Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niemand ergens toevallig foto's van een Monzazilvere Audi?
    Khad de mijne besteld in Avuszilver, maar moeten veranderen nr een andere
    kleur en dat is dan het vervangende kleur, Monzazilver geworden. Een kleur enkel beschikbaar op S line.
    Nu, veel verschil is er niet ze, maar ben toch curieus. Dacht iets donker.

Grtz.
    Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Ook Audi A5 Coupe 2.0TDI geprijsd

Audiblog | A5, Algemeen | December 19th, 2008

De Audi A5 Coupe is nu ook verkrijgbaar met de krachtige en zuinige 2.0TDI motor met 170pk en 350 Nm. En de 2.0TFSI S tronic quattro, deze is ook vanaf heden te bestellen.

De 2.0 TDI motor krijgt een B-label en de prijsstelling begint bij € 45.675,- en dat is een knappe prijs voor deze mooie Coupe. En ook is ook met handbak i.c.m. quattro leverbaar.
      Ook is de 2.0TFSI 211pk quattro met de S-tronic (7 traps) te bestellen, en deze begint bij € 51.970,- en ook deze heeft een B-label.
      Voor de 2.0TDI zit de dubbele uitlaat pijpen aan een kant. ( zie foto)
      En voor de 2.0TFSI 211pk aan weerzijde een enkele pijp.
      Uiteraard is het Pro line pakket beschikbaar voor deze uitvoeringen en ook de sportieve S line pakketten.

PS: tzijn wel nederlandse prijzen
      In Duitsland is deze spotgoedkoop.

Voor degenen die rijden met een 2.7TDI wat is het voordeel?
      Ik kan aan een stock model geraken maar is stukken duurder dan een 2.0TDI en zie nauwelijks prestatieverschil en hoger verbruik etc.
      Anderzijds kan je 2.7 tunen tot 240pk en wat geeft dat dan?

Thx m8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
        Niemand ergens toevallig foto's van een Monzazilvere Audi?
        Khad de mijne besteld in Avuszilver, maar moeten veranderen nr een andere
        kleur en dat is dan het vervangende kleur, Monzazilver geworden. Een kleur enkel beschikbaar op S line.
        Nu, veel verschil is er niet ze, maar ben toch curieus. Dacht iets donker.

Grtz.
        Nick
        Google images is je vriend (nog geen minuut zoekwerk eigenlijk)...

Comment

• een adviesje
          week 6 krijg ik mijn schone A5.
          nu wil mijn vrouw ook een andere auto, in verband met hoge kortingen denk ik aan een land rover freelander.
          weet iemand over andere acties????
          het moet een familie auto zijn, 4 deurs.

Comment

• Khb wel es gezocht via Google, maar veel vond ik er eigenlijk nie.
            Een paar Rs6'en wel geloof ik.

En binnen 3 weken staat hij toch voor mn deur
            Eindelijk... na 11mnd. wachten.

Toch bedankt, een A5 in Monzazilver had ik nog niet gezien en/of gevonden.

Grtz.
            Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
              een adviesje
              week 6 krijg ik mijn schone A5.
              nu wil mijn vrouw ook een andere auto, in verband met hoge kortingen denk ik aan een land rover freelander.
              weet iemand over andere acties????
              het moet een familie auto zijn, 4 deurs.

Kunt ge hier op ht forum terug vinden,
              nl. onder 'Algemeen' en dan 'Koopjes in autoland'

Grtz.
              Nick

Comment

Dat is natuurlijk een héél interessant feedback dat je geeft!!

thx for this!

(ps: ik ga er dan vanuit dat op uw prachtige witte A5 dit ook niet gestoken hebt?)
                Dat is inderdaad de reden dat ik het niet genomen heb, vrouwlief was nochtans voorstander...
                Bij onze porsche was dit gerammel het ergste (993 targa) , maar, die was open zo goed (geen wind) dat we bijna altijd open reden en zo geen last hadden van het probleem...

Comment

• mss stomme vraag maar als je nu een s-line besteld en een quattro, welk logo komt er dan op de grill te staan? of kan je dat kiezen?
                  da vraag ik mij al lang af eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichten
                    mss stomme vraag maar als je nu een s-line besteld en een quattro, welk logo komt er dan op de grill te staan? of kan je dat kiezen?
                    da vraag ik mij al lang af eigenlijk
                    s line staat bij de nieuwe audi's niet meer op de grill, maar aan de zijkant, op de zijvleugels

Comment

• Dus staat er quattro in de grill, idd

Comment

• Wanneer is die 2.0 TDI bij ons verkrijgbaar? En hoeveel zou hij kosten ongeveer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                          Wanneer is die 2.0 TDI bij ons verkrijgbaar? En hoeveel zou hij kosten ongeveer?
                          Ik denk dat hij in januari 2009 (goede bron) gaat in BE aangekondigd worden.
                          In NL is hij in december 08 aangekondigd, zie mijn post hierboven.

Prijs zal iets meer zijn dan 36.000€ (cfr Audi config op www.audi.de)

Comment

• Gaat er uiterlijk eigenlijk een verschil zijn tussen de 2.0 tdi en de 3.0 tdi? 1 uitlaat tov 2 uitlaten waarschijnlijk? Of zijn er nog dingen.
                            Ik denk dat je met de komst van de 2 liter diesel opmerkelijk meer A5'en gaat zien rijden...

Comment

• Bij de 2.0 TDI 2 pijpjes links, bij de 3.0 TDI is het links en rechts een pijpje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Bij de 2.0 TDI 2 pijpjes links, bij de 3.0 TDI is het links en rechts een pijpje.
                                Understatement beetje wel !

Zijn al kleine kachelbuizen bij de 3.0 TDI he !

Comment

• Ik vind ze toch nog net ietsje te klein.. Ze vullen die uitsparingen in de bumper niet genoeg op vind ik. Twijfel er sterk aan om mezelf zo'n miiltek uitlaat aan te schaffen. Ook al vind ik die uitlaat nogal duur..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                                    Bestel de A5 in Duitsland korting is daar op een A5 15% dan kan je voor hetzelfde geld nog extra opties kiezen ipv. weglaten + levertermijn is korter
                                    T'is in Duitsland niet veel beter hoor, na 2 maanden weet ik nog altijd niet wanneer ik hem zal hebben

Papierwerk enzo houdt niets in, das het voordeel van de Europese Unie. Naar de douane en je kan rijden...

Comment

• Gisteren naar de bmw garage geweest...
                                      We twijfelen tussen de bmw 3 coupé en audi a5.
                                      Allebei de 2.0i en conclusie:

Bmw 320i coupé FULL option met m-pakket en korting garage: kom ik in mijn "budget" en levering 6 weken!

Audi A5 2.0 tfsi met s-line outdoor en "veel" opties (niet FULL option!) en korting garage: kom ik net in mijn "budget" en levering 9 maanden!

Voor mij was dit ok, maar vrouwke twijfelt en neigt naar de Audi...

Nu nog een testritje...
                                      Enige tips?

Comment

Gisteren naar de bmw garage geweest...
                                        We twijfelen tussen de bmw 3 coupé en audi a5.
                                        Allebei de 2.0i en conclusie:

Bmw 320i coupé FULL option met m-pakket en korting garage: kom ik in mijn "budget" en levering 6 weken!

Audi A5 2.0 tfsi met s-line outdoor en "veel" opties (niet FULL option!) en korting garage: kom ik net in mijn "budget" en levering 9 maanden!

Voor mij was dit ok, maar vrouwke twijfelt en neigt naar de Audi...

Nu nog een testritje...
                                        Enige tips?
                                        Zie ander topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Zie ander topic
                                          id

Comment

Working...
                                          X