Wij hebben onze 2.7 163pk laten tunen, de toekomst zal uitwijzen of het een goed of een slecht idee was
Al zal 99% van de leden zeggen dat het een slechte keuze was. Nuja, ik hou jullie op de hoogte.
Wat een beetje de doorslag heeft gegeven om dit te laten doen is dat de garage dit zelf aanbied. 7O% van de audi en VW garages gaan bij Heinz en behouden hun garantie. Althans dat beweren ze. Alweer hier zullen we zien wat de toekomst brengen zal.
Dat een multitronic MAAR 400nm aankan lijkt mij wat een eigenaardige gedachte. Ze zouden elke afgeleverde a5 dus op het maximum koppel laten rijden en dus de levensduur erg inkorten? In mijn ogen kan 10 tot 15% meer koppel echt geen kwaad zolang je maar verstandelijk met de auto omgaat.
Ik heb trouwens met mijn eigen ogen een vermogensmeting gezien van de 2.7 van mijn neef en bleek dat deze standaard 418NM had. Dit wilt dus zeggen dat hij sowieso fabrieksaf gekl*t is omdat deze bak op papier maar 400nm aankan?
Al zal 99% van de leden zeggen dat het een slechte keuze was. Nuja, ik hou jullie op de hoogte.
Wat een beetje de doorslag heeft gegeven om dit te laten doen is dat de garage dit zelf aanbied. 7O% van de audi en VW garages gaan bij Heinz en behouden hun garantie. Althans dat beweren ze. Alweer hier zullen we zien wat de toekomst brengen zal.
Dat een multitronic MAAR 400nm aankan lijkt mij wat een eigenaardige gedachte. Ze zouden elke afgeleverde a5 dus op het maximum koppel laten rijden en dus de levensduur erg inkorten? In mijn ogen kan 10 tot 15% meer koppel echt geen kwaad zolang je maar verstandelijk met de auto omgaat.
Ik heb trouwens met mijn eigen ogen een vermogensmeting gezien van de 2.7 van mijn neef en bleek dat deze standaard 418NM had. Dit wilt dus zeggen dat hij sowieso fabrieksaf gekl*t is omdat deze bak op papier maar 400nm aankan?
Comment