Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Snap ik niet goed, ze kunnen nu al niet volgen...

Comment

• ze hebben wel veel problemen met de 2.7 motorblok...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        Audi A5 ook als 2.0 TDI 13-11-2008 08:45

Audi komt in januari met een 2.0 TDI dieseluitvoering van de A5. Het gaat om een 170 pk sterke commonrail unit, die zowel met voorwielaandrijving als met Quattro vierwielaandrijving gecombineerd kan worden. In beide gevallen is een handgeschakelde 6-bak standaard. Dankzij de vernuftige 2.0 TDI motor blijft het gemiddelde verbruik van de A5 beperkt tot 5,3 liter per 100 kilometer en wordt er niet meer dan 139 gram CO2 uitgestoten. Ter vergelijking: de 2.7 V6 TDI variant verstookt elke 100 kilometer 6,7 liter en slingert 178 gram CO2 de atmosfeer in. Qua prestaties zijn de verschillen miniem: ook in de 2.0 TDi zal 225 km/u gereden kunnen worden en met een beetje geluk kan de sprint naar 100 km/u in 7,9 seconden worden volbracht (2.7 TDI: 76 seconden). De exacte prijzen zijn nog niet bekend, maar reken op 45.125 euro voor de voorwiel aangedreven uitvoering en 3.825 euro extra voor de Quattro.
        Fak, dat is traag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
          De tijd van 3 maanden wachten op een A3 (ik spreek niet over de cabrio) is ook voorbij.
          De vraag naar de A3 is bijna niet bij te houden, in Brussel zoeken ze nog werkvolk om meer wagens te kunnen maken.

Comment

ze hebben wel veel problemen met de 2.7 motorblok...
            Met de productie ervan?

Comment

Audi A5 ook als 2.0 TDI 13-11-2008 08:45

Audi komt in januari met een 2.0 TDI dieseluitvoering van de A5. Het gaat om een 170 pk sterke commonrail unit, die zowel met voorwielaandrijving als met Quattro vierwielaandrijving gecombineerd kan worden. In beide gevallen is een handgeschakelde 6-bak standaard. Dankzij de vernuftige 2.0 TDI motor blijft het gemiddelde verbruik van de A5 beperkt tot 5,3 liter per 100 kilometer en wordt er niet meer dan 139 gram CO2 uitgestoten. Ter vergelijking: de 2.7 V6 TDI variant verstookt elke 100 kilometer 6,7 liter en slingert 178 gram CO2 de atmosfeer in. Qua prestaties zijn de verschillen miniem: ook in de 2.0 TDi zal 225 km/u gereden kunnen worden en met een beetje geluk kan de sprint naar 100 km/u in 7,9 seconden worden volbracht (2.7 TDI: 76 seconden). De exacte prijzen zijn nog niet bekend, maar reken op 45.125 euro voor de voorwiel aangedreven uitvoering en 3.825 euro extra voor de Quattro.
              45.000 euro voor een 2.0TDI?
              Ik denk dat dat niet in Belgie zal zijn, maar wel in Nederland...
              Op audi.fr staat die trouwens in de prijslijst voor 36.000 euro.

Comment

• id, bpm moet er af é

Comment

• Juist contact gehad met D' Ieteren:
                  Auto is deze week dinsdag op transport vertrokken ...
                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                    Juist contact gehad met D' Ieteren:
                    Alé en gisteren was je nog zo negatief over de toekomst. Goed nieuws dat je hem dan snel zal hebben!!
                    Zal dat dan wel met de nieuwe MMI zijn?

Wij gaan wel wachten
                    Last edited by dragonfly; 14/11/2008, 13:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Alé en gisteren was je nog zo negatief over de toekomst. Goed nieuws dat je hem dan snel zal hebben!!
                      Zal dat dan wel met de nieuwe MMI zijn?

Wij gaan wel wachten
                      Ik was niet negatief, ik had het over andere mensen die aan het wachten waren -->stond toch duidelijk dacht ik ;-)
                      Ik heb de schriftelijke bevestiging gekregen dat de nieuwe MMI erin zit :-D
                      Sintruin till I die

Comment

Ik was niet negatief, ik had het over andere mensen die aan het wachten waren -->stond toch duidelijk dacht ik ;-)
                        Ik heb de schriftelijke bevestiging gekregen dat de nieuwe MMI erin zit :-D
                        Ah dacht dat die week 6 '09 op jouw auto sloeg.
                        Anyway, super dat je wachten beloond wordt. Het ziet er inderdaad niet zo goed uit voor degenen die nog aan het wachten zijn. Duitse forums staan er vol van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N
                          Hier wat minder goed nieuws voor degene die nog op hun A5 wachten
                          zie hier en sig ;-)

heb ook meer dan 8 maanden wachten opzitten, akkoord dat sommigen nog langer moeten wachten maar dit wordt beloond
                          Last edited by E90N; 14/11/2008, 13:58.
                          Sintruin till I die

Comment

• vraagje

VRAAGJE: zou het even lang wachten zijn op een 2.7 en een 3.0 , aangezien er problemen zijn met de eerste....

ik ga zowieso voor de 3.0 en hoop dat er wat minder moet gewacht worden, heb tot nu toe mijn bestelling nog niet geplaatst omdat de lange leveringstermijn mij nog steeds afschrikt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterBlack Bekijk Berichten
                              VRAAGJE: zou het even lang wachten zijn op een 2.7 en een 3.0 , aangezien er problemen zijn met de eerste....

ik ga zowieso voor de 3.0 en hoop dat er wat minder moet gewacht worden, heb tot nu toe mijn bestelling nog niet geplaatst omdat de lange leveringstermijn mij nog steeds afschrikt!
                              Tjah hoe langer je wacht hoe erger het wordt hé, als je hem wil moet je hem bestellen en anders een andere zoeken! Reken zeker maar op 1j en ik vond dat ook te lang hoor. Daarin kan ik je volgen!

In Belgie zal 2.7 of 3.0 volgens mij niet veel uithalen, t'zijn de quota's van D'ieteren die iedereen de das om doen.

Comment

Monsieur Davy N,
                                Wie vertelde je dat Limburg sneller geleverd werd (trein Genk ...) ?
                                Hoe lang zou het dan duren na produktie ?
                                ALLE VAG producten komen in Erps-Kwerps aan, en worden vandaar uit verdeeld.. (dus vergeet die trein in Genk maar..)

Het is wel zo dat zone Limburg verdeeld is tussen de twee transporteurs
                                Oa. St-Truiden is voor de éne, en Genk is voor de andere..

Mvg,
                                =================
                                2016 Skoda Octavia RS

Comment

Juist contact gehad met D' Ieteren:
                                  Vanuit Ingolstadt bedoel je dan toch, want de 11de werd er hier niet gewerkt

Mvg,
                                  Last edited by The_ReBeL; 14/11/2008, 14:38.
                                  =================
                                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                    Tjah hoe langer je wacht hoe erger het wordt hé, als je hem wil moet je hem bestellen en anders een andere zoeken! Reken zeker maar op 1j en ik vond dat ook te lang hoor. Daarin kan ik je volgen!

In Belgie zal 2.7 of 3.0 volgens mij niet veel uithalen, t'zijn de quota's van D'ieteren die iedereen de das om doen.
                                    Koop u ene in Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Koop u ene in Duitsland
                                      Ik heb al een pm gestuurd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        Ik heb al een pm gestuurd
                                        Gene nieuwe, gewoon ene op stock te vinden via www.mobile.de. Dan heb je 0 wachttijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Koop u ene in Duitsland
                                          LOL, je zou eens moeten weten wat je niet weet hé

Comment

Working...
                                          X