Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
    In januari de 2,0l TDI dat zal waarschijnlijk nog meer vertraging geven.
    Hoop daar maar niet op zou ik zeggen.
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      Dat zal natuurlijk ook wel een oorzaak zijn, maar die motorblokken van de 2.7 is nu weer de boosdoener
      Je had gelijk, in Duitsland komt er ook vertraging aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Je had gelijk, in Duitsland komt er ook vertraging aan
        Laten we niet met zn allen beginnen te panikeren... Er is toch gezegd dat Brussel hier niet onder zou lijden

Ik hou de moed erin. Jezelf nu druk gaan maken in een 'mogelijk' verlate datum heeft toch ni veel zin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
          Laten we niet met zn allen beginnen te panikeren... Er is toch gezegd dat Brussel hier niet onder zou lijden

Ik hou de moed erin. Jezelf nu druk gaan maken in een 'mogelijk' verlate datum heeft toch ni veel zin.
          Ja, en in Brussel maken ze een pak A5's !! Niet dus In Brussel wordt enkel de Audi A3 gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Ja, en in Brussel maken ze een pak A5's !! Niet dus In Brussel wordt enkel de Audi A3 gemaakt.
            Inderdaad Kevin zo is het, dat is larie dat Brussel er niets van gaat voelen
            A5 = Ingolstadt
            De Duitse A5's zitten nu al aan negen maanden wachttijd nu, dus zal de Belgische markt op het
            jaar gaan zitten.
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten

Misschien gaat ge ook "geluk" hebben met de levertijd he :-)
              Sintruin till I die

Comment

A5 = Ingolstadt
                De Duitse A5's zitten nu al aan negen maanden wachttijd nu, dus zal de Belgische markt op het
                jaar gaan zitten.
                Enig idee waar de nieuwe A6 avants worden gemaakt?
                De mijne zou moeten geleverd worden 3de week van januari...

Comment

A5 = Ingolstadt
                  jaar gaan zitten.
                  Heb zojuist een mailtje verstuurd naar mijn dealer in Duitsland betreffende nieuws over de levertermijnen.
                  Van zodra ik meer weet laat ik iets weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Bedankt voor den info he... Slimme jongen.

Comment

Misschien gaat ge ook "geluk" hebben met de levertijd he :-)
                      Tis te hopen.. Misschien ben ik gewoon voor't geluk geboren.

Ik heb vorige week is naar mijnen dealer gebeld voor de stand van zaken... Maar volgens hem was er nog altijd niks aan de levertermijn veranderd.. Maar ja, die gast is natuurlijk dan ook ne verkoper he.

Comment

• Amaai, ik heb in den tijd 3 maanden moeten wachten op m'n A3 SB, en ik klaagde daarover
                        Een jaar wachten op uwen A5 is wel inderdaad enorm lang. Ge zou op den duur een okkazie kopen uit miserie. Anders voor diegenen die niet meer kunnen wachten, wil ik gerust m'n A3 ter beschikking stellen in ruil voor uwen bestelde A5 met z'n lange wachttijd Geen enkel probleem

Comment

• dan hopen da ze volle bak 2.0tfsi motoren gaan maken tt dat dat probleem met ed 2.7 motoren is opgelost dan eb ik mss men 2.0 toch nog iets eerder:-p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lavagrey_all_the_way Bekijk Berichten
                            Amaai, ik heb in den tijd 3 maanden moeten wachten op m'n A3 SB, en ik klaagde daarover
                            Een jaar wachten op uwen A5 is wel inderdaad enorm lang. Ge zou op den duur een okkazie kopen uit miserie. Anders voor diegenen die niet meer kunnen wachten, wil ik gerust m'n A3 ter beschikking stellen in ruil voor uwen bestelde A5 met z'n lange wachttijd Geen enkel probleem
                            De tijd van 3 maanden wachten op een A3 (ik spreek niet over de cabrio) is ook voorbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                              dan hopen da ze volle bak 2.0tfsi motoren gaan maken tt dat dat probleem met ed 2.7 motoren is opgelost dan eb ik mss men 2.0 toch nog iets eerder:-p
                              Ze kunnen beter de hele lijn plat gooien tot die 2.7tdi's terug in orde zijn

Comment

• Monsieur Davy N,

Wie vertelde je dat Limburg sneller geleverd werd (trein Genk ...) ?
                                Hoe lang zou het dan duren na produktie ?
                                Sintruin till I die

Comment

Monsieur Davy N,

Wie vertelde je dat Limburg sneller geleverd werd (trein Genk ...) ?
                                  Hoe lang zou het dan duren na produktie ?

Dealer vertelde mij dat en uit ervaring met mijn vorige audi's was ie de week na de produktie week al bij de dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nassen davy Bekijk Berichten
                                    Dealer vertelde mij dat en uit ervaring met mijn vorige audi's was ie de week na de produktie week al bij de dealer.
                                    ok, thnxs
                                    morgen is de auto een week gemaakt, dus kan eerstdaags iets horen vermoed ik
                                    Sintruin till I die

Comment

• bij welke dealer komt ie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nassen davy Bekijk Berichten
                                        bij welke dealer komt ie?
                                        Delorge
                                        Sintruin till I die

Comment

• Audi A5 ook als 2.0 TDI 13-11-2008 08:45

Audi komt in januari met een 2.0 TDI dieseluitvoering van de A5. Het gaat om een 170 pk sterke commonrail unit, die zowel met voorwielaandrijving als met Quattro vierwielaandrijving gecombineerd kan worden. In beide gevallen is een handgeschakelde 6-bak standaard. Dankzij de vernuftige 2.0 TDI motor blijft het gemiddelde verbruik van de A5 beperkt tot 5,3 liter per 100 kilometer en wordt er niet meer dan 139 gram CO2 uitgestoten. Ter vergelijking: de 2.7 V6 TDI variant verstookt elke 100 kilometer 6,7 liter en slingert 178 gram CO2 de atmosfeer in. Qua prestaties zijn de verschillen miniem: ook in de 2.0 TDi zal 225 km/u gereden kunnen worden en met een beetje geluk kan de sprint naar 100 km/u in 7,9 seconden worden volbracht (2.7 TDI: 76 seconden). De exacte prijzen zijn nog niet bekend, maar reken op 45.125 euro voor de voorwiel aangedreven uitvoering en 3.825 euro extra voor de Quattro.

Comment

Working...
                                          X