Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben van Lokeren,
    Foto's volgen zeker, hopelijk is het wat deftig weer vrijdag...
    Heb ook direct m'n a5 laten tunen.
    van 211pk naar 265pk.
    Het is in de garage zelf gedaan (abt)
    Was wel redelijk duur (1580€)
    Maar het voordeel is wel dat de garantie volledig behouden blijft
    (wat toch niet te onderschatten is in mij ogen)
    Last edited by ; 11/12/2008, 10:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Proficiat alleszins

't Advies werd mij hier ook gegeven, dus m'n zegge het voort... ipv replica's te zoeken, moet je eens kijken op Ebay.be (zoeken door gans Europa). Ik heb mijn set via Ebay gekocht van een Oosterijker, origineel van Audi met ongebruikte Michelins PS2 aan een prijs die je bij de lokale bandenboer nooit kan krijgen.
      ditto, maar bij mij lagen er Dunlop's op
      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk Berichten
        Ik ben van Lokeren,
        Foto's volgen zeker, hopelijk is het wat deftig weer vrijdag...
        Heb ook direct m'n a5 laten tunen.
        van 211pk naar 265pk.
        Het is in de garage zelf gedaan (abt)
        Was wel redelijk duur (1580€)
        Maar het voordeel is wel dat de garantie volledig behouden blijft
        (wat toch niet te onderschatten is in mij ogen)
        285pk zal dat zijn denk ik?
        En kan je nu met die "officiele" tuning nog steeds profiteren van uw fiscaal vriendelijke 211pk?

Ook proficiat btw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          285pk zal dat zijn denk ik?
          En kan je nu met die "officiele" tuning nog steeds profiteren van uw fiscaal vriendelijke 211pk?

Ook proficiat btw.
          Dat bestaat nooit, want nu wordt het officieel en staat het vermeld op de factuur (voor garantie)
          Dus duurdere verzekering ,BIV en taksen
          Sintruin till I die

Comment

• vandaag telefoon gekregen van audi import , productiedatum week 16 , besteld 31/06/08 . pfffff

Comment

• Iemand meer info over of ervaring met downtunen van in Duitsland bestelde Auto's/Audi's? Kwestie van optimalisatie voor de BIV.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichten
                vandaag telefoon gekregen van audi import , productiedatum week 16 , besteld 31/06/08 . pfffff
                Dit is thans de gemiddelde wachttijd tegenwoordig dus op zich niets speciaals
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Dit is thans de gemiddelde wachttijd tegenwoordig dus op zich niets speciaals
                  Inderdaad, vandaag vernomen dat er naar het schijnt al 20.000 verkocht zijn en dat ze er maar 10.000 per jaar kunnen maken bij Audi
                  Ze zijn eraan aan het werken maar de productie kan je niet van vandaag op morgen verhogen hé

Comment

vandaag telefoon gekregen van audi import , productiedatum week 16 , besteld 31/06/08 . pfffff
                    dus 41 weken wachten... = rond 10 mnd

Comment

• ik zou in april de 2.0tdi A5 bestellen = 13/4/2009 -> levering: week 3 van 2010 is dus levering voorzien = WAANZIN

Comment

• Als je weet dat de wachttijd 10mnd bedraagt, wrm bestel je dan niet vroeger dan april??

Grtz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                          ik zou in april de 2.0tdi A5 bestellen = 13/4/2009 -> levering: week 3 van 2010 is dus levering voorzien = WAANZIN
                          Waanzin maar pure realitiet !
                          Sintruin till I die

Comment

dus 41 weken wachten... = rond 10 mnd
                            Yeps, was ook mijn wachttijd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                              Als je weet dat de wachttijd 10mnd bedraagt, wrm bestel je dan niet vroeger dan april??

Grtz.
                              omdat ik dan mijn bvba opstart

Comment

Ik heb de mijne 4 dagen voor u besteld en een zekere Wendy die aangesteld is door d'Ieteren heeft mij maandagochtend gebeld voor te zeggen dat productieweek 5 bevestigd is. Aangezien ik de laatste week van februari ben gaan skieën ga ik dus de eerste week van maart de mijne afhalen.

Comment

• zijn er hier die veranderen naar winterbanden?

Ik heb de 19" Y velgen opliggen, de meeste raden me aan om een kleinere velg te kopen met winterbanden ofwel de 19" met de gewone zomerbanden laten opliggen.

Wat is jullie mening hierover en bestaan er eigenlijk wel winterbanden om op de 19" te leggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk Berichten
                                    zijn er hier die veranderen naar winterbanden?

Ik heb de 19" Y velgen opliggen, de meeste raden me aan om een kleinere velg te kopen met winterbanden ofwel de 19" met de gewone zomerbanden laten opliggen.

Wat is jullie mening hierover en bestaan er eigenlijk wel winterbanden om op de 19" te leggen?
                                    Ik heb mijn twijfels over winterbanden. Langs de ene kant zal het wel veiliger zijn en voor veilig op de baan te zijn is dit eigenlijk een relatief kleine kost (als we niet spreken over 19 of 20 inch velgen natuurlijk). Langs de andere kant vraag ik mij soms af of dit in België wel nodig is... Zo'n strenge winters hebben we hier nu ook weer niet. Ik denk dat je dat voor je eigen zult moeten uitmaken. Hangt ook veel af van het aantal kilometers dat je doet denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk Berichten
                                      zijn er hier die veranderen naar winterbanden?

Ik heb dezelfde Y-velgen als jij met sportmaxx banden op.
                                      Over deze banden ben ik allesbehalve tevreden.
                                      Die zondag toen er sneeuw lag heb ik er welgeteld 200m mee gereden(geschoven)
                                      en heb ik hem terug binnen gezet.
                                      Dan maar gereden met een bmw met winterbanden op en die heeft geen 10cm geschoven!!!
                                      Ik ben zeker al een jaar of 8 voorstander van winterbanden en heb uiteindelijk toch maar een setje bij elkaar gezocht hoewel ik met de A5 max.10000km per jaar doe.
                                      Op internet heb ik de originele 17" alu velgen van de A5 gevonden voor 300€ en 4 nieuwe Nokian's erop en was gesteld voor minder dan 1000€.
                                      Ondertussen slijten je 19"banden niet en deze zul je niet hebben voor 1000€.

Comment

omdat ik dan mijn bvba opstart
                                        Je moet daarop niet wachten hoor, nu privé bestellen en dan gewoon factuur laten op maken op de bvba wanneer hij geleverd wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Dat bestaat nooit, want nu wordt het officieel en staat het vermeld op de factuur (voor garantie)
                                          Dus duurdere verzekering ,BIV en taksen
                                          Juist, maar ook niet juist.
                                          Verzekering is idd duurder (slechts 100€).
                                          En de BIV: Wat niet weet, wat niet deert.
                                          Nog 5 uur wachten en ik kan hem gaan afhalen!!!

Comment

Working...
                                          X