Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb het over de wagens die jij en ik kunnen kopen. Ik praat hier niet over racerij want dan kan ik ook beginnen zeuren over bijvoorbeeld de F1 waar BMW actief is en Audi niet...
Ik rijd met een 530d en een A6 3.0 TDI is qua prestaties geen partij geweest voor mij... Het brutale karakter gekoppeld met de zachte werking is gewoon geen partij voor de beschaafdere en minder zachte motor van de Audi.
begrijp me echter niet verkeerd. Ik wil Audi zeker niet de grond inboren, want ik vind het zeer knappe wagens. Toch wil ik BMW verdedigen dat ze al jaren de betere (lees: sportievere en aangenamere) dieselmotoren leveren...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn die BMW 335 kost dan ook 7000 euro meer dan de 3.0 A5
Toen ik eens prijs ben gaan vragen voor een A5 3.0 tdi en een S5 kreeg ik 3% korting. Bij BMW kreeg ik 9%...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenLol, wat een simpele redenering..
Audi = Le Mans diesel mega succes
V12 Twin-turbo ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOok met dezelfde standaard uitrusting?
Toen ik eens prijs ben gaan vragen voor een A5 3.0 tdi en een S5 kreeg ik 3% korting. Bij BMW kreeg ik 9%...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn die BMW 335 kost dan ook 7000 euro meer dan de 3.0 A5
Een A5 3.0TDi met dezelfde standaard uitrusting van een 335d (lederen binnenbekleding, sportzetels, elektrische zetels met geheugen, automatische versnellingsbak, sportophanging) kost dan €54.170...
Welke is dan de duurste?OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIn Duitsland bestellen, 14%
Ik heb 2 dagen later een M3 coupé laten uittellen. Die kostte met manuele versnellingsbak, net als bij de S5, €74.500... Dat is slechts €2.500 meer... Mijn keuze was toen snel gemaakt...
Mijn 335i heb ik destijds €48.000 betaald. Plaats daar maar eens een Audi langs voor die prijs.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vroeg om een testrit en ze gingen mij contacteren, maar ik heb niets meer gehoord. Van vriendelijkheid gesproken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn 335i heb ik destijds €48.000 betaald. Plaats daar maar eens een Audi langs voor die prijs.
Comment
-
[quote=BMWMB;3090844]Ik zeg het heel eerlijk. Ik ben bij Audi geweest en heb een prijsofferte voor een A5 3.0 tdi laten maken en voor een S5. De diesel kostte, wat ik mij kan herinneren, €60.000. De S5 kostte €71.000 korting (3%) afgetrokken. Ik vroeg om een testrit en ze gingen mij contacteren, maar ik heb niets meer gehoord. Van vriendelijkheid gesproken...
Ik heb 2 dagen later een M3 coupé laten uittellen. Die kostte met manuele versnellingsbak, net als bij de S5, €74.500... Dat is slechts €2.500 meer... Mijn keuze was toen snel gemaakt...
Ook een Q7 ter sprake gebracht ? (Als ik me niet vergis is er ook een X5 mee aangekocht)
Comment
-
ik heb een A6 een maand geleden besteld en heb al 2 uitnodigen gekregen om een test rit te doen.
Vorig weekend heb ik maar ingegaan op het aanbod = super bak... nu nog 2 maand wachten.
foto's: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=33165&page=14
ik zou in april een A5 2.0 tfsi bestellen, enig idee wat de verwachte (lees realistische) leveringstermijn zou zijn??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenHet ging 'dacht ik' over een S5. Vandaar ook mijn reactie. Ikzelf verkies ook een 3.0tdi q boven een 330d. Ben zeker geen audi 'hater' .
En @ Caioeldeoz ik wil zeker niet op audi (a5) bashen. Ik mag toch ook gewoon mijn mening uiten? Ik heb ook hier al vaak genoeg gezegd hoe mooi ik de a5 vind. Maar daar kijk je dan (helaas) over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenOok een Q7 ter sprake gebracht ? (Als ik me niet vergis is er ook een X5 mee aangekocht)OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenOok een Q7 ter sprake gebracht ? (Als ik me niet vergis is er ook een X5 mee aangekocht)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEen S5 kan je niet vergelijken met een M3, daarvoor is het wachten op de RS5. En ik zeg niet dat je hier op de A5 wil bashen, maar het zijn gewoon zinloze discussies vind ik. Smaken en kleuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenConclusie: BMW moet dikke kortingen geven om hun wagens verkocht te krijgen
Neen, ze laten een mens eerlijke prijzen betalen voor een wagen en zorgen er dan ook nog eens voor dat ze snel geleverd zijn, hoewel ze meer verkopen..OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Neen, ze laten een mens eerlijke prijzen betalen voor een wagen en zorgen er dan ook nog eens voor dat ze snel geleverd zijn, hoewel ze meer verkopen..
Comment
Comment