Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDat zal natuurlijk ook wel een oorzaak zijn, maar die motorblokken van de 2.7 is nu weer de boosdoener
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenJe had gelijk, in Duitsland komt er ook vertraging aan
Ik hou de moed erin. Jezelf nu druk gaan maken in een 'mogelijk' verlate datum heeft toch ni veel zin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenLaten we niet met zn allen beginnen te panikeren... Er is toch gezegd dat Brussel hier niet onder zou lijden
Ik hou de moed erin. Jezelf nu druk gaan maken in een 'mogelijk' verlate datum heeft toch ni veel zin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJa, en in Brussel maken ze een pak A5's !! Niet dus In Brussel wordt enkel de Audi A3 gemaakt.
A5 = Ingolstadt
De Duitse A5's zitten nu al aan negen maanden wachttijd nu, dus zal de Belgische markt op het
jaar gaan zitten.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenLaten we niet met zn allen beginnen te panikeren... Er is toch gezegd dat Brussel hier niet onder zou lijden
Ik hou de moed erin. Jezelf nu druk gaan maken in een 'mogelijk' verlate datum heeft toch ni veel zin.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenInderdaad Kevin zo is het, dat is larie dat Brussel er niets van gaat voelen
A5 = Ingolstadt
De Duitse A5's zitten nu al aan negen maanden wachttijd nu, dus zal de Belgische markt op het
jaar gaan zitten.
De mijne zou moeten geleverd worden 3de week van januari...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenInderdaad Kevin zo is het, dat is larie dat Brussel er niets van gaat voelen
A5 = Ingolstadt
jaar gaan zitten.
Van zodra ik meer weet laat ik iets weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJa, en in Brussel maken ze een pak A5's !! Niet dus In Brussel wordt enkel de Audi A3 gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenMisschien gaat ge ook "geluk" hebben met de levertijd he :-)
Ik heb vorige week is naar mijnen dealer gebeld voor de stand van zaken... Maar volgens hem was er nog altijd niks aan de levertermijn veranderd.. Maar ja, die gast is natuurlijk dan ook ne verkoper he.
Comment
-
Amaai, ik heb in den tijd 3 maanden moeten wachten op m'n A3 SB, en ik klaagde daarover
Een jaar wachten op uwen A5 is wel inderdaad enorm lang. Ge zou op den duur een okkazie kopen uit miserie. Anders voor diegenen die niet meer kunnen wachten, wil ik gerust m'n A3 ter beschikking stellen in ruil voor uwen bestelde A5 met z'n lange wachttijd Geen enkel probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lavagrey_all_the_way Bekijk BerichtenAmaai, ik heb in den tijd 3 maanden moeten wachten op m'n A3 SB, en ik klaagde daarover
Een jaar wachten op uwen A5 is wel inderdaad enorm lang. Ge zou op den duur een okkazie kopen uit miserie. Anders voor diegenen die niet meer kunnen wachten, wil ik gerust m'n A3 ter beschikking stellen in ruil voor uwen bestelde A5 met z'n lange wachttijd Geen enkel probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtendan hopen da ze volle bak 2.0tfsi motoren gaan maken tt dat dat probleem met ed 2.7 motoren is opgelost dan eb ik mss men 2.0 toch nog iets eerder:-p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenMonsieur Davy N,
Wie vertelde je dat Limburg sneller geleverd werd (trein Genk ...) ?
Hoe lang zou het dan duren na produktie ?
Dealer vertelde mij dat en uit ervaring met mijn vorige audi's was ie de week na de produktie week al bij de dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nassen davy Bekijk BerichtenDealer vertelde mij dat en uit ervaring met mijn vorige audi's was ie de week na de produktie week al bij de dealer.
morgen is de auto een week gemaakt, dus kan eerstdaags iets horen vermoed ikSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nassen davy Bekijk Berichtenbij welke dealer komt ie?Sintruin till I die
Comment
-
Audi A5 ook als 2.0 TDI 13-11-2008 08:45
Audi komt in januari met een 2.0 TDI dieseluitvoering van de A5. Het gaat om een 170 pk sterke commonrail unit, die zowel met voorwielaandrijving als met Quattro vierwielaandrijving gecombineerd kan worden. In beide gevallen is een handgeschakelde 6-bak standaard. Dankzij de vernuftige 2.0 TDI motor blijft het gemiddelde verbruik van de A5 beperkt tot 5,3 liter per 100 kilometer en wordt er niet meer dan 139 gram CO2 uitgestoten. Ter vergelijking: de 2.7 V6 TDI variant verstookt elke 100 kilometer 6,7 liter en slingert 178 gram CO2 de atmosfeer in. Qua prestaties zijn de verschillen miniem: ook in de 2.0 TDi zal 225 km/u gereden kunnen worden en met een beetje geluk kan de sprint naar 100 km/u in 7,9 seconden worden volbracht (2.7 TDI: 76 seconden). De exacte prijzen zijn nog niet bekend, maar reken op 45.125 euro voor de voorwiel aangedreven uitvoering en 3.825 euro extra voor de Quattro.
Comment
Comment