Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Lastig hé om op New Topic te klikken? :p
    Met dat zie ik niet zitten bedoelde ik het niet letterlijk he ;-)
    Om persoonlijke redenen maak ik daar géén topic aan ;-)

Foto's komen eraan binnenkort !
    Die nieuwe MMi is wel ongelooflijk, welke mogelijkheden die heeft
    Je krijgt er 2 SD slots bij voor extra muziek, een DVD speler (concert Milk Inc gewoon in de auto kijken, machtig !) en je kan dit naar de harde schijf exporteren !
    Was de eerste met deze MMI geleverd bij die dealer...
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

Je krijgt er 2 SD slots bij voor extra muziek, een DVD speler (concert Milk Inc gewoon in de auto kijken, machtig !) en je kan dit naar de harde schijf exporteren !
      Dus ik heb net niet lang gnoeg gewacht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
        Dus ik heb net niet lang gnoeg gewacht...
        mja, je hebt wel al een A5 in tegenstelling tot anderen die aant wachten zijn

@E90N: kan je een POI set toevoegen of is het POI per keer via de GPS coördinaten ? Iemand chinese vrijwilliger?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
          Ik wil er geen welles-nietes spelletje van maken, temeer daar dit het A5-topic is, maar de A6 2.0 TDI is in 136 en in 170 PK bestelbaar in België.
          Bron: dealer, en als je 't niet gelooft moet je er de car configurator maar eens op nakijken.
          Een 2-liter TDI met 163 PK komt er de eerste 6 maanden zeker niet voor de A6.

Het zou me dan ook verwonderen dat er van de A5 wel een "belgische" 163 PK versie zou komen.
          Damn, je hebt gelijk. Wanneer ik mijn A6 facelift heb besteld was er enkel een 136pk...

Tja, hopelijk brengen ze een 163pk uit, want die 7 extra pk's kosten 1250€ BIV... en dat geef ik nu ook niet aan vadertje staat...

Thanks voor de correctie (juist is juist)

Comment

Tschijnt dat die nieuwe MMI mega is, zit ook in mijn A6 die in feb wordt geleverd!!!

ps: film kun je maar bekijken wanneer je stil staat niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
              Tschijnt dat die nieuwe MMI mega is, zit ook in mijn A6 die in feb wordt geleverd!!!

Klopt, vanaf je begint te rijden is er alleen nog klank. En ja, de 3G MMI is mega, maar toch niet vergeten dat Pioneer een dergelijk systeem in aftersales al 3 jaar verkoopt, dus het is wel een vaststelling dat autofabrikanten altijd veel later komen met de laatste technologiën. Maar goed, niet geklaagd, ik ben zeer blij dat ik er één heb, ik was namelijk verwend in het verleden (Alpine navigatie met een stevige audio installatie) en vreesde dat ik een stap achteruit ging zetten op het gebied man multimedia. Niet dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten

Dit is te omzeilen door een bepaalde kabel aan te sluiten heb ik op duits forum gelezen.
                Ga me er eens aanzetten om hier meer info over te vergaren.
                Sintruin till I die

Comment

Dit is te omzeilen door een bepaalde kabel aan te sluiten heb ik op duits forum gelezen.
                  Ga me er eens aanzetten om hier meer info over te vergaren.
                  Klassiek doen ze dat bij een ATAF of ARC door de sensor die de beweging van de auto detecteert aan de "massa" te hangen, zodanig dat het voor het toestel lijkt alsof de auto altijd stil staat. Moet dus inderdaad ook hier kunnen, alleen moet je dan hopen dat al de rest nog goed functioneert. Ik ga in ieder geval niet voor proefkonijn spelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                    Ik ga in ieder geval niet voor proefkonijn spelen...
                    Spijtig :-D
                    Sintruin till I die

Comment

• misschien nuttige info: dit topic gaat over het aanpassen van sigarettenaansteker-stroom-schakeling zodat die ook stroom geeft als contact niet ingeschakeld is (by-passen van energriebesparend-principe van Audi van tegenwoordig): http://www.motor-talk.de/forum/12-vo...-t1907473.html

Is iets waar ik al een tijd op zoek naar was... morgen eens zien of dit (kabeltje in schakeldoos ergens in kofferbak) bij de A4 ook zo is.

edith zegt dat de link verkeerd was...

PS: Iemand die 't Duits wat meer machtig is dan ik en de uitleg van die kerel juist kan vertalen/interpreteren? 'k Heb toch de indruk dat 'm toch rechtstreeks van de batterij (die in de koffer onder 't reservewiel zit) aftapt...
                      Last edited by ; 09/12/2008, 23:40.

Comment

• Hulp nodig van de kenners

Beste A5 fanaten,

Ga morgen bestelbon tekenen voor directe levering van een zilveren A5 (2,7 - 190 pk met intenso en lounge packs, sound & foon packs) die ik tot grote verbazing in een Dieteren toonzaal vond. Heb laatste maanden lang gezocht en dus eindelijk gevonden. Enkele vragen:

Staat momenteel op de 10-spaaks velgen die ik liever zou inruilen voor de weergaloze Y-velgen. Zijn deze in degelijke kwaliteit te vinden in pirat? Zo ja, waar? Welke band raden jullie aan?

Wat zouden de klachten met de 2,7 motor inhouden waar ik iets over gelezen heb? Zijn deze te verhelpen of te detecteren en wat met garantie?

Waar kunnen accessoires zoals een S5 grille besteld worden (liefst niet aan Audi-tarieven)?

Bedankt voor de info!

Comment

• Gisteren mijn passat-variant binnengegeven bij de leasing (btw: zeer goede wagen) om tegen midden februari mijn a6 te gaan ophalen.

Momenteel rij ik met een mercedes B-klasse, met alle respect voor iedereen zijn keuze, maar dit komt dus nooit in mijn garage te staan!
                          Het worden dus 2 lange maanden

in april mijn A5 (voor vrouwtje) gaan bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                            misschien nuttige info: dit topic gaat over het aanpassen van sigarettenaansteker-stroom-schakeling zodat die ook stroom geeft als contact niet ingeschakeld is (by-passen van energriebesparend-principe van Audi van tegenwoordig): http://www.motor-talk.de/forum/12-vo...-t1907473.html

Is iets waar ik al een tijd op zoek naar was... morgen eens zien of dit (kabeltje in schakeldoos ergens in kofferbak) bij de A4 ook zo is.

Comment

• hehe dat had ik ook al eens gedaan via google translate... maar dan kan ik 't beter nog met mijn beperkte kennis in 't Duits ontrafelen.
                              thanks anyway

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                hehe dat had ik ook al eens gedaan via google translate... maar dan kan ik 't beter nog met mijn beperkte kennis in 't Duits ontrafelen.
                                thanks anyway
                                Ik vond dat toch vrij duidelijk in het engels, en de foto toont je ook waar je moet zoeken.
                                Alvast succes!!

Comment

• Net telefoon gekregen van de dealer, mijn a5 is binnen!
                                  Ik kan hem vrijdagnamiddag gaan afhalen.
                                  Ben blij als een klein kind!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk Berichten
                                    Net telefoon gekregen van de dealer, mijn a5 is binnen!
                                    dat kan ik geloven jong!!!

ik kom nu al zot om 3 maand te wachten op mijne nieuwe A6

ps: foto's niet vergeten te posten é wanneer je hem hebt!

Comment

Fijn, geniet maar van het moment dat je de auto ziet want dat is een moment dat je niet vlug meer vergeet
                                      Sintruin till I die

Comment

waar woon je ergens? Ik kan je dan misschien al zien rondrijden en mijn vrouw laten watertanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bogey Bekijk Berichten
                                          Staat momenteel op de 10-spaaks velgen die ik liever zou inruilen voor de weergaloze Y-velgen. Zijn deze in degelijke kwaliteit te vinden in pirat? Zo ja, waar? Welke band raden jullie aan?

Waar kunnen accessoires zoals een S5 grille besteld worden (liefst niet aan Audi-tarieven)?
                                          Proficiat alleszins

't Advies werd mij hier ook gegeven, dus m'n zegge het voort... ipv replica's te zoeken, moet je eens kijken op Ebay.be (zoeken door gans Europa). Ik heb mijn set via Ebay gekocht van een Oosterijker, origineel van Audi met ongebruikte Michelins PS2 aan een prijs die je bij de lokale bandenboer nooit kan krijgen.

Comment

Working...
                                          X