Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft er iemand enig idee of het mogelijk is om de 2.7 multitronic 190pk, in pk en in mindere mate in koppel, te laten tunen?
De multitronic zou daaraan nogal gevoelig zijn.
Juist, maar ook niet juist.
Verzekering is idd duurder (slechts 100€).
En de BIV: Wat niet weet, wat niet deert.
Nog 5 uur wachten en ik kan hem gaan afhalen!!!
als gij em "officieel" laat chippen krijgt ge dan geen nieuwe papieren bij die kar? Ik dacht van wel.
Juist, maar ook niet juist.
Verzekering is idd duurder (slechts 100€).
En de BIV: Wat niet weet, wat niet deert.
Nog 5 uur wachten en ik kan hem gaan afhalen!!!
De laatste 5 uur voor jou! En net met het WK voor de deur... man man dit wordt een wk om nooit te vergeten;
ps: denk ook eens aan uw mede forum lezers (lees: kwijlers ) om wat foto's te posten...
Wat? Kan altijd zijn dat die mens dat niet weet hé.
Hij verkondigt al weken dat hij gaat bestellen in april maar als ik hem was bestelde ik nu al of je kan wachten op de facelift van 2011.
Wat? Kan altijd zijn dat die mens dat niet weet hé.
Hij verkondigt al weken dat hij gaat bestellen in april maar als ik hem was bestelde ik nu al of je kan wachten op de facelift van 2011.
Denk dat je de betekenis van ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² niet kent
Ik heb dezelfde Y-velgen als jij met sportmaxx banden op.
Over deze banden ben ik allesbehalve tevreden.
Die zondag toen er sneeuw lag heb ik er welgeteld 200m mee gereden(geschoven)
en heb ik hem terug binnen gezet.
Dan maar gereden met een bmw met winterbanden op en die heeft geen 10cm geschoven!!!
Ik ben zeker al een jaar of 8 voorstander van winterbanden en heb uiteindelijk toch maar een setje bij elkaar gezocht hoewel ik met de A5 max.10000km per jaar doe.
Op internet heb ik de originele 17" alu velgen van de A5 gevonden voor 300€ en 4 nieuwe Nokian's erop en was gesteld voor minder dan 1000€.
Ondertussen slijten je 19"banden niet en deze zul je niet hebben voor 1000€.
Winterbanden zijn inderdaad zeer zinvol, ook in België. Gewoon al door het feit dat bij lagere temperaturen de grip veel beter blijft (zachter rubber) is het interessant. Het kost je natuurlijk een extra set velgen en montage/demontage, maar in mijn ogen is dat het zeker waard op een voorwielaangedreven auto. Met een quattro vind ik het helemaal anders liggen, als je niet op winterverlof gaat met je A5, zou ik de kosten niet doen.
Comment