Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy
    Is de nieuwe gps altijd met harddisk of is dat een optie??

Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
    Das een optie..
    neen, zit in de "Pack Intenso Plus"
    Sintruin till I die

Comment

• Dus als ge Pack Intenso neemt, heb de sowieso de MMI met harddisk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
        Edit: Blijkbaar zit die aluminium hologram er al in. Heb da nooit moeten selecteren zodus
        Bij de S-Line zit er inderdaad alu inlegplaatjes (geborsteld mat) in maar geen Hologramm.
        Ik persoonlijk vind die van de S-Line minder mooi maar smaken verschillen he ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
        Dus als ge Pack Intenso neemt, heb de sowieso de MMI met harddisk?
        Neen Pack Intenso 'PLUS'
        Last edited by E90N; 16/12/2008, 20:11.
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Bij de S-Line zit er inderdaad alu inlegplaatjes (geborsteld mat) in maar geen Hologramm.
          Ik persoonlijk vind die van de S-Line minder mooi maar smaken verschillen he ;-)

Neen Pack Intenso 'PLUS'
          Ik bedoelde wel degelijk PLUS.. mijn excuses hiervoor.

Comment

• Hier zie je de alu bij de S-Line
            Bijgevoegde Bestanden
            Sintruin till I die

Comment

Neen Pack Intenso 'PLUS'
              Ik heb in april besteld waardoor het nog de oude gps was maar heb toen wel het intenso plus pack genomen, ik krijg nu ook de nieuwe gps , wil dat dan zegge dat ik automatisch ook de hard disk heb ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                Ik heb in april besteld waardoor het nog de oude gps was maar heb toen wel het intenso plus pack genomen, ik krijg nu ook de nieuwe gps , wil dat dan zegge dat ik automatisch ook de hard disk heb ?
                naturellement ;-)
                Sintruin till I die

Comment

Hier zie je de alu bij de S-Line
                  Ik zie geen verschil

Comment

naturellement ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                      Ik zie geen verschil

De S-line is mat geborsteld en zonder profieltjes
                      Zoals je kunt zien is de Hologramm mét profieltjes
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Sintruin till I die

Comment

• Ik vind met profieltjes zoals bij u ook mooier.. Maar ja, ge hebt geen keuze als ge S-line neemt he..

Comment

• Het bruin leder staat zeer mooi met een zwarte buitenkleur vind ik persoonlijk. Jammer dat er geen carbon inlegplaatjes beschikbeer zijn voor de A5. btw Proficiat met uw wagen

Comment

naturellement ;-)
                            ja want hun stock van gewone gps'en is op.

Comment

• Welke kleur van leder is mooist bij een witte A5?
                              Ik zou vanzelfsprekend voor zwart kiezen, omwille van het contrast.
                              Iemand die het al anders gedaan heeft of anders gezien heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                                Welke kleur van leder is mooist bij een witte A5?
                                ik heb ooit een interieur gezien (E-line dacht ik) met zwart en wit gecombineerd.

super maar héél gewaagd... ik denk dat er in het begin van het forum dergelijke foto's zijn gepost.

Comment

• Kijk even op mijn onderstaande link, die van mij is wit met binnen zwart/alcantara.
                                  Ben heel tevreden over het resultaat (met de alcantara inzetstukken op de deuren toont alles minder eenkleurig zwart), geeft ook een gezelligere uitstraling dan black leder.
                                  Andere combo's vind ik gewaagd bij wit, bruin past niet echt en rood is er wat over...
                                  Zwart met een "streepje " bordeauxrood zou misschien nog kunnen.
                                  Aftermarket levert Kustom Creations mooi werk.

Comment

• ik heb enkele weken terug een witte gezien met zwart/ wit leder. vond het zeer gewaagd en op de moment zelf vond ik het wel mooi, maar ik denk dat je dat nogal vlug beu gaat worden. zwart is tijdloos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                      ja want hun stock van gewone gps'en is op.
                                      Dit heeft daar niks mee te maken, vanaf KW45 is het modeljaar 2009 van de band gerold met
                                      oa deze nieuwigheid.

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                                      check eens, denk ene Joske1969 (post 22) die zijne S5 is duotone en prachtig !
                                      Ik heb ooit mijne A3 S-Line in die duotone kleuren gehad en ben het nooit beu geraakt ;-)
                                      zwart is maar zwart he, volledig interieur zwart is saai in mijn ogen
                                      Sintruin till I die

Comment

• kleur

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                                        WIT exterieur met MILANO BRUN interieur = Subliem! echt waar

vandaar dat ik daar ook voor ga , wit-zwart is maar zoals het klinkt, het bruin int. is net dat ietsje meer vind ik persoonlijk. Maar hey zoals ik zeg is het persoonlijk, iedereen heeft verschillende smaken ...

Comment

• [quote=E90N;3129538]Dit heeft daar niks mee te maken, vanaf KW45 is het modeljaar 2009 van de band gerold met
                                          oa deze nieuwigheid.

Volgens mij is het de stock die dan vermindert (laten we het zo stellen) en de "zwaardere" bestellingen zullen de nieuwe gps zowieso krijgen. (ik kan het weten )

Comment

Working...
                                          X