Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
    bedankt, het is nu duidelijk: daar heb ik geen tijd voor, ik wacht gewoon op mijn A5 die in maart gaat komen
    Bij mij idem... bestelling in april/mei 09.
    Het zal de 2.0 tdi 163pk (die komt uit in jan09) worden met hopelijk een leveringstermijn van 6mnd

Comment

• ik heb mijn A5 nog niet, maar zit al te kijken waar en hoe ik hem ga tunen.
      onvoorstelbaar wat men met die 2,0lTFSI kan doen.
      ik wil hier geen reclame maken, maar een bedrijf uit NL gaat erg ver met deze motoren
      er zijn verschillende stages mogelijk 1 t/m 7, en stage 7 meer dan 500pk!!!!!!!!!!!!!
      iemand ervaring met getunde A5 s????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        er zijn verschillende stages mogelijk 1 t/m 7, en stage 7 meer dan 500pk!!!!!!!!!!!!!
        En 20.000€ wschl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          Bij mij idem... bestelling in april/mei 09.
          Het zal de 2.0 tdi 163pk (die komt uit in jan09) worden met hopelijk een leveringstermijn van 6mnd
          Ik hoop voor jou dat het inderdaad een 163 PK is, zou me wel verbazen, want op de A6 facelift is enkel de 170 PK versie beschikbaar, en het maakt toch een serieus verschil:
          163 PK = 1250 EURO BIV
          170 PK= 2500 EURO BIV
          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
            Ik hoop voor jou dat het inderdaad een 163 PK is, zou me wel verbazen, want op de A6 facelift is enkel de 170 PK versie beschikbaar, en het maakt toch een serieus verschil:
            163 PK = 1250 EURO BIV
            170 PK= 2500 EURO BIV
            De A6 TDI 2.0 170 pk is niet beschikbaar in BE,enkel de 136pk

Comment

• De eerste serieuze kilometers zitten erop en ik zal hier niemand nog moeten overtuigen denk ik dat dit "ZALIG" was.
              Ondanks de 19" is er zeer zeker een ruim voldoende comfort over !
              De multitronic rijdt zeer soepel en ben het terug vlug gewoon rijden met een automaat.
              Kwa motorisatie ben ik ook tevreden, denk dat ik niet snel meer terug zal gaan naar een 4 pitter !
              Waar ik me soms wel niet goed bij voelde was die aandacht, voelde me soms echt "bekeken", ge merkt dat die blik in de ogen van de mensen ....
              Ook het bruine lederen interieur valt reuze mee in combinatie met de zwarte buitenkleur en dakhemel.
              Volledig zwart zou teveel van hetzelfde geweest zijn en minder mooi zijn.
              Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                De eerste serieuze kilometers zitten erop en ik zal hier niemand nog moeten overtuigen denk ik dat dit "ZALIG" was.
                De multitronic rijdt zeer soepel en ben het terug vlug gewoon rijden met een automaat.
                Kwa motorisatie ben ik ook tevreden, denk dat ik niet snel meer terug zal gaan naar een 4 pitter !
                Waar ik me soms wel niet goed bij voelde was die aandacht, voelde me soms echt "bekeken", ge merkt dat die blik in de ogen van de mensen ....
                Ook het bruine lederen interieur valt reuze mee in combinatie met de zwarte buitenkleur en dakhemel.
                Ook bij jou heeft het superlange wachten geloond dus...
                Wij zijn na 7000km nog altijd in de wolken , 't is telkens weer een plezier om ermee op weg te gaan...Onze porsche is een beetje jaloers op dit moment vrees ik vanwege aandacht tekort!

Comment

De eerste serieuze kilometers zitten erop en ik zal hier niemand nog moeten overtuigen denk ik dat dit "ZALIG" was.
                  Had ik nu niet begrepen dat je met de originele S5 velgen rondrijdt? Dat zijn toch 18" wielen of vergis ik mij?
                  De rest van je verslag beaamt alleen maar mijn ervaringen, het is gewoon een geweldig leuke auto, en inderdaad, hij kent veel bijval bij passanten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                    Had ik nu niet begrepen dat je met de originele S5 velgen rondrijdt? Dat zijn toch 18" wielen of vergis ik mij?
                    De rest van je verslag beaamt alleen maar mijn ervaringen, het is gewoon een geweldig leuke auto, en inderdaad, hij kent veel bijval bij passanten.
                    Yep de enige echte 19 S5 velgen
                    Heb het wel gevoeld in mijn portefeuille maar het is de moeite geweest
                    Sintruin till I die

Comment

Yep de enige echte 19 S5 velgen
                      Heb het wel gevoeld in mijn portefeuille maar het is de moeite geweest

En wanneer mogen we wat meer foto's verwachten??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                        En wanneer mogen we wat meer foto's verwachten??
                        Hier is het blijkbaar niet meer gewenst, moet gebeuren in "mijn auto" maar dat zie ik niet zitten
                        Dus zelf eens een kijkje komen nemen ;-)
                        Last edited by E90N; 08/12/2008, 17:59.
                        Sintruin till I die

Comment

Hier is het blijkbaar niet meer gewenst, moet gebeuren in "mijn auto" maar dat zie ik niet zitten
                          Inderdaad, dit topic (net zoals die over de A4) zijn er enkel maar om te leuteren over leveringstermijnen (die niet nagekomen worden), dealer-kortingen (die veel weinig zijn) en leasing-formules (met bijhorende absurde carpolicies). Foto's en nuttige info, tips en DIY-instructies zijn in dergelijke topics taboe.

Post die foto's maar dude !

Comment

WE WANT PICTURES
                            WE WANT PICTURES
                            WE WANT PICTURES
                            WE WANT PICTURES
                            WE WANT PICTURES
                            WE WANT PICTURES

lol

Comment

Ik kom zeker eens langs :p

Comment

• iemand ervaring met de music interface van audi?

kan ik er een mobile harddisk (power over usb) aanhangen?

Comment

iemand ervaring met de music interface van audi?

kan ik er een mobile harddisk (power over usb) aanhangen?
                                  Op dit forum zijn er toch paar mensen die een USB harde schijf gebruiken in combinatie met AMI: http://www.a5oc.com/forums/showthrea...ex.html?t=5482 (alsook een lijst van geteste schijven/sticks).

Comment

WE WANT PICTURES
                                    WE WANT PICTURES
                                    WE WANT PICTURES
                                    WE WANT PICTURES
                                    WE WANT PICTURES
                                    WE WANT PICTURES

lol
                                    Ik ga er binnenkort wel een paar hier posten ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                                    Ik kom zeker eens langs :p
                                    Ik kom thans iedere dag tot 2 keer toe bij u langs ;-)
                                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                      Op dit forum zijn er toch paar mensen die een USB harde schijf gebruiken in combinatie met AMI: http://www.a5oc.com/forums/showthrea...ex.html?t=5482 (alsook een lijst van geteste schijven/sticks).
                                      Great!!

Mega bedankt voor je link!

Comment

De A6 TDI 2.0 170 pk is niet beschikbaar in BE,enkel de 136pk
                                        Ik wil er geen welles-nietes spelletje van maken, temeer daar dit het A5-topic is, maar de A6 2.0 TDI is in 136 en in 170 PK bestelbaar in België.
                                        Bron: dealer, en als je 't niet gelooft moet je er de car configurator maar eens op nakijken.
                                        Een 2-liter TDI met 163 PK komt er de eerste 6 maanden zeker niet voor de A6.

Het zou me dan ook verwonderen dat er van de A5 wel een "belgische" 163 PK versie zou komen.
                                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                          Ik wil er geen welles-nietes spelletje van maken, temeer daar dit het A5-topic is, maar de A6 2.0 TDI is in 136 en in 170 PK bestelbaar in België.
                                          Bron: dealer, en als je 't niet gelooft moet je er de car configurator maar eens op nakijken.
                                          Een 2-liter TDI met 163 PK komt er de eerste 6 maanden zeker niet voor de A6.

Het zou me dan ook verwonderen dat er van de A5 wel een "belgische" 163 PK versie zou komen.
                                          Tuurlijk komt er een 163pk versie, waarom zouden ze anders een 2.0tdi uitbrengen? Aan 170pk koopt de helft hem niet omdat de BIV te hoog is.
                                          Maar in duitsland kan je de 163pk NIET bestellen, dus automatisch 170pk en dus 2500biv. Zelfde met de 2.7tdi, is hier 163/190 en daar alleen 190pk.

En E90N, foto's van de 3G MMI staan hier nog niet hé. Dat zal dus mogen van caoimhin

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Lastig hé om op New Topic te klikken? :p
                                          Last edited by dragonfly; 08/12/2008, 23:31.

Comment

Working...
                                          X