Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lekker 20", the way it should be

Comment

• 1200 per set? kan me niet voorstellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        1200 per set? kan me niet voorstellen
        in de optielijst eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
          1200 per set? kan me niet voorstellen
          Als optie als je al een S line hebt gekozen. Achteraf bij de dealer mag je op een pak meer rekenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Als optie als je al een S line hebt gekozen. Achteraf bij de dealer mag je op een pak meer rekenen.
            Inderdaad, ik had een S-line gekozen met die velgen en dan is het een optie van 1200€.
            Bij een niet s-line is het snel 2270€.

achteraf kun je ook replica's steken, dat kost dan een 1000€...

Bedankt voor de confirmatie, ik weet dus wat te kiezen in april 2009 bij de bestelling...

Comment

• Gisteren verlossende telefoontje gehad van de dealer, ze zijn hem persoonlijk gaan afhalen in EK met een kleine remork. Ga seffes eens piepen en volgende week gaan afhalen.
              Papieren moeten nog opgestuurd en er moeten nog veranderingen gebeuren.
              Zal voor de woensdag worden vermoed ik.
              Ik ga nu enkele dagen op verlof en mijn verzekeringsmakelaar regelt alles met de garage zodat er geen oponthoud is met de papierenwinkel en nummerplaat-aanvraag ;-)
              Last edited by E90N; 27/11/2008, 09:21.
              Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                Inderdaad, ik had een S-line gekozen met die velgen en dan is het een optie van 1200€.
                Bij een niet s-line is het snel 2270€.

achteraf kun je ook replica's steken, dat kost dan een 1000€...

Bedankt voor de confirmatie, ik weet dus wat te kiezen in april 2009 bij de bestelling...
                Replica's blijven natuurlijk maar replica's. Als je dan toch al een S line neemt investeer je idd beter direct in de real stuff.

Comment

• Ik koop ook enkel maar OEM voor mijn auto's.
                  En 1000 euro voor '20, dat bestaat niet, ook al zijn het replica's...

Grtz.
                  Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Replica's blijven natuurlijk maar replica's. Als je dan toch al een S line neemt investeer je idd beter direct in de real stuff.
                    Vind ik ook, wil ook alleen maar OEM. Dan ben je zeker dat je geen problemen krijgt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Vind ik ook, wil ook alleen maar OEM. Dan ben je zeker dat je geen problemen krijgt!

tja voor 1200€ bij een S-line kun je eigenlijk "niet voor sukkelen" hé

Comment

• Ik heb die van mij zelfs dik in de 2000 betaald, omdat ik geen S line heb (wel alle S line opties). Kwam in totaal goedkoper uit omdat ik andere zetels wou dan S line zetels.

Comment

• deze voormiddag eens een A5 samengesteld bij de dealer

3.0 TDI
                          Fantoom zwart
                          Milano Leder bruin SPORT
                          Parking System VR/AR
                          ALuvelgen " 5armen segment "
                          Bang en Olufsen Sound Systeem
                          Getinte ruiten
                          GSM pré- instalatie
                          Inlegplaatjes in aluminium
                          Opberg module
                          Sportvering
                          Panoramisch dak uit glas

Pack "Lounge" =

Lederen Interieur
                          Verwarmde zetels vooraan
                          Binnenspiegels met auto.dag/nacht functie
                          Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
                          Lederen multifunctioneelsportstuur

Pack "Intenso Plus" =

Metaalkleur
                          Acoustic Parking System achteraan
                          Snelheidsregelaar
                          Volumetrisch en perimetrisch alarm
                          GPS Plus met DVD

prijs BTW in = 61.875,50

Korting ZBTW -2376,45

Totaal met BTW in 59.000€ afgerond

voor een Q5 met ongeveer dezelfde opties komt het op 62.000€

niet dat ik van plan ben om 1 te bestellen , ( nu toch zeker niet ) maar ik dacht dat hij duurder ging uitkomen met deze opties

wachttijd A5 = 9 maand
                          wachttijd Q5 = 4 maand

op 18 December mag ik ze beide gaan testen in Kortenberg ...
                          eerst de A5 , dan de Q5 ...
                          de A5 heb ik als een getest maar ik ben wel zeer benieuwd wat de Q5 gaat geven

Comment

• Heb de auto daarjuist gezien en wooooooow, alle zorgen zijn vergeten.
                            Volgende week afhalen en dan bollen .....
                            Er was nog een surprise bij:
                            extra multifunctioneel sportstuur erbij met flippers aan stuur (gratis..)
                            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

extra sportstuur erbij gratis

knap ...

2 stuurkes ...

Comment

• lucky you!!!

wachttijd voor een a5 is 9 maand... wel schandalig é
                                voor hetzelfde geld is er ondertussen een facelift!

Comment

@E90n: heb jij al ergens op het internet iets kunnen vinden omtrent de problemen met de 2.7 motoren?
                                  Wat zou het probleem zijn?

Wij hebben er ene in de zaak, heeft nu al 50k en buiten een probleempje kort na levering met de versnellingsbak (opgelost door 'm aan de computer te hangen) rijdt dat ding feilloos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten

wachttijd voor een a5 is 9 maand...

klopt , en voor de Q5 maar 5 maand en dat is een nieuw(er) model

Comment

En de 3-coupe van BMW tel ik niet mee, die kan je niet vergelijken met een A5.
                                      Waarom niet?

't Zijn potdorie rechtstreekse concurrenten. De A5 is de coupé-versie van de A4, de '3 coupé (die eerst misschien BMW '4 zou geheten hebben) is de coupé-versie van de '3. Ze zijn beide even groot (de BMW is nog iets groter binnenin), en kosten met vergelijkbare motorisatie ongeveer even veel. Het motorenpallet van de BMW gaat op vandaag verder dan dat van de A5 (al zal de RS5 daar wel verandering in brengen). Tegenover de S5 staat de 335i die even snel is, en zo je wil ook met 4WD verkrijgbaar is, en de BMW xDrive is een systeem dat even doeltreffend is als de laatste quattro-aandrijving van Audi (luidens Auto Motor und Sport die een 530xi testte tegen een A6 3.2 FSI quattro). Inzake uitrusting en snufjes zijn het allebei top notch premium Duitsers, en ook inzake weggedrag en prestaties liggen ze zeer dicht bij elkaar. Het enige verschil is eigenlijk dat de A5 leverbaar is met drukgevoede viercilinders (heeft de BMW niet, daar moet je 'n 6-in-lijn nemen dan), en dat de S5 een V8 heeft (die echter niet sneller is dan de zes-in-lijn met twee turbo's van de 335i, die zwaarder is, meer verbruikt, meer vervuilt ... en dra komt die V8 ook te vervallen ten voordele van de nieuwe drukgevoede V6 uit de S4).

Ik vind de A5 persoonlijk ook knapper, maar ze zijn wel perfect vergelijkbaar. Samen met de CLK en als je wat breeddenkend bent ook de Peugeot 407 Coupé en in zekere zin zelfs ook de Volvo C70 zitten die allemaal in dezelfde vijver. En dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een paar...
                                      Last edited by ; 27/11/2008, 16:43.

Comment

Beetje laat hé
                                        Ik was toch blij dat ik zondag m'n winterbanden had om al die bompa's voorbij te steken

Conti 810 TS is iets van 180euro dacht ik voor 225/40/18
                                        Ik heb 205 EUR betaald per stuk incl. BTW en montage. 'k Heb geen betere prijs gevonden, de meeste bandencentrales schommelen rond de 200 EUR excl. BTW voor die band. Op autobandenmarkt.be (een site die doorgaans bij de laagste zit qua prijs) staat 'ie voor zo'n goeie 220 EUR incl. BTW, zonder montage/verzending.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Waarom niet?

't Zijn potdorie rechtstreekse concurrenten. De A5 is de coupé-versie van de A4, de '3 coupé (die eerst misschien BMW '4 zou geheten hebben) is de coupé-versie van de '3. Ze zijn beide even groot (de BMW is nog iets groter binnenin),
                                          euhm, ik vind ze niet even groot hoor. Ik heb ze beiden getest en ik vond de A5 ruimer en de koffer was ook groter. Maar ik had het op de looks, niet op de specs

Audi A5

Lengte (mm) : 4625
                                          Breedte (mm) : 1854
                                          Hoogte (mm) : 1372
                                          Gewicht (kg) : 1575
                                          Tankinhoud (l) : 65

BMW 325d Coupé

Lengte (mm) : 4580
                                          Breedte (mm) : 1782
                                          Hoogte (mm) : 1395
                                          Gewicht (kg) : 1590
                                          Tankinhoud (l) : 61
                                          Last edited by dragonfly; 27/11/2008, 17:37.

Comment

Working...
                                          X