Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hier gaan we weer , a5 besteld 31/06/08 eerst beloofd eind december, dan januari , dan productieweek 05 dan opnieuw verschoven naar week 08 en ben vandaag gaan vragen en u geen!!! productiedatum meer , jawadde ze. ik begin de moed te verliezen , heb ook contact met d'ieteren gehad en daar hetzelfde gehoord zoals bij de verdeler.
hier gaan we weer , a5 besteld 31/06/08 eerst beloofd eind december, dan januari , dan productieweek 05 dan opnieuw verschoven naar week 08 en ben vandaag gaan vragen en u geen!!! productiedatum meer , jawadde ze. ik begin de moed te verliezen , heb ook contact met d'ieteren gehad en daar hetzelfde gehoord zoals bij de verdeler.
Toevallig 2.7 motorisatie ? In dat geval perfect te verklaren door probleem met deze motoren
Trouwens tegenwoordig zijn de termijnen ongeveer 1 jaar !
als je nu besteld moet je 1jaar wachten ,ik heb hem wel al 5 maanden geleden besteld hé , dit gaat zeker klanten kosten in de toekomst van audi , nu liggen ze er misschien niet wakker van maar ik vrees een boomerrang effect.
als je nu besteld moet je 1jaar wachten ,ik heb hem wel al 5 maanden geleden besteld hé , dit gaat zeker klanten kosten in de toekomst van audi , nu liggen ze er misschien niet wakker van maar ik vrees een boomerrang effect.
ik snap al niet dat ze hem u eind december beloofde.. ik heb de mijne de eerste weke van augustus besteld dus 5weken na u.. en toen zeiden ze al leveringstermijn lente 2009
vandaag mijn dealer gebeld in Zaventem.
idd ipv 1,8TFSI ga ik een 2,0l krijgen en.......in week 17 pas vorige week was het nog week 12
de auto besteld in mei beloofd in oktober toen werd het januari dan maart nu april.........
klant is koning..... niet bij audi
het is dat het een mooie auto is anders....
vandaag mijn dealer gebeld in Zaventem.
idd ipv 1,8TFSI ga ik een 2,0l krijgen en.......in week 17 pas vorige week was het nog week 12
de auto besteld in mei beloofd in oktober toen werd het januari dan maart nu april.........
klant is koning..... niet bij audi
het is dat het een mooie auto is anders....
mmm eerlijk gezegd als ik 11 maanden moet wachten en dat het ipv maart april juli zou worden mogen ze mijn a5 houden
mmm eerlijk gezegd als ik 11 maanden moet wachten en dat het ipv maart april juli zou worden mogen ze mijn a5 houden
Deze quote zullen we ergens klasseren en terug naar boven halen als het zover is ...
Je gaat dat toch niet doen, eens je de A5 ziet staan smelt je gewoon weer weg ....
Even mijn situatie schetsen,
Op 10/03/2008 heb ik mijn A5 besteld, een 2.7 met 163 pk.
Men beloofde mij dat hij zou geleverd worden in oktober (waar heb ik dat nog gehoord??)
Enkele weken daarna een testrit met de 3.0 gedaan en gelijk verkocht aan die machtige motor en wegligging! Doch had ik geen zin om 5000€ aan vadertje staat te geven.
Dan kwam de 211 pk versie uit (BIV 2500€) en begon het weer te kriebelen.
Dan maar mijn spaarpot nog eens omgedraaid en toch mijn bestelling gaan aanpassen op 08/07/2008.
Nu beloofde ze mij levertijd november - december, daar kon ik vrede mee nemen 1 à 2 maand langer wachten voor 10 keer meer plezier is goed te doen.
Ergens in oktober krijg ik een telefoontje van de garage dat mijn A5 voorlopig maar op week 6 staat (van een koude douche gesproken).
Gisteren even binnengesprongen in de garage en nog eens naar de productieweek gevraagd,
De verkoper wist me doodleuk te vertellen dat m'n A5 voor volgende woensdag ingepland staat in ingolstadt.
Dat wil dus zeggen dat er half december een A5 onder mijn gat zit!
Nu zit ik wel met een dilemma: auto pas inschrijven in 2009? Of maakt dat niet zoveel uit?
Groeten
Audi A5 3.0 TDI 211 pk Tiptronic quattro
Fantoomzwart
Milano Leder Zwart Sport
Acoustic Parking System VR/AR
Bang & Olufsen Sound System
Dakhemel in zwarte stof
Inlegplaatjes in Aluminium 'Hologramme'
Multigunctiesportstuur/Tiptronic
Zonder Kentekens
Hill Hold Assist
Pack Sport Design
Audi Drive Select Hydraulische Demping
Pack Inteso Plus
Pack Lounge
19" S5 Velgen (Koopje van een Demo S5)
Op 10/03/2008 heb ik mijn A5 besteld, een 2.7 met 163 pk.
Men beloofde mij dat hij zou geleverd worden in oktober (waar heb ik dat nog gehoord??)
Enkele weken daarna een testrit met de 3.0 gedaan en gelijk verkocht aan die machtige motor en wegligging! Doch had ik geen zin om 5000€ aan vadertje staat te geven.
Dan kwam de 211 pk versie uit (BIV 2500€) en begon het weer te kriebelen.
Dan maar mijn spaarpot nog eens omgedraaid en toch mijn bestelling gaan aanpassen op 08/07/2008.
Nu beloofde ze mij levertijd november - december, daar kon ik vrede mee nemen 1 à 2 maand langer wachten voor 10 keer meer plezier is goed te doen.
Ergens in oktober krijg ik een telefoontje van de garage dat mijn A5 voorlopig maar op week 6 staat (van een koude douche gesproken).
Gisteren even binnengesprongen in de garage en nog eens naar de productieweek gevraagd,
De verkoper wist me doodleuk te vertellen dat m'n A5 voor volgende woensdag ingepland staat in ingolstadt.
Nu zit ik wel met een dilemma: auto pas inschrijven in 2009? Of maakt dat niet zoveel uit?
Groeten
Proficiat!
Wat het wachten tot 2009 betreft, je auto zal wss rond half december bij de dealer staan. Ik zou persoonlijk voor die 2-3 weken wachten tot 2009.
Groeten
Ik zit in dezelfde situatie ,productieweek 49, levering week 51.Ik ga wachten tot 2009 om hem in te schrijven ,na 9 maanden wachten steekt het ook niet meer op die 2 weken extra.
Als het hier sneeuwt en vriest in die periode zal ik waarschijnlijk wel wachten, maar als het zonnetje schijnt en droog is, dan zal het toch pieken hoor!
Als het hier sneeuwt en vriest in die periode zal ik waarschijnlijk wel wachten, maar als het zonnetje schijnt en droog is, dan zal het toch pieken hoor!
Comment