Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• al die opties van audi vind ik te duur.
    met een paar aanpassingen kan men de auto persoonlijk maken, zonder dat het een jonnybak wordt.
    wat ik van plan ben;
    chiptuning
    H&R verlagen 3-4cm
    en mooie 19inch zwarte velgen met een aluminum randje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      daar hou ik je aan hoor
      Deal maar tis wel volgend jaar hé want als ik hem nu bestel is het augustus 2009 dat hij wordt geleverd...

en ik ga hem bestellen rond maart 09 = nov 09 en wat uitstel kan ik hem misschien net hebben week 2 van 2010...

Anders wel mooie occasies maar 't vrouwtje wil niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        Ewel ik moet ook zeer goed kijken waar de uiterlijke verschillen liggen.
        Ergens vergelijkende foto's gevonden tussen S-line en geen S-line?
        Ik heb al op autozone zitten kijken maar ge moet inderdaad zeer goed kijken...
        Is z'n geld meer dan waard, interieur veel mooier en sportzetels.
        Buitenkant sideskirts en rear diffusor + de sportvering (- 10mm)

maar elk z'n ding hé, bij mij moet het erop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten

wanneer je de s-line enkel buiten neemt, is de s-line sportvering (-10mm) toch een optie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten

ik zal wel het sport pack design (sline outdoor) nemen met zwarte lederen sportzetels en sline sportvering (-10mm)...samen met de sline 18inch velgen dus dat komt wel goed.

sline indoor vind ik persoonlijk te duur voor wat je terug krijgt...(+5000€)
            leuke link: http://www.autowereld.com/autonieuws...p?artikel=4784

Comment

Ewel ik moet ook zeer goed kijken waar de uiterlijke verschillen liggen.
              Ergens vergelijkende foto's gevonden tussen S-line en geen S-line?
              Ik heb al op autozone zitten kijken maar ge moet inderdaad zeer goed kijken...
              bovenste is standaard en de onderste pack sport design .Toch duidelijk een verschil he.Bey the way voor iedereen de beste wensen.

Comment

• thx voor de vergelijking...

effe meegeven (kwas er al zelf een tijdje op aan het zoeken)

produktie bedrijven audi ww:

Comment

• sline indoor vind ik persoonlijk te duur voor wat je terug krijgt...(+5000€)
                  leuke link: http://www.autowereld.com/autonieuws...p?artikel=4784[/quote]

Er zijn nog wel voordelen wanneer je een sline neemt. Zo zijn de velgen veel goedkoper, omdat je standaard al met 18' zit in het sline pakket.
                  Ik dacht zo'n 665 euro voor 19' en 1270 euro voor 20'
                  Ik heb gekozen voor de 19', 20-spaken design(665 euro). Bij een niet sline een optie van 2226 euro!!!

Grtz.
                  Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                    sline indoor vind ik persoonlijk te duur voor wat je terug krijgt...(+5000€)
                    leuke link: http://www.autowereld.com/autonieuws...p?artikel=4784

Er zijn nog wel voordelen wanneer je een sline neemt. Zo zijn de velgen veel goedkoper, omdat je standaard al met 18' zit in het sline pakket.
                    Ik dacht zo'n 665 euro voor 19' en 1270 euro voor 20'
                    Ik heb gekozen voor de 19', 20-spaken design(665 euro). Bij een niet sline een optie van 2226 euro!!!

Grtz.
                    Nick
                    Dat klopt, maar ik heb beide berekingen gemaakt en kwam toch een 1500€ duurder uit...
                    tja en ergens moet je stoppen hé

Comment

• @ Nick,

je hebt toch wel een punt.
                      Want als ik alles juist uitreken (via een excellsheet met de juist formules en de kortingen op de juiste opties/packs), kom ik uit op een kleine 700€ verschil (na btw en na "speciale" korting)...

Tzal dan toch een S'ke worden zeker?

Comment

@ Nick,

je hebt toch wel een punt.
                        Want als ik alles juist uitreken (via een excellsheet met de juist formules en de kortingen op de juiste opties/packs), kom ik uit op een kleine 700€ verschil (na btw en na "speciale" korting)...

Tzal dan toch een S'ke worden zeker?
                        Ik vind een Sline, toch iets meer hebben. Al zijn het maar details, die bedrukking in de voorzetels en het embleem op het sportstuur vind ik wel chique staan bv.
                        En dan nog het sportonderstel met sportvering. Mijn keuze was snel gemaakt.
                        Mijn vorige wagen was ook al een Sline, maar dan wel een A3.

DSC077311.jpg

DSC077777.jpg

Grtz.
                        Nick
                        Last edited by ; 03/01/2009, 13:27.

Comment

• Ik vind dat ze het bij Audi allemaal wat omslachtig formuleren in hun optielijst. Ge kunt een A5 of een A5 s-line bestellen. Op een A5 kun de s-line pakket nemen zonder dat het een s-line is. En op een A5 s-line kunt ge nog is sportpakketten pakken...

Comment

• Weet er hier iemand toevallig wat je allemaal nog zou kunnen veranderen aan je bestelling (die misschien pas binnen een 3-tal maanden in productie zal schieten) zonder de levertermijn te beïnvloeden?

Bv. GPS er nog bijduwen, of een paar kleine opties wijzigen?
                            Ik neem aan dat de motorisatie wijzigen uit den boze is, right?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                              Weet er hier iemand toevallig wat je allemaal nog zou kunnen veranderen aan je bestelling (die misschien pas binnen een 3-tal maanden in productie zal schieten) zonder de levertermijn te beïnvloeden?

Bv. GPS er nog bijduwen, of een paar kleine opties wijzigen?
                              Ik neem aan dat de motorisatie wijzigen uit den boze is, right?
                              Mijn dealer zei:
                              Aangezien Audi het al zo moeilijk heeft met zijn levertermijnen ben ik er zeker van dat eender welke wijziging je gaat doorvoeren invloed zal hebben op je leveringstermijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                Mijn dealer zei:
                                Aangezien Audi het al zo moeilijk heeft met zijn levertermijnen ben ik er zeker van dat eender welke wijziging je gaat doorvoeren invloed zal hebben op je leveringstermijn.
                                Ik vind dit eigenlijk maar een goedkoop excuus van Audi ... , maar dat zei mijn dealer ook
                                Dan maar geen wijzigingen meer aangebracht, want ik wou hen geen enkele 'extra' reden geven voor vertraging van mn levering...

Grtz.
                                Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                  Mijn dealer zei:
                                  Zei mijn dealer ook. Ik vroeg hem of kleine wijzigingen voor productie de levertermijnen al hadden beïnvloed bij hun, en hij zei 'neen'. Toen vroeg ik of het af te raden was om kleine wijziging aan te brengen aan m'n A5, en hij zei 'ja'
                                  Hij zei geef ze geen excuus om het nog te verlengen, maar ja, daar ben ik vet mee.
                                  Ze weten het dus eigenlijk gewoon niet.

Comment

• Ik wou achteraf nog bluetooth gsm installatie toevoegen en daarvoor zou ik 5 maanden langer moeten wachten. Dan zal ik wel een ander alternatief zoeken. Heb lang genoeg gewacht. Ik wil hem hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jynx Bekijk Berichten
                                      bovenste is standaard en de onderste pack sport design .Toch duidelijk een verschil he.Bey the way voor iedereen de beste wensen.
                                      OPGELET !! Je moet de mensen nu wel geen foute informatie geven. De onderste foto is van de S5, S line exterieur ziet er zo niet uit. S line exterieur heeft dezelfde grill bv. als de gewone. Hier zie je het verschil:

Audi A5

Audi A5 S line exterieur

Audi S5

Last edited by caoimhin; 04/01/2009, 00:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        OPGELET !! Je moet de mensen nu wel geen foute informatie geven. De onderste foto is van de S5, S line exterieur ziet er zo niet uit. S line exterieur heeft dezelfde grill bv. als de gewone. Hier zie je het verschil:

Audi A5

Audi A5 S line exterieur

Audi S5

Klopt, e, het hangt er ook vanaf hoe de foto genomen is .
                                        Bij de eerste foto's A5 en S5 is de S5 foto mooier door bv ander lichtinval en van iets dichterbij en ook iets lager getrokken
                                        Bij de vergelijking tussen de 3 A's is de A5 zelfs mooier dan de S-line
                                        Als je juist dezelfde foto's neemt zal de S-line wel mooier zijn maar echt veel verschil is er niet.
                                        Als ik eentje zie rijden kijk ik vooral naar de mistlichten om het verschil te zien

Comment

• Als je zo die foto's bekijkt is S-line ext. eigenlijk belachelijk veel geld.
                                          Denk dat 50% van de mensen die deze optie nemen, nauwelijks weten wat die S-line exterieur precies inhoudt. Goeie marketing, maar wel afzetterij

Comment

Working...
                                          X