Oorspronkelijk geplaatst door FredRR
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDan moogt ge mij eens de wettekst tonen die die uitzondering bevat
heb nog geluk de 3.0 handgeschakeld zit nog in de categorie 70%, tiptronic versie in de 60% (resp. 173gr en 182gr.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichtenwas verkeerd tis voor de eenmanszaken dat het niet van toepassing is
heb nog geluk de 3.0 handgeschakeld zit nog in de categorie 70%, tiptronic versie in de 60% (resp. 173gr en 182gr.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichtenhier gaan we weer , a5 besteld 31/06/08 eerst beloofd eind december, dan januari , dan productieweek 05 dan opnieuw verschoven naar week 08 en ben vandaag gaan vragen en u geen!!! productiedatum meer , jawadde ze. ik begin de moed te verliezen , heb ook contact met d'ieteren gehad en daar hetzelfde gehoord zoals bij de verdeler.
troost u man.Heb mijne besteld 12 /03 /08 was ook beloofd voor september.
Zou nu in productie gaan week 3 en week 6 is al februari zou hij geleverd worden in de garage
Volgens de garage kan dat te maken hebben met configuratie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk BerichtenEven mijn situatie schetsen,
Op 10/03/2008 heb ik mijn A5 besteld, een 2.7 met 163 pk.
Men beloofde mij dat hij zou geleverd worden in oktober (waar heb ik dat nog gehoord??)
Enkele weken daarna een testrit met de 3.0 gedaan en gelijk verkocht aan die machtige motor en wegligging! Doch had ik geen zin om 5000€ aan vadertje staat te geven.
Dan kwam de 211 pk versie uit (BIV 2500€) en begon het weer te kriebelen.
Dan maar mijn spaarpot nog eens omgedraaid en toch mijn bestelling gaan aanpassen op 08/07/2008.
Nu beloofde ze mij levertijd november - december, daar kon ik vrede mee nemen 1 à 2 maand langer wachten voor 10 keer meer plezier is goed te doen.
Ergens in oktober krijg ik een telefoontje van de garage dat mijn A5 voorlopig maar op week 6 staat (van een koude douche gesproken).
Gisteren even binnengesprongen in de garage en nog eens naar de productieweek gevraagd,
De verkoper wist me doodleuk te vertellen dat m'n A5 voor volgende woensdag ingepland staat in ingolstadt.
Dat wil dus zeggen dat er half december een A5 onder mijn gat zit!
Nu zit ik wel met een dilemma: auto pas inschrijven in 2009? Of maakt dat niet zoveel uit?
Groeten
Toch wel straffe verhalen als ik dat zo lees.(goed voor u daar niks van)
2.7 190 pk bestelt op 12 /03/08 'levering week 6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curtvv Bekijk BerichtenSinds vorige week kan de A5 2.0 TDI besteld worden via het franse dealernetwerk!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWanneer heeft hij z'n S5 besteld en wat was toen de leveringstermijn?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WieMagHetWeten Bekijk BerichtenMisschien wachten ze tot die van mijn ook op de vrachtwagen kan..... 't is toch dezelfde regio.
Elke dag komen er wagens buiten, voor gelijk welke regio..
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit is echt wel ongewoon. Is dit het geval bij iedereen in Europa die zo'n A5 heeft besteld of is dat enkel het geval in België?
Probleem is, wat is het alternatief hé? Als je een S5 kan betalen kan je nog eens rondkijken maar een andere coupé ga je niet vinden voor de prijs van een A5. En de 3-coupe van BMW tel ik niet mee, die kan je niet vergelijken met een A5.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten... En de 3-coupe van BMW tel ik niet mee, die kan je niet vergelijken met een A5.
Nu zijn we het wel eens!
PS: knappe bak, die S5 met LED achterlichten.
Lijkt me precies dolfijngrijs, maar ik dacht dat je die niet kon bestellen op een A5/S5, of is het een andere kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtendie leds zijn echt knap.. zou je die kunne bestellen voor in de gewone a5
Verder is (nog) niet echt geweten of de hele kabelboom vervangen moet worden...
Onze auto staat nog steeds in D'ieteren, deze week zou hij geleverd moeten worden....
Hoe werkt dat eigenlijk ? Heeft iedere dealer zijn "eigen" vervoersfirma ?
De dealer reageerde geprikkeld dat ik contact nam met de importeur met de vraag waarom de levering
nog niet gebeurd was.... De laatste tijd zit ik de dealer (verkoper)wel een beetje achter zijn veren en denk dat hij me
misschien wel beu is met steeds dezelfde vraag.
Maar als er "duidelijke" communicatie is dan is er geen reden om steeds te moeten bellen
Op den duur voel je je als klant zelf "ongemakkelijk" erbijLast edited by E90N; 25/11/2008, 07:00.Sintruin till I die
Comment
Comment