Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
    Leuk en staat vast tot maandag dus moet ik ja of nee zeggen zonder er meegereden te hebben ?
    Misschien kan garage afspraak regelen in prioriteit en desnoods tijdens de week.

de omgeving van de testcenter is zodanig vergrendeld dat de testen in Erps geen echte betekenis meer hebben; idem dito voor de vestiging van BMW in Bornem
    bovendien komt dat erop neer een wagen te testen op een ongekend parcours, dus zonder goed te kunnen vergelijken
    ik verkies af te spreken met mijn lokale dealer om een test met een demowagen van de garage in mijn eigen omgeving te regelen, ook is dat niet juist het beoogd model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      de omgeving van de testcenter is zodanig vergrendeld dat de testen in Erps geen echte betekenis meer hebben; idem dito voor de vestiging van BMW in Bornem
      bovendien komt dat erop neer een wagen te testen op een ongekend parcours, dus zonder goed te kunnen vergelijken
      ik verkies af te spreken met mijn lokale dealer om een test met een demowagen van de garage in mijn eigen omgeving te regelen, ook is dat niet juist het beoogd model
      Inderdaad, heb ik ook gedaan en was véél interessanter voor iedereen.
      Ondertussen zie je ook al wat de dealer voor jou wil/kan doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
        ²²²²²²²

Mijn eerste testrit was ook in de buurt van de garage. Daar heb je iets aan, maar niet veel.
        Mijn 2e testrit daar kreeg ik de auto voor 2 uur mee. Dat is veel interessanter

Comment

• ik denk dat ik een goede keuze maak met de 2.0 tfsi... engine of the year!

Comment

• thanks redbull, dit is wat ik ook zei.
            ik heb bewust voor de 180pk versie gekozen, tunen kost nog geen 1000 euro.
            Pedro Hartog doet het voor 600 euro, hij heeft een heel goede naam in NL
            hij gaat hem tot 245pk tunen ben erg beniuwd
            maar eerst gaan we de C70 tot 300pk tunen FWD ik hoop dat dit niet te veel is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
              thanks redbull, dit is wat ik ook zei.
              ik heb bewust voor de 180pk versie gekozen, tunen kost nog geen 1000 euro.
              Pedro Hartog doet het voor 600 euro, hij heeft een heel goede naam in NL
              hij gaat hem tot 245pk tunen ben erg beniuwd
              maar eerst gaan we de C70 tot 300pk tunen FWD ik hoop dat dit niet te veel is
              Heb jij uw A5 al? of is hij besteld en ga je hem nog tunen?

Comment

• Voor de liefhebbers :

Comment

• Dit vind ik zonde - als je zo wil "pimpen" dan liever met een E92 die leent er zich beter voor.
                  De A5 moet iets meer klasse hebben dan teveel gepimpt maar is uiteraard zuiver persoonlijk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                    Dit vind ik zonde - als je zo wil "pimpen" dan liever met een E92 die leent er zich beter voor.
                    De A5 moet iets meer klasse hebben dan teveel gepimpt maar is uiteraard zuiver persoonlijk !

Wat een zonde van die velgen!
                    A5 is géén johnybak...

Comment

• Extra vraag:

als ik het pack sport (dus S-line outdoor) neem met de standard 18inch S-line velgen, is het dan nog nodig om de -10mm S-line vering te nemen?

Ik zou die vering erbij nemen omwille van de verlaging van 10mm... of denken jullie dat die verlaging géén nut heeft omdat hij al laag genoeg staat?

(Later zouden er toch de 7 spaaks 20 duims onder te komen liggen)

Comment

• de auto komt in week 6, ik ga hem zeker laten tunen.
                        tevens zit ik te denken om de auto te verlagen met H&R veren (ongeveer 3,5cm).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                          de auto komt in week 6, ik ga hem zeker laten tunen.
                          tevens zit ik te denken om de auto te verlagen met H&R veren (ongeveer 3,5cm).
                          Lucky guy, de mijne komt ook week 6 maar tis wel mijne nieuwe A6

Wat heb je genomen van opties?
                          Toevallig de S-line vering -10mm genomen?? (cfr vraag hierboven)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                            Lucky guy, de mijne komt ook week 6 maar tis wel mijne nieuwe A6

Wat heb je genomen van opties?
                            Toevallig de S-line vering -10mm genomen?? (cfr vraag hierboven)
                            Als je geen S-line hebt genomen zou ik dit wel overwegen.
                            Persoonlijk zou ik het niet doen want volgens mij als je 2à300€ meer besteed heb je
                            beter after-market spul van KW,bovendien regelbaar in hoogte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                              Als je geen S-line hebt genomen zou ik dit wel overwegen.
                              Persoonlijk zou ik het niet doen want volgens mij als je 2à300€ meer besteed heb je
                              beter after-market spul van KW,bovendien regelbaar in hoogte.
                              Pack Sport design (dus s-line "outdoor") neem ik wel, indoor vind ik persoonlijk "te kostelijk" voor wat je krijgt...

S-line vering is een optie apart...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                Dit heb ik gevonden op AudiBlog.nl:

Nieuw, de Audi A5 is nu ook te bestellen met de nieuwe 2.0TFSI 180 en 211pk motor.
                                Als bijzondere eigenschap heeft deze motor valvelift op de uitlaatkleppen, Hierdoor wordt een hoger koppel bij een laag toerental gegenereerd wat zorgt voor betere accelaratiecijfers en een lager verbruik. Deze motor heeft een A-label.

Grtz.
                                Nick
                                Het is vooral de directe injectie die zorgt voor het hoge koppel in de lagere regionen en het valveliftsysteem
                                voor meer power in de hogere.

Comment

Pack Sport design (dus s-line "outdoor") neem ik wel, indoor vind ik persoonlijk "te kostelijk" voor wat je krijgt...

S-line vering is een optie apart...
                                  Pack S-line exterieur vind ik persoonlijk ook schandalig duur voor wat het is en wat bijna niet opvalt!
                                  Vooral voor de niet kenners.
                                  Die centjes heb ik gespendeerd aan de adaptieve ophanging + stuur.

Comment

• @redbull2580

heb je die rode S5 al gezien in Heule city ?
                                    hij staat wel niet zoveel buiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                      @redbull2580

heb je die rode S5 al gezien in Heule city ?
                                      hij staat wel niet zoveel buiten

yep, ik heb hem al gezien... tis net om de hoek van bij ons.
                                      Machtige machine maar iets te hoog voor mijn budget.
                                      Een 2.0 tfsi 240pk zal al goed zijn want tis het vrouwke die er mee gaat rijden
                                      Voor mij zal het enkel wat in het WK zijn dat ik er mee ga cruisen... kga u dan eens komen halen (volgend jaar )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        Pack S-line exterieur vind ik persoonlijk ook schandalig duur voor wat het is en wat bijna niet opvalt!
                                        Vooral voor de niet kenners.
                                        Die centjes heb ik gespendeerd aan de adaptieve ophanging + stuur.
                                        Ewel ik moet ook zeer goed kijken waar de uiterlijke verschillen liggen.
                                        Ergens vergelijkende foto's gevonden tussen S-line en geen S-line?
                                        Ik heb al op autozone zitten kijken maar ge moet inderdaad zeer goed kijken...

Comment

... kga u dan eens komen halen

daar hou ik je aan hoor

Comment

Working...
                                          X