Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik twijfel: zodra ik de mijne A5 2.7 maart volgend jaar krijg zou ik hem graag wil laten chippen maar t'is de mijne niet, is van de Leasingmaatschappij, dus twijfel ik toch een beetje qua verzekering etc etc.

Nu van 190hp naar een slordige 220-230hp is ook niet te versmaden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
      Ik twijfel: zodra ik de mijne A5 2.7 maart volgend jaar krijg zou ik hem graag wil laten chippen maar t'is de mijne niet, is van de Leasingmaatschappij, dus twijfel ik toch een beetje qua verzekering etc etc.

Nu van 190hp naar een slordige 220-230hp is ook niet te versmaden.
      gewoon doen.. dat is ook het eerste wat ik ga doen als de mijne binnekomt... samen met een Milltek uitlaatsysteem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
        gewoon doen.. dat is ook het eerste wat ik ga doen als de mijne binnekomt... samen met een Milltek uitlaatsysteem.
        Voor de 2.7 bestaat er geen Militek systeem

(zie antwoord mail)
        Beste Egon, Helaas is er geen uitlaat beschikbaar voor de 2.7tdi, we kunnen echter wel een uitlaat op maat maken. Uiteraard eveneens met een prachtige look en sound. De prijs voor een handgemaakt systeem in inox begint vanaf 900€.
        Sintruin till I die

Comment

• Ik heb het gevoel dat Christopher dat gewoon op maat ga laten maken Heeft het nodige geluk gehad En hard gewerkt natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Ik heb het gevoel dat Christopher dat gewoon op maat ga laten maken Heeft het nodige geluk gehad En hard gewerkt natuurlijk.
            Hij heeft een full option 3 liter besteld heb ik gezien, dus daar kan natuurlijk wél zo'n systeem op

Jij gaat dat geluk ook nog ooit hebben he ;-)
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

(zie antwoord mail)
              Beste Egon, Helaas is er geen uitlaat beschikbaar voor de 2.7tdi, we kunnen echter wel een uitlaat op maat maken. Uiteraard eveneens met een prachtige look en sound. De prijs voor een handgemaakt systeem in inox begint vanaf 900€.

Van welke firma komt die mail?

Comment

Jij gaat dat geluk ook nog ooit hebben he ;-)
                Oh, weet jij meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Van welke firma komt die mail?
                  Mvg, Stijn Cooremans
                  Marketing & Sales
                  Auto Tune Heinz
                  Moorselbaan 334
                  9300 Aalst
                  Sintruin till I die

Comment

• Ik heb op 07/03 een avuszilvere Audi A5 1.8 Tfsi besteld bij D'Ieteren Mail.
                    Ben ondertussen al 2x gecontacteerd geweest. Eerste maal, dat het kleur niet meer beschikbaar was, 2de maal dat de 1.8 Tfsi tevens niet meer beschikbaar was.
                    Dusja, het wordt een monzazilvere 2.0 Tfsi.
                    Enja, voorlopige produktiedatum week 14 2009
                    Das 14mnd wachten op een nieuwe auto, schandalig eigenlijk, maar ik wil mijn A5...

Mijn configuratie:

Audi A5 Sline
                    2.O Tfsi 180pk
                    Monzazilver

Optionele uitrustingen:

Alu velgen '20 spaken' "19
                    Antidiefstalbouten
                    Radio Concert
                    Bang & Olufsen soundsystem
                    Boordcomputer in kleur
                    Lederen multifunctioneel sportstuur
                    Pack Sport Design Sline
                    Hill Hold Assist
                    Servotronic
                    Cruise control
                    Xenon koplampen +
                    Acoustic Parking System
                    Buitenspiegels Pack1

Grtz.
                    Nick

Comment

• Prachtige wagen. Het typische Audi design geperfectioneerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                        Ik heb op 07/03 een avuszilvere Audi A5 1.8 Tfsi besteld bij D'Ieteren Mail.
                        Ben ondertussen al 2x gecontacteerd geweest. Eerste maal, dat het kleur niet meer beschikbaar was, 2de maal dat de 1.8 Tfsi tevens niet meer beschikbaar was.
                        Dusja, het wordt een monzazilvere 2.0 Tfsi.
                        Enja, voorlopige produktiedatum week 14 2009
                        Das 14mnd wachten op een nieuwe auto, schandalig eigenlijk, maar ik wil mijn A5...

Mijn configuratie:

Audi A5 Sline
                        2.O Tfsi 180pk
                        Monzazilver

Optionele uitrustingen:

Alu velgen '20 spaken' "19
                        Antidiefstalbouten
                        Radio Concert
                        Bang & Olufsen soundsystem
                        Boordcomputer in kleur
                        Lederen multifunctioneel sportstuur
                        Pack Sport Design Sline
                        Hill Hold Assist
                        Servotronic
                        Cruise control
                        Xenon koplampen +
                        Acoustic Parking System
                        Buitenspiegels Pack1

Grtz.
                        Nick
                        Prachtige config. Benzine, lekkere velgen, S line exterieur , Xenon, .. Prachtig !

Comment

• Weet er iemand al iets van de LED achterlichten? Ik vond daarvan iets terug op een forum (USA).

8T0 945 095 B outer left and 8T0 945 093 A inner left.
                          8T0 945 096 B outer right and 8T0 945 094 A inner right.
                          (Basically the same als the regular light part numbers but with the letters added)

Plus new required connectors: 1J0 973 714 and 3B0 972 724.

Who's gonna be the first trying to fit them? I guess it requires some recoding, and maybe rewireing as well, since the regular inner lights don't have a brake-light bulb. Hmm...
                          8T0 945 093 A - 109,97€
                          8T0 945 094 A - 109,97€
                          8T0 945 095 B - 157,76€
                          8T0 945 096 B - 157,76€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            Weet er iemand al iets van de LED achterlichten? Ik vond daarvan iets terug op een forum (USA).
                            8T0 945 093 A - 109,97€
                            8T0 945 094 A - 109,97€
                            8T0 945 095 B - 157,76€
                            8T0 945 096 B - 157,76€
                            Heb ik ook gelezen op die site, vanaf december zou er een leverancier zijn aldaar.
                            Betrouwbare leverancier want heb er al ooit iets voor mijn A3 besteld.
                            Men weet dus niet of de hele kabelhuishouding ook mee veranderd moet worden ...
                            Sintruin till I die

Comment

Heb ik ook gelezen op die site, vanaf december zou er een leverancier zijn aldaar.
                              Betrouwbare leverancier want heb er al ooit iets voor mijn A3 besteld.
                              Men weet dus niet of de hele kabelhuishouding ook mee veranderd moet worden ...
                              Even afwachten dus, zal dan niet direct een goedkope upgrade zijn.
                              De 4 lichtblokken, connectors, ev werk? en dan dus kabelboom die een vraagteken is...

Heeft die leverancier een website??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                Heeft die leverancier een website??

Sintruin till I die

Comment

• vandaag een bericht van mijn dealer gehad, productieweek 12!!!!!!!!
                                  betekent dit dat de auto in maart pas gaat komen????
                                  ik heb de auto in mei besteld................................

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                    vandaag een bericht van mijn dealer gehad, productieweek 12!!!!!!!!

April waarschijnlijk, tel boven de produktiedatum maar 14 dagen bij
                                    Sintruin till I die

Comment

• kunnen ze dit zomaar doen? kan ik iets afdwingen ( gratis navigatie of een andere optie)?
                                      anders wil ik mijn bestelling aanpassen, ik zou wel de nieuwe 2,0TFSI willen met 211pks

Comment

vandaag een bericht van mijn dealer gehad, productieweek 12!!!!!!!!
                                        Hoeveel maand hadden ze bij de bestelling gezegd, waarschijnlijk 6

Comment

kunnen ze dit zomaar doen? kan ik iets afdwingen ( gratis navigatie of een andere optie)?
                                          anders wil ik mijn bestelling aanpassen, ik zou wel de nieuwe 2,0TFSI willen met 211pks
                                          Neen je mag op je knieën gaan zitten en hun bedanken dat je een A5 krijgt na 1 jaar wachten en het betalen van een forse som geld.
                                          Nu veranderen naar een andere config = nog langer wachten.

Voor de rest, lees je contract of lees de 500 posts hiervoor waarin die materie al uitvoerig ter sprake is gekomen.

Comment

Working...
                                          X