die hill hold heb de voor nikske nodig... das geen dure optie maar alle beetjes helpen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenMomenteel heb ik een A5 2.0 TFSI samengesteld maar ik zal wat opties moeten schrappen omdat ik boven mijn budget zit (je moet ergens stoppen é)
Hierbij de config, iemand wat raad en ideeën wat ik kan weglaten.
Er is 1200€ (netto na korting en BTW) te veel
AUDI A5 2.0 TFSI
zwart metaalkleur
pack sport sline outdoor
pack intenso plus
pack lounge
sportzetels zwart
panormasisch dak
xenon lampen+
zonder kentekens
parking system+
audi music interface
gsm préinstall
schakelpook alu
advanced key
sportvering -10mm sline
Headlight assistent
hill hold assist
Ik dacht aan
- de sportzetels er uit te gooien (-590€ )
- de parking system+ naar parking system te gaan (-450€)
- of eventueel de advance key (-610€)
Zijn er mensen met ervaring die misschien bepaalde opties totaal niet gebruiken?
Vrienden van ons zeggen dat je zeker het panoramisch dak niet mag wegdoen of je gaat je bekrompen voelen... juist?
thx voor feedback
Het vetgedrukte zou ik weg doen
Comment
-
guys,
Super bedankt voor jullie feedback.
De auto is eigenlijk voor mijn vrouw.
Heeft er iemand een voorbeeld van het verschil tussen gewone zetels en sportzetels?
Van mijn part mag die advance key en dat panoramisch dak en die biepbiep met camera ook weg maar een vrouw zit toch raar in elkaar...
ok, sportzetels blijven
Prettige eindejaarsfeesten en all the best voor jullie en jullie familie!
Nog iemand op de hoogte van de laatste kortingen op de A5?
Ik heb net een offerte binnen met een "goede" korting, interesse via pm aub.
Comment
-
Hillhold, panoramisch dak en advanced key (als laatste) weg.
Het panoramisch dak kan alleen maar omhoog klappen en met eeen S-line vering gaat het na een jaar zeker 3000% rammelen!
Mijn porsche targa deed het; de renault avantime deed het , de BMW 5 touring van een vriend doet het...Alle grote glasdaken beginnen na verloop van tijd te "leven", bijregelen helpt een paar dagen en dan is het weer van dat. Niet doen dus! (het open gevoel is natuurlijk wel een argument voor, want dat is echt wel aangenaam...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenHillhold, panoramisch dak en advanced key (als laatste) weg.
Het panoramisch dak kan alleen maar omhoog klappen en met eeen S-line vering gaat het na een jaar zeker 3000% rammelen!
Mijn porsche targa deed het; de renault avantime deed het , de BMW 5 touring van een vriend doet het...Alle grote glasdaken beginnen na verloop van tijd te "leven", bijregelen helpt een paar dagen en dan is het weer van dat. Niet doen dus! (het open gevoel is natuurlijk wel een argument voor, want dat is echt wel aangenaam...)
thx for this!
(ps: ik ga er dan vanuit dat op uw prachtige witte A5 dit ook niet gestoken hebt?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenalst voor uw vrouw is laat diene biepbiep met camera maar zitten. Dat verdient ge terug op termijn
haha
(ps: vrouwtje las ook uw bericht en vond het dus ook hilarisch)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenOpmerking is zeker aan de orde. Biepbiep + blijft er dus op...
haha
(ps: vrouwtje las ook uw bericht en vond het dus ook hilarisch)sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichtenpanormasisch dak
advanced key
Headlight assistent
en eventueel AMI er ook af ... gewoon SD kaartjes gebruiken.
je hebt ook nog geen velgen genomen?
Natuurlijk de Y-velgen of de 7 dubbele spaak velgen mogen erbij maar "no budget".
Je moet ergens stoppen é...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenBestel de A5 in Duitsland korting is daar op een A5 15% dan kan je voor hetzelfde geld nog extra opties kiezen ipv. weglaten + levertermijn is korter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenBestel de A5 in Duitsland korting is daar op een A5 15% dan kan je voor hetzelfde geld nog extra opties kiezen ipv. weglaten + levertermijn is korter
ik heb ooit een artikel gelezen (http://www.autoforum.be/showthread.php?t=2914) en heb er direkt géén zin meer in...
of zie ik dit verkeerd? iemand hier echt ervaring mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenok maar ik heb géén zin en ook de tijd niet om al dat papierwerk in orde te maken...
ik heb ooit een artikel gelezen (http://www.autoforum.be/showthread.php?t=2914) en heb er direkt géén zin meer in...
of zie ik dit verkeerd? iemand hier echt ervaring mee?
Voor een nieuwe wagen is er héél weinig dat moet gebeuren hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDat papierwerk is voor een 2dehands wagen.
Voor een nieuwe wagen is er héél weinig dat moet gebeuren hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenGewoon 'platen' voor een half jaar van de garage proberen vast te krijgen bijvoorbeeld.
Gewoon wagen bestellen in duitsland; netto betalen; hier naar de belasting gaan en de 21% BTW betalen
zie brochure >>> http://www.eccbelgie.be/upload/downl...hure_nl(1).pdfsigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb mijn 350Z in Duitsland gekocht, nieuw, bij een officieel dealer.
Dat is echt geen probleem om die in te voeren hoor.
1 keer langs bij de douane en that's it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenZonder BTW te moeten betalen hier in België??sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenBTW te betalen enkel in Belgie
bedankt, weeral bijgeleerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichtenbedankt, weeral bijgeleerd
graag gedaansigpic
Comment
Comment