Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is ook niet waar... Een moderne diesel rijdt zeer goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZe prijzen hun wagens hoger dan wat ze waard zijn, en stoefen dan met dikkere kortingenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMinder betalen voor een wagen waarmee je snel kan rijden of meer betalen voor een wagen waarvan je niet weet wanneer je ermee zal kunnen rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten.. maar dan wel met een A5 rijden. Ik zou het wel wetenOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk begrijp je keuze volkomen. Een A5 is werkelijk een dijk van een auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk denk dat je met zowel de A5 als de 3 coupé geen slechte keuze maakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNogmaals het bewijs dat BMW qua dieseltechniek serieus wat voor is op Audi...
Ik weet dat je een enorme BMW liefhebber bent, dus daarom is mijn reply ook iets ongenuanceerder. Ook al ben ik geen Audi fanboy, kan je moeilijk ontkennen dat Audi de laatste jaren niet moet onderdoen in de pk-wedloop. Een RS4 zal keer op keer performanter zijn dan een M3 (of een RS6 >> M5). Misschien een gewaagde uitspraak, maar 'k geloof sterk dat Audi -voor het eerst- er echt op gebrand is om BMW ook op dynamische rijkwaliteiten te kloppen. Dat zal langzaamaan gebeuren bij de vernieuwing van het gamma, maar ik denk dat de RS5 al een eerste ferme tik kan geven. En dan vergeet ik de R8. En ik vergeet de DSG versnellingsbakken. Ik vergeet FSI, wat Audi als eerste terug vanonder het stof opviste. Ik vergeet Audi's expertise in alu frame ontwikkeling. En ik vergeet nog heel veel.
Maar wat ik vooral zie is dat er nog veel potentieel in Audi zit. En het is erg jammer dat de huidige kredietcrisis daar nu enigszins een stokje voorsteekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenEn dat ze het nog hebben moeten leren van Alfa Romeo.
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenOok al ben ik geen Audi fanboy, kan je moeilijk ontkennen dat Audi de laatste jaren niet moet onderdoen in de pk-wedloop. Een RS4 zal keer op keer performanter zijn dan een M3 (of een RS6 >> M5).
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenMisschien een gewaagde uitspraak, maar 'k geloof sterk dat Audi -voor het eerst- er echt op gebrand is om BMW ook op dynamische rijkwaliteiten te kloppen. Dat zal langzaamaan gebeuren bij de vernieuwing van het gamma, maar ik denk dat de RS5 al een eerste ferme tik kan geven.
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenEn dan vergeet ik de R8. En ik vergeet de DSG versnellingsbakken. Ik vergeet FSI, wat Audi als eerste terug vanonder het stof opviste. Ik vergeet Audi's expertise in alu frame ontwikkeling. En ik vergeet nog heel veel.
Maar wat ik vooral zie is dat er nog veel potentieel in Audi zit. En het is erg jammer dat de huidige kredietcrisis daar nu enigszins een stokje voorsteekt.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenYes, heb net bericht gekregen dat de mijne er is. Ga nu direct naar de garage al even kijken, hier heb ik zo lang op moeten wachten, sta te popelen om eens achter het stuur plaats te nemen.
Morgenavond kan ik hem gaan afhalen, het is zoals een kind dat de Sint verwacht.
Ik had helaas bijna geen plaats om een foto te nemen in de garage, alles staat daar tegen mekaar geplakt, en het licht helpt ook niet, maar hierbij toch alvast 2 foto's.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenJa mannen, het is toch echt wel de moeite. Ik zie hem staan, in de verpakking dan nog, en ik ben al het lange wachten (bijna 11 maanden) plots vergeten. Dus voor diegenen die nog aan het wachten zijn: je zal het je niet beklagen.
Morgenavond kan ik hem gaan afhalen, het is zoals een kind dat de Sint verwacht.
Ik had helaas bijna geen plaats om een foto te nemen in de garage, alles staat daar tegen mekaar geplakt, en het licht helpt ook niet, maar hierbij toch alvast 2 foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenVery nice Maak dan maar vlug een topic in 'mijn auto'
Comment
-
[quote=DirkC;3091933]Ja mannen, het is toch echt wel de moeite. Ik zie hem staan, in de verpakking dan nog, en ik ben al het lange wachten (bijna 11 maanden) plots vergeten. Dus voor diegenen die nog aan het wachten zijn: je zal het je niet beklagen.
Prachtige wagen !!! Nog een maandje en dan ben ik aan de beurt
Comment
-
Nu dat het winter is, wie heeft er winterbanden + wintervelgen gekocht voor z'n A5?
Ik denk dat 225/40/18 de goedkoopste/mooiste oplossing zal zijn voor winterbanden?
Nu heb ik 235/45/17 en dat is een dure maat, minstens 200euro voor een deftige winterband + nog eens 50euro per wissel in het voorjaar/najaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNu dat het winter is, wie heeft er winterbanden + wintervelgen gekocht voor z'n A5?
Ik denk dat 225/40/18 de goedkoopste/mooiste oplossing zal zijn voor winterbanden?
Nu heb ik 235/45/17 en dat is een dure maat, minstens 200euro voor een deftige winterband + nog eens 50euro per wissel in het voorjaar/najaar.
'k Ga mijn originele 18" S-Line velgen ervoor gebruiken, die liggen nu toch maar niks te doen. Als ik mij niet vergis is het 240€ all-in per band (Dunlop)So far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenIk steek dit weekend mijn winterbanden.
'k Ga mijn originele 18" S-Line velgen ervoor gebruiken, die liggen nu toch maar niks te doen. Als ik mij niet vergis is het 240€ all-in per band (Dunlop)
Ik was toch blij dat ik zondag m'n winterbanden had om al die bompa's voorbij te steken
Conti 810 TS is iets van 180euro dacht ik voor 225/40/18
Comment
Comment