Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNeen, maar moet eerlijk bekennen dat ik niet actief op zoek ben geweest.
Pfff, ik wil alleen een confirmatie/datum maar t'blijft maar duren
Comment
-
Ik zou nog graag eens een 'testritje' gaan maken om het lange wachten toch een beetje te verzachten. Kan ik rechtstreeks via D'ieteren een afspraak maken en zoja op welk telefoonnummer?
Ik heb mijn A5 besteld in Duitsland dus ga liever niet via een lokale dealer een afspraak maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIk zou nog graag eens een 'testritje' gaan maken om het lange wachten toch een beetje te verzachten. Kan ik rechtstreeks via D'ieteren een afspraak maken en zoja op welk telefoonnummer?
Ik heb mijn A5 besteld in Duitsland dus ga liever niet via een lokale dealer een afspraak maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIk zou nog graag eens een 'testritje' gaan maken om het lange wachten toch een beetje te verzachten. Kan ik rechtstreeks via D'ieteren een afspraak maken en zoja op welk telefoonnummer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGewoon bij de dealer langsgaan, je bent tot niets verplicht hé.
Maarja na zo'n slechte service, dat ze leveren, verdienen ze het mss wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGe kunt dan mssch in Duitsland een testrit gaan doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenGaat iets te ver zijn om ff naar daar te gaan voor een testritje.
Rechtstreeks bij een Audi dealer? En met goeie korting?
Regel je de invoer zelf?
Bedankt voor alle nuttige info en tips, eventueel op auweray@yahoo.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenHoe en waar heb je die in Duitsland besteld?
Rechtstreeks bij een Audi dealer? En met goeie korting?
Regel je de invoer zelf?
Bedankt voor alle nuttige info en tips, eventueel op auweray@yahoo.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenpak dezelfde foto eens met de lichten aan bij valavond, zal heel wat anders zijn!
De 'blokjes' waar normaliter de LEDs inzitten, zijn echt heel lelijk verlicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk BerichtenInderdaad... ik kwam gister nog een A4 tegen zonder Xenon. Echt heel erg lelijk...
De 'blokjes' waar normaliter de LEDs inzitten, zijn echt heel lelijk verlicht
Comment
-
Bij de A5 kun je de lichtn "uit" zetten(maar dat de leds branden) en dan ook op de 2de stand, zodat de leds branden(maar wel n pak minder fel), maar ook de achterlichten.. kun je zelf instellen hoe fel deze branden en in welke stand zetten jullie de lichten meestal? groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNiemand weet een exacte produktiedatum, pas 3 weken voor de "effectieve" produktie weet je die pas.
Iedere wijziging brengt een verandering naar achteren van de produktiedatum vast.
Dit werd bevestigd door de "districtmanager" die ik vandaag gebeld heb omdat ik zelf ook een wijziging wou doorvoeren en men mij dezelfde boodschap gaf.
Hier hoorde ik gisteren andere geluiden (weliswaar A3) maar klopt dus NIET voor de A5 !
En anders liegt die man dat het barst en vraag ik een "schadevergoeding " aan.
Dus degene die me zwart op wit kan bewijzen dat er voor de A5 géén verschuiving naar achteren is bij een verandering mag dat hier melden en ik geef er een vervolg aan.
Je had tegen de districtmanager moeten zeggen dat ge dan niets verandert en of ge hem dan op tijd hebt, is zien wat hij dan zegt.
Ik heb de mijne in april besteld en ben in augustus de kleur van de zetels gaan veranderen.
De dealer heeft toen gezegd dat het niets verander voor de leveringsdatum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenHoe vaak per week wordt er bij een auto-dealer geleverd ?
Ben vandaag stiekem eens gaan zien op de parking van mijn dealer en er stonden 3 A5's ingepakt.
Mijne stond er nog niet bij ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenin 2,0TFSI 180 en 211pks zit dezelfde motor in.
hoe kan het dat de 180 versie tot 211pk getund kan worden en 211versie tot 253pk
is het mogelijk om 180pk versie te tunen tot 253pk??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenin 2,0TFSI 180 en 211pks zit dezelfde motor in.
hoe kan het dat de 180 versie tot 211pk getund kan worden en 211versie tot 253pk
Comment
-
Comment
Comment