Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
    besteld 29 mei 2008
    ik wou achteraf de LED koplampen erbij bestellen.....helaas kan het niet meer volgens de dealer, zonder dat het nog langer ging duren
    2.0tfsi?

Comment

• yes 2,0TFSI 180pk
      is het mogelijk om die koplampen achteraf in te bouwen??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        yes 2,0TFSI 180pk
        is het mogelijk om die koplampen achteraf in te bouwen??
        Goede vraag, ik denk after-market wel maar door wie?
        Vandaag ook enkele A5'en en nieuwe A6'en zien rijden en zonder LED's (met alle respect voor de niet ledbelievers) is dit not-done...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
          Ik ga één van de dagen een afspraak maken om mijn A5 te chippen,
          is JD Engineering beter dan Heinz?
          Heeft er iemand ervaring?
          Mijn A5 3.0TDI is bij Heinz geweest.
          Altijd al goeie service gehad ginder.
          Na chippen heeft hij 303pk en rond de 630Nm
          Qua verbruik mag ik niet klagen. Met mijn zware voet zit ik gemiddeld op 9 liter, maar deze avond Antwerpen-Gent aan redelijk legale snelheden gedaan en niet continu opgetrokken en ik zat aan 6,6 liter.
          So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
            Qua verbruik mag ik niet klagen. Met mijn zware voet zit ik gemiddeld op 9 liter, maar deze avond Antwerpen-Gent aan redelijk legale snelheden gedaan en niet continu opgetrokken en ik zat aan 6,6 liter.
            valt dus wel zeer goed mee!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
              Ik heb mijn vrouw haar auto laten chippen bij Ziptuning in Evergem. Ik moet zeggen dat dit ook prima gedaan is, bovenop de toename in vermogen en koppel is het ook leuk dat het verbruik aanzienlijk zakt, zeker als je zoals ik veel kilometers doet. Als de mijne 4.000 km heeft ga ik hem ook een pepkuur geven. Niet dat ik nu te klagen heb, maar "more is better" hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Wat verbruikt een A5 1.8t in realiteit?
                Dat hangt vooral af van je rijstijl!!
                De mijne kan ik gerust onder de 8l houden(zelfs met 255 er's onder)
                maar ik geraak ook aan 16l!!
                Momenteel zit ik voor de 3412km die hij nu heeft aan een gemiddelde van 10.8l.
                Veel korte ritten en sinds de vitaminenkuur zwaarder voetje!

Comment

• 1,2 miljoen € voor de cabrio ??
                  Ik denk dat ik dan een Veyron zou bestellen :p

Wie van de chiptuning boys hierboven heeft een MT? Of allemaal benzine rijders... ?

@E90N: foto's van uwen auto? En dan vooral de binnenkant, 3G MMI, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                    @E90N: foto's van uwen auto? En dan vooral de binnenkant, 3G MMI, ...
                    Hier alvast het interieur met de 3 G MMI
                    Denk dat er bij ons géén 3D gebouwen zijn, kan ze je dus voorlopig niet laten zien

Hier de Multimedia: 2 SD slots en DVD speler

De 6 CD lader in handschoenkastje

DVD'ke van Milk Inc aan het zien ;-)
                    Bijgevoegde Bestanden
                    Sintruin till I die

Comment

• Hier in't midden de "joystick" waarmee je je op de kaart kunt verplaatsen

Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by E90N; 16/12/2008, 15:01.
                      Sintruin till I die

Comment

• Speelgoed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

Hier in't midden de "joystick" waarmee je je op de kaart kunt verplaatsen

is dat de 3G MMI met harddisk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                            Yep

Wat de LED-lights betreft, momenteel moet de kabelboom nog volledig vervangen worden. Dus moet je rekenen op een 1.000euro
                            Misschien komt er nog een conversie kit uit zodat de kabels kunnen blijven zitten...

Comment

• bij kufatec komen ze ongeveer binnen 2 weken met adapters voor de LED achterlichten
                              kosten iets van een 50 euro, weet niet of dat per 2 is.
                              De lichten zelf zouden iets van een 650 euro kosten.

Valt dus nog wel mee qua prijs, maar ben toch niet van plan om die van mij te vervangen. (De indeling van die lichtblokken staat me niet echt aan)

btw, weet iemand hoe je als de GPS actief is, je snelheid gewoon digitaal op je schermke kunt blijven zien?
                              Last edited by viperman; 16/12/2008, 19:04.
                              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• is de dakhemel van een A5 altijd zwart? of van wat hangt dit af.. ik heb de mijne bijna maar er is nooit over de kleur van dakhemel gesproken.. en had deze wel graag zwart gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                  Is de nieuwe gps altijd met harddisk of is dat een optie??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                    Is de nieuwe gps altijd met harddisk of is dat een optie??
                                    Das een optie..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                      is de dakhemel van een A5 altijd zwart? of van wat hangt dit af.. ik heb de mijne bijna maar er is nooit over de kleur van dakhemel gesproken.. en had deze wel graag zwart gehad
                                      Bij een S-line of bij de bruin lederen zetels is de dakhemel altijd zwart.
                                      Bij zwarte stoffen of lederen zetels is het als optie beschikbaar.
                                      Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                        is de dakhemel van een A5 altijd zwart? of van wat hangt dit af.. ik heb de mijne bijna maar er is nooit over de kleur van dakhemel gesproken.. en had deze wel graag zwart gehad

Een zwarte dakhemel maakt het interieur echt "AF" in mijn ogen
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Een zwarte dakhemel maakt het interieur echt "AF" in mijn ogen
                                          Vind ik ook. Ik heb de mijne veel te snel besteld zonder over de opties na te denken.. En nu zie ik allemaal dingen waarover ik twijfel dat ik ze heb besteld of niet. Maar heb een S-line dus mijn dakhemel zal alle geluk ook wel zwart zijn. Nu juist nog een aluminium Hologram zien te versieren.

Edit: Blijkbaar zit die aluminium hologram er al in. Heb da nooit moeten selecteren zodus
                                          Last edited by ; 16/12/2008, 19:53.

Comment

Working...
                                          X