Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
    kunnen ze dit zomaar doen? kan ik iets afdwingen ( gratis navigatie of een andere optie)?
    anders wil ik mijn bestelling aanpassen, ik zou wel de nieuwe 2,0TFSI willen met 211pks
    gratis iets afdwingen, meen je dat nu ?
    in Nederland gaat dat misschien maar in België komt de ZON alleen gratis op ;-)
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Ik heb het gevoel dat Christopher dat gewoon op maat ga laten maken Heeft het nodige geluk gehad En hard gewerkt natuurlijk.
      Volgens mij ben jij een heel slimme jongen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
        Volgens mij ben jij een heel slimme jongen...
        Soms Stiekem wil ik gewoon weten wat dat geluk inhoudt Stiekem ook jaloers op het feit dat je een A5 kan kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
          kunnen ze dit zomaar doen? kan ik iets afdwingen ( gratis navigatie of een andere optie)?
          anders wil ik mijn bestelling aanpassen, ik zou wel de nieuwe 2,0TFSI willen met 211pks
          gewoon een zeer jonge occasie kopen in duitsland... dan heb je hem binnen de maand.
          Eél simpel

Comment

• Hier wat minder goed nieuws voor degene die nog op hun A5 wachten:

1) Produktieverlaging Kerstperiode:
            De productieverlaging rond de kerstperiode wordt doorgevoerd in de Duitse fabrieken in Ingolstadt en Neckarsulm. Andreas Cremer van Audi Brussels benadrukt maandag aan Belga dat er geen gevolgen zijn voor de productie in Brussel. (jaj ja)

2) Produktie A5 weer stil na problemen:

In februari op onze bestelbon werd ons levering in oktober beloofd ..
            In augustus kwamen we te weten dat onze wagen ingepland was in productieweek 51..

Vorige vrijdag langs geweest bij Audi-garage om facturatie in orde te brengen… Kreeg ik doodleuk te horen dat productie A5 van de 2.7motoren opnieuw stil ligt door problemen bij de fabrikant van de motorblokken!! Onze wagen is nu ‘gepland’ voor week 6!!
            Dit wil zeggen meer dan 13maanden wachttijd!! SCHANDALIG!!
            We zijn volop op zoek naar een andere wagen, 70%kans dat we bestelling annuleren…

Grtz,
            Nath.
            Sintruin till I die

Comment

• @E90N: dat beloofd niet veel goeds
              Maar verlaagt Audi de productie niet omdat ze minder verkopen??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                @E90N: dat beloofd niet veel goeds
                Maar verlaagt Audi de productie niet omdat ze minder verkopen??
                Dat zal natuurlijk ook wel een oorzaak zijn, maar die motorblokken van de 2.7 is nu weer de boosdoener
                Sintruin till I die

Comment

• wow amai heb da es voor nauw.. ik heb mijne besteld in augustus ,.. als em er juni volgend jaar nie is zeg ik toch wel aju paraplu.. :-) tis wel ne 2.0tfsi.. net naar de garage gebelt die konden mij nog geen productie datum geven..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                    wow amai heb da es voor nauw.. ik heb mijne besteld in augustus ,.. als em er juni volgend jaar nie is zeg ik toch wel aju paraplu.. :-) tis wel ne 2.0tfsi.. net naar de garage gebelt die konden mij nog geen productie datum geven..

3 weken op voorhand weet je pas de exacte datum
                    Sintruin till I die

Comment

• Mja das wel minder goed nieuws... nog maar wat wachten dan he :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wigga Bekijk Berichten
                        Mja das wel minder goed nieuws... nog maar wat wachten dan he :p

Heb jij ook veel geluk in uw leven of is het de auto van je ouders ?
                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                          Heb jij ook veel geluk in uw leven of is het de auto van je ouders ?
                          nee is men eigen auto, ik heb het "geluk" dat ik een goed betaalde job heb

Comment

• Wat doe je van werk mss (je brutoloon hoef je niet te zeggen )?

Comment

Hier wat minder goed nieuws voor degene die nog op hun A5 wachten:

De productieverlaging rond de kerstperiode wordt doorgevoerd in de Duitse fabrieken in Ingolstadt en Neckarsulm. Andreas Cremer van Audi Brussels benadrukt maandag aan Belga dat er geen gevolgen zijn voor de productie in Brussel. (jaj ja)

In augustus kwamen we te weten dat onze wagen ingepland was in productieweek 51..

Vorige vrijdag langs geweest bij Audi-garage om facturatie in orde te brengen… Kreeg ik doodleuk te horen dat productie A5 van de 2.7motoren opnieuw stil ligt door problemen bij de fabrikant van de motorblokken!! Onze wagen is nu ‘gepland’ voor week 6!!
                              We zijn volop op zoek naar een andere wagen, 70%kans dat we bestelling annuleren…

Grtz,
                              Nath.
                              Begrijpe wie begrijpen kan... Mensen 1 jaar op een auto laten wahten en dan de productie stilleggen... Schandalig!

Comment

gratis iets afdwingen, meen je dat nu ?
                                in Nederland gaat dat misschien maar in België komt de ZON alleen gratis op ;-)
                                En toch kan het... ik heb m'n panoramisch dak gratis gekregen, een extra set velgen voor m'n winterbanden (19" Y) en een gratis vervangwagen (nieuwe audi A4) voor 6 maanden om de lange wachttijd te compenseren. Ik heb dan ook geen moeite gespaard om Audi Import het leven zuur te maken met aangetekende brieven en al erbij. Als ik zo met mijn klanten hun voeten zou rammelen, dan had ik al lang de deuren kunnen dichtdoen, dus ze bij Audi wat laten zweten vind ik het minimum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                  En toch kan het... ik heb m'n panoramisch dak gratis gekregen, een extra set velgen voor m'n winterbanden (19" Y) en een gratis vervangwagen (nieuwe audi A4) voor 6 maanden om de lange wachttijd te compenseren. Ik heb dan ook geen moeite gespaard om Audi Import het leven zuur te maken met aangetekende brieven en al erbij. Als ik zo met mijn klanten hun voeten zou rammelen, dan had ik al lang de deuren kunnen dichtdoen, dus ze bij Audi wat laten zweten vind ik het minimum.
                                  Tjah, dan heb je geluk gehad want D'ieteren weet ook dat als jij je bestelling annuleert dat ze hem wel aan een ander zullen verkopen.

Comment

Hier wat minder goed nieuws voor degene die nog op hun A5 wachten:

Grtz,
                                    Nath.

Misschien een waardige vervanger voor 'onze' A5 2.7 tdi is de BMW alpina D3 ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                      Natuurlijk dat !
                                      Ik kan maar niet begrijpen hoe sommige mensen zich zomaar neerleggen bij bepaalde situatie's. Als je de nodige moeite doet om de invoerder te confronteren met zijn beperkingen zal je wel wat uit de brand kunnen slepen.... ( als ik lees hoe sommige mensen maanden met een Fox-vervangwagentje moeten rondrijden omdat de leveringstermijn van hun nieuwe wagen steeds opnieuw wordt uitgesteld ). Zo gemakkelijk zouden ze er bij mij niet van af komen.

Belangerijk is wel de wijze waarop je het aanpakt ( beleefdheidsvorm ), en feiten voorleggen, veel feiten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darth Vader Bekijk Berichten
                                        Belangerijk is wel de wijze waarop je het aanpakt ( beleefdheidsvorm ), en feiten voorleggen, veel feiten...
                                        heel juist, en forumfeiten helpen ook...afprinten en doorfaxen...

Comment

• In januari de 2,0l TDI dat zal waarschijnlijk nog meer vertraging geven.

Comment

Working...
                                          X