Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe poging: klaar om wasbeurt te krijgen (foto mét transportblokken nog aanwezig)

Bijgevoegde Bestanden
    Sintruin till I die

Comment

• Eindelijk. Maar net zoals de mijne is deze ook niet mooi egaal gespoten. Er zitten hier en daar enkele vouwen in.

Ga je nu die enkele weken extra nog op de tanden kunnen bijten om 'm dan pas in januari in te schrijven want als ik me niet vergis was dat jouw bedoeling wanneer ie in december zou geleverd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
        Eindelijk. Maar net zoals de mijne is deze ook niet mooi egaal gespoten. Er zitten hier en daar enkele vouwen in.

Ga je nu die enkele weken extra nog op de tanden kunnen bijten om 'm dan pas in januari in te schrijven want als ik me niet vergis was dat jouw bedoeling wanneer ie in december zou geleverd worden.
        Ik ga hem toch inschrijven want in chassisnummer/ venster staat 2009, verkoper heeft me op het hart gedrukt dat dit géén waardeverlies zal betekenen.
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Ik ga hem toch inschrijven want in chassisnummer/ venster staat 2009, verkoper heeft me op het hart gedrukt dat dit géén waardeverlies zal betekenen.
          Het wachten heeft lang genoeg geduurd .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
            Het wachten heeft lang genoeg geduurd .
            Als je dat maar weet, is bijna 9 maanden wachten geweest (op paar dagen na)
            Dus nu weet ik hoe lang het duurt eer ons eerste kindje eraan komt, heel lang dus
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
              Als je een nieuwe auto wil voor ongeveer midden volgend jaar, kan je hem dan niet nu bestellen als je weet dat de levertijd bijna een jaar is ?
              Helaas niet want pas volgend jaar ga ik mijn eigen zaak opstarten...

Comment

• Proficiat Egon. Quasi broertje van de mijne. GIng je geen 20 inch velgen steken?
                Binnenkort rijden er dus 2 rond tussen Gingelom en St-Truiden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonadric Bekijk Berichten
                  Proficiat Egon. Quasi broertje van de mijne. GIng je geen 20 inch velgen steken?
                  Binnenkort rijden er dus 2 rond tussen Gingelom en St-Truiden...

Ik ga het bij 19" houden omdat ik toch wel 40k per jaar op de weg ben en dan wordt het te kostelijk (banden).
                  Wanneer heb jij de uwe ? Dan gaan we een kleine fotoshoot houden ;-)
                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                    OOOOOOOOOO mag je niet klagen na 8maanden wachten heb je je audi... het valt mij op dat de meerderheid nu zen audi toch krijgt rond de 8maanden.. valt dus wel mee vind ik.. Iedereen alles wat positiever bekijken

Da's in mijn geval even anders.
                    Ik bestelde op 12 /03/08 mijne A5
                    2.7 TDI met levering september.Nu heb ik de bevestiging gekregen dat de wagen week 3 in productie gaat en week 6 zou hij moeten geleverd zijn in de garage.Dat zijn in dit geval 11 lange maanden.(geen veranderingen laten aanbrengen en ook niks bijbesteld)

Comment

• Het zijn inderdaad lange leveringstermijnen voor de Audi A5. Als zo'n A5 je volle goesting is, dan zou ik zeker kunnen wachten. Verheugen heeft ook z'n charmes. Als je op voorhand de exacte leveringsdatum weet is dat minder erg dan dat ze telkens opnieuw de levering uitstellen.

Als je zo'n A5 echt knap vind en je kan er op wachten, dan zou ik er toch op willen wachten...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Het zijn inderdaad lange leveringstermijnen voor de Audi A5. Als zo'n A5 je volle goesting is, dan zou ik zeker kunnen wachten. Verheugen heeft ook z'n charmes. Als je op voorhand de exacte leveringsdatum weet is dat minder erg dan dat ze telkens opnieuw de levering uitstellen.

Als je zo'n A5 echt knap vind en je kan er op wachten, dan zou ik er toch op willen wachten...
                        Maakt idd een groot verschil.
                        Mijn broer heeft zopas een TT in Duitsland besteld en wist reeds voor hij de bestelbon tekende dat hij hierop 9 maanden gaat moeten wachten. Dus, je weet op voorhand waaraan je begint. Je kan je er dan ook beter op voorbereiden dan dat men constant de levering zou uitstellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Het zijn inderdaad lange leveringstermijnen voor de Audi A5. Als zo'n A5 je volle goesting is, dan zou ik zeker kunnen wachten. Verheugen heeft ook z'n charmes. Als je op voorhand de exacte leveringsdatum weet is dat minder erg dan dat ze telkens opnieuw de levering uitstellen.

'k Moet eerlijk bekennen dat ik zoveel geduld niet zou kunnen opbrengen. Een e92 is toch ook een knappe auto, die dan nog erg vlug geleverd kan worden. Afhankelijk van de motorisatie, wordt zo'n e92 dan soms veel interessanter. Stel nu dat je zou willen kiezen tussen de Alpina D3 en een A5 2.0TDI...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                            'k Moet eerlijk bekennen dat ik zoveel geduld niet zou kunnen opbrengen. Een e92 is toch ook een knappe auto, die dan nog erg vlug geleverd kan worden. Afhankelijk van de motorisatie, wordt zo'n e92 dan soms veel interessanter. Stel nu dat je zou willen kiezen tussen de Alpina D3 en een A5 2.0TDI...
                            Ik ben vandaag naar knokke geweest (sint is geweest bij ouders ) en heb 3x a5 gezien en 1x bmw coupé maar die A5 (met alle respect voor iedereen!) is toch iets chiquer dan de de 3'er...

Als het meer dan 6mnd wachten is voor een A5, gaan we toch voor een 3'er (maar dan fulloption) ...

Comment

• Nog een vraagske: (maar dan voor mijn A6 avant)

Als produktieweek 6 wordt opgegeven, wanneer is hij dan bij de dealer?

Comment

Ik ga het bij 19" houden omdat ik toch wel 40k per jaar op de weg ben en dan wordt het te kostelijk (banden).
                                Wanneer heb jij de uwe ? Dan gaan we een kleine fotoshoot houden ;-)
                                Ik dacht dus eerst een nieuwe te bestellen maar dan toevallig één met 800 km op de kop kunnen tikken. RIj er al een maand of 2 mee rond nu. Ondertussen 6000 km dus heb hem al een paar keren kunnen "opentrekken". T'is de moeite. Nog 3 keer slapen voor u
                                Trouwens, dacht ook eerst Y velgen te bestellen gezien kostprijs maar even naar De Condé gebeld en prijsverschil is maar 40 Eur per band. Kwam neer op zo'n 240 Eur voor een 20 inch.
                                Enig nadeel van die 20 inch velgen is dat ik langer bezig ben met mijn velgen proper te krijgen dan den auto zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonadric Bekijk Berichten
                                  Ik dacht dus eerst een nieuwe te bestellen maar dan toevallig één met 800 km op de kop kunnen tikken. RIj er al een maand of 2 mee rond nu. Ondertussen 6000 km dus heb hem al een paar keren kunnen "opentrekken". T'is de moeite. Nog 3 keer slapen voor u
                                  Trouwens, dacht ook eerst Y velgen te bestellen gezien kostprijs maar even naar De Condé gebeld en prijsverschil is maar 40 Eur per band. Kwam neer op zo'n 240 Eur voor een 20 inch.
                                  Enig nadeel van die 20 inch velgen is dat ik langer bezig ben met mijn velgen proper te krijgen dan den auto zelf
                                  foto's! foto's! foto's! foto's! foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                    Nog een vraagske: (maar dan voor mijn A6 avant)

Als produktieweek 6 wordt opgegeven, wanneer is hij dan bij de dealer?
                                    max 2 weken later

Comment

Geloof jij nog 1 woord van wat die dealers zeggen???? Ik stuurde een mail en belde om inlichtingen te vragen om mijn A5 eventueel in te ruilen voor een Q7 (ik zou +/- 2.7ton moeten kunnen trekken)
                                      Dat is nu een maand geleden en ik kreeg gewoon geen reactie...Je zou denken dat ze staan te springen om een 2 maand oude A5 aan een klant door te verkopen maar... gewoon geen reactie!

Het zijn een bende verwaande kwasten bij audi, zelfs bij porsche maakte ik dit nooit mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                        Ik ben vandaag naar knokke geweest (sint is geweest bij ouders ) en heb 3x a5 gezien
                                        Wij zijn vorige week 4 dagen in Knokke geweest en "O" A5's gezien

Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                        max 2 weken later
                                        Zelfs dat klopt niet want bij ons was het zelfs 4 weken en dan nog is de dealer die ZELF gaan halen anders duurde het nog langer
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                          Geloof jij nog 1 woord van wat die dealers zeggen???? Ik stuurde een mail en belde om inlichtingen te vragen om mijn A5 eventueel in te ruilen voor een Q7 (ik zou +/- 2.7ton moeten kunnen trekken)!
                                          Aha, een boot gekocht ;-)
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X