Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Naar uw vrouwtje luisteren en de Audi bestellen natuurlijk!

Comment

• Volgende week ga ik eens bellen naar mijn garage.. dan zit ik al 5maanden in men wachttijd... en hopelijk hebben ze dan al meer nieuws omtrent de productie datum van mijn a5.. hopelijk weten ze me dan eindelijk eens een week te zeggen..

Comment

• Als ze nu 9 maanden opgeven als leveringsdatum is het al korter geworden.
        2 maanden geleden zeiden ze nog 10 maanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
          Volgende week ga ik eens bellen naar mijn garage.. dan zit ik al 5maanden in men wachttijd... en hopelijk hebben ze dan al meer nieuws omtrent de productie datum van mijn a5.. hopelijk weten ze me dan eindelijk eens een week te zeggen..
          Die gaan u nog geen week geven denk ik ze... Ik heb mijn productieweek pas vorige week vernomen...

Comment

• wanneer is jouw productie datum?

Comment

• Wat een zalige auto is de A5 toch. Zeker een van de mooiste in het Audi segment vandaag de dag.

Ik kwam dus dit prachtexemplaar tegen in Vlissingen. Hele toffe S-Line met S5 badges en accessoires (vier uitlaten, grille etc...). Wel stom om vervolgens te horen dat er geen leuk geluid uit de uitlaten komt, maar gewoon een diesel-prutteltje

Comment

• Is idd 2.7TDI...

Comment

• Dag allemaal

Ben nieuw op dit forum...

Ik heb me in juli ook zo'n kar besteld.
                  2.7 tdi met wat toeters en bellen, hopelijk heb ik hem rond april.
                  Nuja ik ken niet zoveel van wagens maar hopelijk ist wat fantsoenlijk allemaal.
                  Tmoest allemaal nogal snel gaan (geen testrit, opties niet in detail overlopen).

Ik moet wel zeggen, nadat ik hem besteld heb ben ik via het forum wel wat te weten gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwman Bekijk Berichten
                    Dag allemaal

Ben nieuw op dit forum...

Ik heb me in juli ook zo'n kar besteld.
                    2.7 tdi met wat toeters en bellen, hopelijk heb ik hem rond april.
                    Nuja ik ken niet zoveel van wagens maar hopelijk ist wat fantsoenlijk allemaal.
                    Tmoest allemaal nogal snel gaan (geen testrit, opties niet in detail overlopen).

Ik moet wel zeggen, nadat ik hem besteld heb ben ik via het forum wel wat te weten gekomen.
                    Welkom op het forum, wel jammer dat je voor zo'n kar eventjes niet de tijd neemt om alles eens te overlopen... dit doe je al vlug een avondje voor de pc.

Hopelijk komt 'je kar' vrij gauw want als je 11 mnd moet wachten op een auto... ik zou het niet kunnen...

ps: wij zijn nog aan het twijfelen tussen a5 en bmw 3 coupé...

all the best,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ziggy Marlissa Bekijk Berichten
                      Wat een zalige auto is de A5 toch. Zeker een van de mooiste in het Audi segment vandaag de dag.

Ik kwam dus dit prachtexemplaar tegen in Vlissingen. Hele toffe S-Line met S5 badges en accessoires (vier uitlaten, grille etc...). Wel stom om vervolgens te horen dat er geen leuk geluid uit de uitlaten komt, maar gewoon een diesel-prutteltje

Knappe foto

Had ik toch maar de 3.2 benzine genomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                        Volgende week ga ik eens bellen naar mijn garage.. dan zit ik al 5maanden in men wachttijd... en hopelijk hebben ze dan al meer nieuws omtrent de productie datum van mijn a5.. hopelijk weten ze me dan eindelijk eens een week te zeggen..
                        Uw 'definitieve' productiedatum, weet je pas 3à4 weken vooraf bij een A5.

Grtz.
                        Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                          Die gaan u nog geen week geven denk ik ze... Ik heb mijn productieweek pas vorige week vernomen...

Jij had je wagen inJuni besteld.. en je weet je productie datum.. wnr stzzt hij gepland.. dan hop ik een dikke maand later erin te staan :-)

Comment

• Ik heb inderdaad 26/6 besteld en heb productieweek 5 gekregen. Telefoon van een zekere Wendy die belde in naam van Audi d' Ieteren.

Comment

• ik heb hem 29/5 besteld nog geen productie datum??
                              ligt het aan mij of is het Zaventem centrum ........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                ik heb hem 29/5 besteld nog geen productie datum??
                                Ik denk dat je in "hetzelfde straatje" bent beland als alle andere forumleden die een A5 hebben gekocht.

Hopelijk heb je een goed contact met je dealer zodoende je snel en correct zult geïnformeerd worden.

Ik heb een zeer goede relatie met mijn audi dealer en hij houdt mij regelmatig op de hoogte (dan wel voor mijn nieuwe A6), en doet zelf het nodige om nog een gratis upgrade mee te leveren...

Op mijn offerte voor de A5 staat er levering augustus 2009, ik "wil niet weten" wanneer hij effektief zal geleverd worden bij ev. bestelling. Bij de concurrentie is het na 6 weken maar dan is het een BMW coupé

Veel succes en kzou 1 ding zeggen: blijven bellen, mailen tot ze zot komen en ook eens de verkoopsvoorwaarden nog eens goed lezen. (eigenlijk moeten we dat allemaal doen voor we de krabbel zetten maar met de euforie van het moment zou je dat wel eens vergeten)

Comment

• Staat extreem hoog wtfff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                    verstelbare vering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      transportblokken enzo van die dingen, je weet toch.

Low vs High

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                        transportblokken enzo van die dingen, je weet toch.

Low vs High
                                        Zou idd wel kunnen had niet gezien dat de wagen nog maar 10km's heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                          ik heb hem 29/5 besteld nog geen productie datum??
                                          Belt zelf is naar d'Ieteren he.. Of gewoon naar uwen dealer. Da kan toch ni dat ze voor mij een productieweek hebben en voor u niet..
                                          Of is er een verschil in leveringstermijn tussen 2.7 tdi, 3.0 tdi en de benzinemodellen?

Comment

Working...
                                          X