Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• a5 velgen

iemand een idee hoe die 5-segmentvelgen er gaan uitzien ?

Comment

• hier gaan we weer , a5 besteld 31/06/08 eerst beloofd eind december, dan januari , dan productieweek 05 dan opnieuw verschoven naar week 08 en ben vandaag gaan vragen en u geen!!! productiedatum meer , jawadde ze. ik begin de moed te verliezen , heb ook contact met d'ieteren gehad en daar hetzelfde gehoord zoals bij de verdeler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichten
        hier gaan we weer , a5 besteld 31/06/08 eerst beloofd eind december, dan januari , dan productieweek 05 dan opnieuw verschoven naar week 08 en ben vandaag gaan vragen en u geen!!! productiedatum meer , jawadde ze. ik begin de moed te verliezen , heb ook contact met d'ieteren gehad en daar hetzelfde gehoord zoals bij de verdeler.
        Toevallig 2.7 motorisatie ? In dat geval perfect te verklaren door probleem met deze motoren
        Trouwens tegenwoordig zijn de termijnen ongeveer 1 jaar !
        Last edited by E90N; 20/11/2008, 21:46.
        Sintruin till I die

Comment

• als je nu besteld moet je 1jaar wachten ,ik heb hem wel al 5 maanden geleden besteld hé , dit gaat zeker klanten kosten in de toekomst van audi , nu liggen ze er misschien niet wakker van maar ik vrees een boomerrang effect.

Comment

als je nu besteld moet je 1jaar wachten ,ik heb hem wel al 5 maanden geleden besteld hé , dit gaat zeker klanten kosten in de toekomst van audi , nu liggen ze er misschien niet wakker van maar ik vrees een boomerrang effect.
            Ik heb ook 10 maand ipv 4 maand gewacht...

Comment

hier gaan we weer , a5 besteld 31/06/08 eerst beloofd eind december, dan januari , dan productieweek 05 dan opnieuw verschoven naar week 08 en ben vandaag gaan vragen en u geen!!! productiedatum meer , jawadde ze. ik begin de moed te verliezen , heb ook contact met d'ieteren gehad en daar hetzelfde gehoord zoals bij de verdeler.

ik snap al niet dat ze hem u eind december beloofde.. ik heb de mijne de eerste weke van augustus besteld dus 5weken na u.. en toen zeiden ze al leveringstermijn lente 2009

Comment

• vandaag mijn dealer gebeld in Zaventem.
                idd ipv 1,8TFSI ga ik een 2,0l krijgen en.......in week 17 pas vorige week was het nog week 12
                de auto besteld in mei beloofd in oktober toen werd het januari dan maart nu april.........
                klant is koning..... niet bij audi
                het is dat het een mooie auto is anders....

Comment

• Staat er een leveringsmaand vermeld op jullie bestelbon?
                  Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                  Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                  Opel Zafira 1.8 85kw
                  VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                  Mazda 323F 1.6 66kw
                  Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                  Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• heeft iemand van jullie ervaring met Heinz?? is het een goed bedrijf??
                    240pk klinkt niet slecht, dat voor maar 1000 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                      vandaag mijn dealer gebeld in Zaventem.
                      idd ipv 1,8TFSI ga ik een 2,0l krijgen en.......in week 17 pas vorige week was het nog week 12
                      de auto besteld in mei beloofd in oktober toen werd het januari dan maart nu april.........
                      klant is koning..... niet bij audi
                      het is dat het een mooie auto is anders....
                      mmm eerlijk gezegd als ik 11 maanden moet wachten en dat het ipv maart april juli zou worden mogen ze mijn a5 houden

Comment

als je nu besteld moet je 1jaar wachten ,ik heb hem wel al 5 maanden geleden besteld hé , dit gaat zeker klanten kosten in de toekomst van audi , nu liggen ze er misschien niet wakker van maar ik vrees een boomerrang effect.
                        Dus nu nog een kleine 7 maanden wachten.

Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                        mmm eerlijk gezegd als ik 11 maanden moet wachten en dat het ipv maart april juli zou worden mogen ze mijn a5 houden

Deze quote zullen we ergens klasseren en terug naar boven halen als het zover is ...
                        Je gaat dat toch niet doen, eens je de A5 ziet staan smelt je gewoon weer weg ....
                        Sintruin till I die

Comment

• [quote
                          eens je de A5 ziet staan smelt je gewoon weer weg ....[/quote]

Laat dit nu juist het grote probleem zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Toevallig 2.7 motorisatie ? In dat geval perfect te verklaren door probleem met deze motoren
                            Trouwens tegenwoordig zijn de termijnen ongeveer 1 jaar !
                            Is niet enkel bij deze motor het geval. Een 2.0TFSI wordt niet vroeger geleverd.

Comment

• Even mijn situatie schetsen,
                              Op 10/03/2008 heb ik mijn A5 besteld, een 2.7 met 163 pk.
                              Men beloofde mij dat hij zou geleverd worden in oktober (waar heb ik dat nog gehoord??)
                              Enkele weken daarna een testrit met de 3.0 gedaan en gelijk verkocht aan die machtige motor en wegligging! Doch had ik geen zin om 5000€ aan vadertje staat te geven.
                              Dan kwam de 211 pk versie uit (BIV 2500€) en begon het weer te kriebelen.
                              Dan maar mijn spaarpot nog eens omgedraaid en toch mijn bestelling gaan aanpassen op 08/07/2008.
                              Nu beloofde ze mij levertijd november - december, daar kon ik vrede mee nemen 1 à 2 maand langer wachten voor 10 keer meer plezier is goed te doen.
                              Ergens in oktober krijg ik een telefoontje van de garage dat mijn A5 voorlopig maar op week 6 staat (van een koude douche gesproken).
                              Gisteren even binnengesprongen in de garage en nog eens naar de productieweek gevraagd,
                              De verkoper wist me doodleuk te vertellen dat m'n A5 voor volgende woensdag ingepland staat in ingolstadt.
                              Dat wil dus zeggen dat er half december een A5 onder mijn gat zit!
                              Nu zit ik wel met een dilemma: auto pas inschrijven in 2009? Of maakt dat niet zoveel uit?
                              Groeten
                              Last edited by ; 21/11/2008, 12:26.

Comment

• Audi A5 3.0 TDI 211 pk Tiptronic quattro
                                Fantoomzwart
                                Milano Leder Zwart Sport
                                Acoustic Parking System VR/AR
                                Bang & Olufsen Sound System
                                Dakhemel in zwarte stof
                                Inlegplaatjes in Aluminium 'Hologramme'
                                Multigunctiesportstuur/Tiptronic
                                Zonder Kentekens
                                Hill Hold Assist
                                Pack Sport Design
                                Audi Drive Select Hydraulische Demping
                                Pack Inteso Plus
                                Pack Lounge
                                19" S5 Velgen (Koopje van een Demo S5)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk Berichten
                                  Even mijn situatie schetsen,
                                  Op 10/03/2008 heb ik mijn A5 besteld, een 2.7 met 163 pk.
                                  Men beloofde mij dat hij zou geleverd worden in oktober (waar heb ik dat nog gehoord??)
                                  Enkele weken daarna een testrit met de 3.0 gedaan en gelijk verkocht aan die machtige motor en wegligging! Doch had ik geen zin om 5000€ aan vadertje staat te geven.
                                  Dan kwam de 211 pk versie uit (BIV 2500€) en begon het weer te kriebelen.
                                  Dan maar mijn spaarpot nog eens omgedraaid en toch mijn bestelling gaan aanpassen op 08/07/2008.
                                  Nu beloofde ze mij levertijd november - december, daar kon ik vrede mee nemen 1 à 2 maand langer wachten voor 10 keer meer plezier is goed te doen.
                                  Ergens in oktober krijg ik een telefoontje van de garage dat mijn A5 voorlopig maar op week 6 staat (van een koude douche gesproken).
                                  Gisteren even binnengesprongen in de garage en nog eens naar de productieweek gevraagd,
                                  De verkoper wist me doodleuk te vertellen dat m'n A5 voor volgende woensdag ingepland staat in ingolstadt.
                                  Nu zit ik wel met een dilemma: auto pas inschrijven in 2009? Of maakt dat niet zoveel uit?
                                  Groeten
                                  Proficiat!

Wat het wachten tot 2009 betreft, je auto zal wss rond half december bij de dealer staan. Ik zou persoonlijk voor die 2-3 weken wachten tot 2009.

Comment

Even mijn situatie schetsen,
                                    Groeten
                                    Ik zit in dezelfde situatie ,productieweek 49, levering week 51.Ik ga wachten tot 2009 om hem in te schrijven ,na 9 maanden wachten steekt het ook niet meer op die 2 weken extra.

Comment

• Als het hier sneeuwt en vriest in die periode zal ik waarschijnlijk wel wachten, maar als het zonnetje schijnt en droog is, dan zal het toch pieken hoor!

Comment

Als het hier sneeuwt en vriest in die periode zal ik waarschijnlijk wel wachten, maar als het zonnetje schijnt en droog is, dan zal het toch pieken hoor!
                                        Karakter tonen, hé.

Comment

• 'k Zal proberen... maar ik beloof niets,
                                          Mss zal ik van die twee weken gebruik maken voor een mooie foto reportage te maken

Comment

Working...
                                          X