Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
    zo'n spoorverbreder, kun je dat eigenlijk op elke wagen zetten ?
    Uiteraard.

Maar after-market is een spoorverbreder niet toegelaten voor de keuring he, hou daar rekening mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
      zo'n spoorverbreder, kun je dat eigenlijk op elke wagen zetten ?
      Wat met de keuring?

Wat kost dat?

Comment

• weet er iemand een duidelijk artikel / beschrijving rond de nieuwe 3G MMI? Eventueel een manual ? Video?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
          Garages mogen dit niet doen , het kan alleen met toestemming en keuring van de invoerder.BMW doet dit zonder problemen, je moet wel op een 3-tal weken rekenen voor je de auto in het verkeer mag brengen. (de paperassen moeten eerst in orde zijn)
          Die extra wachttijd is nu nog het minste.
          Maar er zijn dus geen mogelijkheden om de PK's terug te brengen?
          Bvb. al in Duitsland laten doen? Zo ben je niet meer afhankelijk van Dieteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
            Is dit fantasie of gewoonweg gevaarlijk?

http://cgi.benl.ebay.be/Audi-A5-2-7-...1%7C240%3A1318
            Ik denk dat je beter zo'n zaken laat doen door erkende garages (cfr Heinz en co) .
            Ik denk dat je meer schade gaat aanrichten dan dat het goed is voor je auto. Wat als er iets mis gaat? Wie staat er in voor de gevolgen? Garantie? Etc.

Je betaalt misschien véél meer dan dit hier, maar deze meerkost is niet te versmaden.
            Als je een auto koopt van +50K, moet je niet gaan kijken op de laatste 500/600€.

Ofwel doe je de tuning "goed", ofwel doe je het niet. Dat is toch mijn mening

Veel succes ermee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
              weet er iemand een duidelijk artikel / beschrijving rond de nieuwe 3G MMI? Eventueel een manual ? Video?

Op motor-talk.de staat er veel meer, duits

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                Ofwel doe je de tuning "goed", ofwel doe je het niet. Dat is toch mijn mening
                Volledig mee akkoord, behalve met de tuner die je wél aanraadt.
                JD Engineering daarentegen is sterk aan te raden volgens velen.

Comment

Ik heb 1x een powerbox gehad en dat moet ik nooit meer hebben. Het was wel veel meer dan 99euro dus dat ding op Ebay is gewoon bedrog.

Comment

Een powerbox hoeft niet per definitie slecht te zijn hoor, maar als je deze bekijkt, zie je dat 'ie maar één aansluiting heeft, namelijk voor de commonrail besturing. Hiermee verhoog je de raildruk (inspuiting). De box van MTM daarentegen, is aangesloten met de hoofdunit, commonrail unit & turbo. Het controleert en stuurt alle parameters zoals het hoort om een maximale efficiëntie eruit te halen... maakt een wereld van verschil (ook wat de prijs betreft).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                      Volledig mee akkoord, behalve met de tuner die je wél aanraadt.
                      JD Engineering daarentegen is sterk aan te raden volgens velen.
                      Ik ga één van de dagen een afspraak maken om mijn A5 te chippen,
                      is JD Engineering beter dan Heinz?
                      Heeft er iemand ervaring?

Comment

• Wat verbruikt een A5 1.8t in realiteit?

Comment

• Benzine ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Benzine ^^
                            hoeveel benzine...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
                              Ik ga één van de dagen een afspraak maken om mijn A5 te chippen,
                              is JD Engineering beter dan Heinz?
                              Heeft er iemand ervaring?
                              4 van mn kameraden + mijn vader hebben hun wagen bij Heinz laten chippen.. Van Bmw m3 tot range rover tot mercedes cls 320 cdi.. allemaal stuk voor stuk tevreden. Ik denk dat je met Heinz weinig verkeerd kan doen

Comment

• productieweek 6 is het nu
                                2 weken gelden nog 13.........
                                ik ga mijn auto laten tunen bij JD......van 180 naar 245pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  hoeveel benzine...
                                  zware voet? Stad verkeer? Snelweg?

ik denk toch wel dat je snel aan 10l moet zitten hoor!
                                  Ik rij nu met een B-klasse (tijdelijke wagen = gelukkig) 180 cdi en verbruik al mijn 8.6l...
                                  Mijn passat variant 19tdi verbruikte al snel zijn 8l, maar ja ik ben ook een leasingrijder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                    productieweek 6 is het nu
                                    2 weken gelden nog 13.........
                                    ik ga mijn auto laten tunen bij JD......van 180 naar 245pk
                                    Leuk om te horen voor jou!!
                                    Wanneer heb je hem besteld?

Comment

• check this out !!!

Comment

• besteld 29 mei 2008
                                        ik wou achteraf de LED koplampen erbij bestellen.....helaas kan het niet meer volgens de dealer, zonder dat het nog langer ging duren

Comment

Working...
                                        X