Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    thx...

Enig idee wanneer de LED achterlichten in de gewone A5 (nu enkel in de S5) komen?
    Komt dit samen met de xenon+ lampen?
    Hoe zit dit nu met de achterlichten? Want ik heb een discussie met onze audi-dealer, die zegt dat alle achterlichten op de A5/S5 allemaal hetzelfde zijn en er geen verschil is.

En zijn deze anders wel achteraf na te plaatsen?

Comment

• Ja er zijn aparte LEDS beschikbaar voor zowel A4 als A5 heb ik al gezien op verschillende forums.

Iemand het telefoonnumer van het testcentrum Audi in Erps-Kwerps? Zou willen zien of ze open zijn en vandaag of morgen eens die MT gaan testen. Ook geen kat in een zak kopen hé !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
        Ja er zijn aparte LEDS beschikbaar voor zowel A4 als A5 heb ik al gezien op verschillende forums.

Iemand het telefoonnumer van het testcentrum Audi in Erps-Kwerps? Zou willen zien of ze open zijn en vandaag of morgen eens die MT gaan testen. Ook geen kat in een zak kopen hé !

ge kunt eens die proberen te bellen om de nummer te weten te komen?

D'IETEREN MAIL

RUE DU MAIL, 50
        1050 Elsene

Tel 02/536.55.11
        Fax 02/538.66.50

info@dmail.audi.be

Er zijn WEL nieuwe LEDS maar enkel voor de S5... wat ik wel belachelijk vind.

zie: http://www.groenlicht.be/2008/11/25/...generatie-mmi/

Comment

Vooreerst beste wensen aan iedereen en voor degenen die een A5 in bestelling hebben ... dat hij zo snel mogelijk beschikbaar is!

Bon nu voor mijn keuze - deadline is weekend :

E92 320D M-Kit 163 pk vs A5 2.7TDI Multitronic S-Line 163*
          Beiden uit voorraad beschikbaar - prijzen vergelijkbaar etc.
          * Blijkt een 163pk te zijn en GEEN 190 omwille van fiscale redenen
          Op Beamer forum kiezen ze voor E92 en op audi forum uiteraard de A5

Voordelen A5:
          Looks (subjectief)
          MMI3
          Multitronic
          Leds
          V6

Voordelen E92:
          Sportiever - tekt achter
          Betere sportzetels
          Lager verbruik
          Manueel en dus te tunen met 100% zekerheid
          Meer plaats (maar is dat nodig in coupé?)

Thx dudes (noemen ze zoiets geen luxe keuze ?)
          Kies jij de bmw en geef me het adres voor de audi , zo kan ik mezelf ook nog een cadeauke geven voor nieuwjaar

Comment

ge kunt eens die proberen te bellen om de nummer te weten te komen?

D'IETEREN MAIL

RUE DU MAIL, 50
            1050 Elsene

Tel 02/536.55.11
            Fax 02/538.66.50

info@dmail.audi.be

Er zijn WEL nieuwe LEDS maar enkel voor de S5... wat ik wel belachelijk vind.

zie: http://www.groenlicht.be/2008/11/25/...generatie-mmi/
            Thx had ik al gedaan en heb van de "bewaker" een nr gekregen maar ze pakken daar ni op.
            Heb indruk dat alles gesloten is - strange !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wimV Bekijk Berichten
              Kies jij de bmw en geef me het adres voor de audi , zo kan ik mezelf ook nog een cadeauke geven voor nieuwjaar
              Als je een beetje "googled" kom je er toch enkele mooie A5'en tegen hoor in occasie met weinig km's....

Comment

Thx had ik al gedaan en heb van de "bewaker" een nr gekregen maar ze pakken daar ni op.
                De meeste bedrijven zijn gesloten tot 5 jan... dus vandaag zal het een brugdagje worden voor vele mensen...

Comment

• Ik wou toch eens weten of de 2.0 tfsi 180pk en de 2.0 tfsi 211 pk dezelfde motoren zijn...

Hierbij de verschillen en ik ga er dus vanuit dat het dezelfde blok is die door audi zelf is getuned. (met een verschil van +3000€ en natuurlijk een optie om MT en TT te nemen)

Wat denken jullie?

Comment

• Zelfde blok - zie ni in dat ze daarvoor een andere ontwikkelen.
                    Bij bmw heb je de 2.0 diesel in 150pk (318D) - 163/177 (320D) en 204 (123) dus denk dat ze hetzelfde doen hoor!
                    Dus tunen die handel zou ik zeggen !

Comment

Zelfde blok - zie ni in dat ze daarvoor een andere ontwikkelen.
                      Bij bmw heb je de 2.0 diesel in 150pk (318D) - 163/177 (320D) en 204 (123) dus denk dat ze hetzelfde doen hoor!
                      inderdaad!!!!!!!!!
                      Verschil in aankoop is bijna 4000€ ! Tuning is 1000€...

Comment

Als je een beetje "googled" kom je er toch enkele mooie A5'en tegen hoor in occasie met weinig km's....
                        Enige is dat ik als ik voor de A5 ga +- 2000€ meer betaal dan één van een jaar oud (of zelfs 2 eind '07 dan) met km op de teller ...
                        Maar is idd beste oplossing op KT

Comment

Enige is dat ik als ik voor de A5 ga +- 2000€ meer betaal dan één van een jaar oud (of zelfs 2 eind '07 dan) met km op de teller ...
                          Maar is idd beste oplossing op KT
                          Bah niet direkt. Ik heb er hier toch een 5-tal die rond de 46K draaien met km's en vrij veel opties en die ook mijn gedacht hebben qua looks.

Bij ons is het héél belangrijk dat de A5 zwart van buiten en binnen is (leer only, geen alcantara), s-line outdoor, gps en parkeersensoren voor en achter. De rest is bijzaak.

Deze combi is verdomd moeilijk te vinden...

Natuurlij als ik een nieuwe bestel, met veel opties etc (na btw en na korting) kom ik uit op 37K maar met leveringstermijn van 8 F....ing maanden.

Als je interesse hebt in die wagens, pm me.

Comment

Klopt inderdaad Audi Import is tot 5 januari gesloten.
                            En de testritten voor de A5 zitten redelijk vol, heb zelf kleine maand moeten wachten op een rit met de 3.0 TDI Quattro voor op de zaterdag.
                            Succes en veel plezier met uw testrit.

Comment

inderdaad!!!!!!!!!
                              Verschil in aankoop is bijna 4000€ ! Tuning is 1000€...
                              Wat ik wel weet, is dat de 211pk versie, servotronic standaard heeft.
                              Maar dat maakt het prijsverschil natuurlijk niet veel kleiner.
                              Mr mss zijn er nog verschillen...
                              Denk (hoop) wel dat het hetzelfde motorblok is, allebei met het nieuwe Audi Valvelift Systeem.

Grtz.
                              Nick

Comment

Zelfde blok - zie ni in dat ze daarvoor een andere ontwikkelen.
                                ehh ...

Vaak zitten er toch verschillen op hoor. En dan niet qua compressie/boring/slag, maar andere componenten.

Comment

• Dit heb ik gevonden op AudiBlog.nl:

Nieuw, de Audi A5 is nu ook te bestellen met de nieuwe 2.0TFSI 180 en 211pk motor.
                                  Als bijzondere eigenschap heeft deze motor valvelift op de uitlaatkleppen, Hierdoor wordt een hoger koppel bij een laag toerental gegenereerd wat zorgt voor betere accelaratiecijfers en een lager verbruik. Deze motor heeft een A-label.

Grtz.
                                  Nick

Comment

• Our stainless steel systems have a genuine performance edge - power gains around 10%, sounds that are truly awesome, looks that are subtle but sexy and a feeling of true exhilaration.

Dit was terug te vinden op de site van milltek. Kan iemand die 10% vermogenswinst bevestigen of zijn het gewoon mooie verkoopspraatjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pegasus Bekijk Berichten
                                      Klopt inderdaad Audi Import is tot 5 januari gesloten.
                                      En de testritten voor de A5 zitten redelijk vol, heb zelf kleine maand moeten wachten op een rit met de 3.0 TDI Quattro voor op de zaterdag.
                                      Succes en veel plezier met uw testrit.
                                      Leuk en staat vast tot maandag dus moet ik ja of nee zeggen zonder er meegereden te hebben ?
                                      Misschien kan garage afspraak regelen in prioriteit en desnoods tijdens de week.

Comment

Leuk en staat vast tot maandag dus moet ik ja of nee zeggen zonder er meegereden te hebben ?
                                        Misschien kan garage afspraak regelen in prioriteit en desnoods tijdens de week.
                                        ik denk vooral dat de testritten op zaterdag vol zitten.
                                        Tijdens de week zou dit geen probleem mogen geven.

Ik heb mijn A6 Avant ook een 2tal uren eens mogen proefrijden... aangevraagd en 3 weken later stond er een dergelijke model op de parking van de dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                                          Our stainless steel systems have a genuine performance edge - power gains around 10%, sounds that are truly awesome, looks that are subtle but sexy and a feeling of true exhilaration.

Dit was terug te vinden op de site van milltek. Kan iemand die 10% vermogenswinst bevestigen of zijn het gewoon mooie verkoopspraatjes?
                                          10% lijkt mij wel veel vanuit enkel een iets "vrijer" uitlaat alleen (tenzij zoals vroeger zogoed als vrij met lawaaihinder niet alleen buiten maar ook in de wagen
                                          zou wel kunnen als de luchtfilters ook vervangen worden om de ademhaling te verbeteren, maar dat zijn recepten van in de jaren 80
                                          ik denk dat degenen die aan de uitlaat laten prutsen denken een verbetering te voelen omdat ze dat ook horen.... (en laten horen)
                                          ik denk ook dat uitlaatlawaai een beetje "passé" is, zoniet "johnny"
                                          wel tof op een oude britse cabrio, maar iets misplaatst op een Audi

Comment

Working...
                                          X