Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    yep, maar het zat er wel aan te komen ...
    levertermijn 2010 zeker ;-)
    Ik denk eerder 2011
    Ik versta dit toch niet hoor, een bmw 3 coupé na 8 weken heb je hem.
    Waar ligt de bottleneck bij audi, iemand een idee?

Iemand een idee of de leveringstermijn verschilt bij een 2.7 tdi of een 2.0 tfsi of straks een 2.0tdi??
    Last edited by ; 02/12/2008, 22:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Ik denk eerder 2011
      Ik versta dit toch niet hoor, een bmw 3 coupé na 8 weken heb je hem.
      Waar ligt de bottleneck bij audi, iemand een idee?

Iemand een idee of de leveringstermijn verschilt bij een 2.7 tdi of een 2.0 tfsi of straks een 2.0tdi??
      BMW heeft een grotere productiecapaciteit. En mss minder vraag naar de 3 coupé ofzo.

Comment

• In DL is de A5 2.0 TDI nu ook opgenomen in de prijslijst:

Probleem daar als je de 2.0TDI bestelt is dat je nog altijd onder 16 Fiscale PK valt in België (nl. 125 kw), terwijl dat ze dat in België verlagen naar 15 Fisc PK (163 PK = 120kw). Dit komt op een verschil van 1250 EURO bij de inverkeerstelling.
        Maar in DL kan je dan wel grotere kortingen krijgen.

Zijn er geen mogelijkheden om die Duitse wagen in te voeren en door wa foefelen er 120kw van te maken? :-)

Comment

• Zojuist verzekering in orde gebracht en nummerplaten in bezit !
          Interieur van vervangauto gekuist en straks nog naar de carwash ermee.
          Klaar om straks de auto af te gaan halen ;-)
          Sintruin till I die

Comment

• Ik heb ook geen voorschot moeten betalen. Dit was bij Declerck in Gent. Dit is volgens mij idd ook omdat ze volgens mij geen probleem hebben om deze wagens van de hand te doen. Er zijn genoeg wachtenden :-D

Comment

• @ Predtech007 , wanneer heb jij uw A5 besteld bij declerck in Gent?
              Ik in juni en heb nog geen productiedatum , was voorzien op de bestelbon eind december....

Heb jij al een produtiedatum voor uw A5 ?

Comment

• zie het staan sorry was te vroeg met mijne reply , week 10 zie ik

Comment

• Dat geleuter over leveringstermijnen enzo zou wel eens mogen stoppen, dit topic is voor geen meter interessant meer Maak een topic in "Mijn auto", stel je config DAAR voor en leuter daar over leveringstermijnen van je wagen. Als je hier naar wat technische informatie zoekt of knappe foto's, dan kan je beter die speld gaan zoeken die ergens in een hooiberg zit.

No offence

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Dat geleuter over leveringstermijnen enzo zou wel eens mogen stoppen, dit topic is voor geen meter interessant meer Maak een topic in "Mijn auto", stel je config DAAR voor en leuter daar over leveringstermijnen van je wagen. Als je hier naar wat technische informatie zoekt of knappe foto's, dan kan je beter die speld gaan zoeken die ergens in een hooiberg zit.

No offence
                    bv. hoe je de flitspalen op de nieuwe 3G MMI GPS krijgt

Comment

• Auto is afgehaald en wooow man, heerlijk gevoel.
                      Nieuwe MMI 3 G zit erin (eerste wagen door deze dealer geleverd met nieuw systeem)
                      Even een foto gemaakt in het donker op de inrit ;-)
                      Andere keer overdag meer van dat.

Bijgevoegde Bestanden
                      Sintruin till I die

Comment

• Staat wel hoog op z'n poten, vind ik... Zijn die bumpstops verwijderd?

Mvg,
                        =================
                        2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                          Staat wel hoog op z'n poten, vind ik... Zijn die bumpstops verwijderd?

Mvg,
                          Zal verbeteren na wat kilometers gereden te hebben.

Edit: @ E90N: wil je de volgende foto's in een nieuw topic bij 'Mijn Auto' zetten. Thx! :-)

Comment

Auto is afgehaald en wooow man, heerlijk gevoel.
                            Nieuwe MMI 3 G zit erin (eerste wagen door deze dealer geleverd met nieuw systeem)

Heb je regelbare demping?

Comment

Dat geleuter over leveringstermijnen enzo zou wel eens mogen stoppen, dit topic is voor geen meter interessant meer Maak een topic in "Mijn auto", stel je config DAAR voor en leuter daar over leveringstermijnen van je wagen. Als je hier naar wat technische informatie zoekt of knappe foto's, dan kan je beter die speld gaan zoeken die ergens in een hooiberg zit.

No offence
                              is toch interessant om te weten voor "nieuwe kopers" wat de ervaringen zijn van bestaande kopers?

Ik zie niet in wat het probleem is.

Idem met foto's die de fiere bezitters uploaden... is toch juist de bedoeling van een forum??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                is toch interessant om te weten voor "nieuwe kopers" wat de ervaringen zijn van bestaande kopers?

Ik zie niet in wat het probleem is.

Idem met foto's die de fiere bezitters uploaden... is toch juist de bedoeling van een forum??

Foto's mogen hier ook ja, maar al dat geleuter over leveringstermijnen en dergelijke. Het is hier geen leveringstermijnen topic. Het is algemeen Nieuws over de A5. Dat persoon x 10 maand moet wachten en 20 keer moeten bellen heeft, en persoon y 14 maand en 3 keer moeten bellen, dat hoort hier toch niet echt vind ik (gewoon mijn mening). Maak je eigen topic, geef daar de specs van je bestelde wagen, spuw daar je gal over problemen met de levering, .. Toekomstige kopers kunnen nog altijd in "Mijn auto" de A5's afgaan ook. Maar als je nu iets van specifieke informatie in dit topic zoekt Soit, gewoon mijn mening. Dit is niet mijn forum hé

Comment

Foto's mogen hier ook ja, maar al dat geleuter over leveringstermijnen en dergelijke. Het is hier geen leveringstermijnen topic. Het is algemeen Nieuws over de A5. Dat persoon x 10 maand moet wachten en 20 keer moeten bellen heeft, en persoon y 14 maand en 3 keer moeten bellen, dat hoort hier toch niet echt vind ik (gewoon mijn mening). Maak je eigen topic, geef daar de specs van je bestelde wagen, spuw daar je gal over problemen met de levering, .. Toekomstige kopers kunnen nog altijd in "Mijn auto" de A5's afgaan ook. Maar als je nu iets van specifieke informatie in dit topic zoekt Soit, gewoon mijn mening. Dit is niet mijn forum hé
                                  Tja maar dan moet je ze wel eerst allemaal gaan opzoeken en één per één gaan afgaan... niet zo handig.

Misschien is het wel handig dat je een direkt link legt op het forum naar uw "mijn auto" bv?

Comment

• Jep, zet het bijvoorbeeld in je signature.
                                    (als het dat is wat je bedoelt)

Comment

Auto is afgehaald en wooow man, heerlijk gevoel.

Proficiat!

En mooie keuze van de velgen! I like it!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        Proficiat!

En mooie keuze van de velgen! I like it!
                                        zijn dat die RS4 velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichten
                                          zie het staan sorry was te vroeg met mijne reply , week 10 zie ik
                                          WAS week 10, na mijn laatste telefoontje hoorde ik dat alle productieweken verwijderd zijn uit hun systeem en ze pas in januari nieuwe productieweken zullen toekennen...
                                          Altijd tof om te horen

...en idd, weet iemand hier al iets over de flitspalen in de nieuwe MMI?

Comment

Working...
                                          X