Voorkant is knapper zonder s line.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk BerichtenVoorkant is knapper zonder s line.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk BerichtenVoorkant is knapper zonder s line.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenVerschil is toch héél klein voor 2500€... behalve dan de 18" velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is natuurlijk ieder zijn goesting. Ik zou mijn A5 niet moeten hebben zonder het pakket, ook al is het standaard een klassewagen. Het S line pakket maakt het af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk BerichtenWeet er iemand of er ook saloncondities zijn op de a5? Zoals bvb gps dvd voor 500 euro zoals bij de a4? Tot hiertoe heb ik 5.5% korting gekregen voor de a5 en 7% voor de a4...
Die 5.5% heb je gekregen over totaalprijs van auto + opties? Of pm voor meer info.
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is natuurlijk ieder zijn goesting. Ik zou mijn A5 niet moeten hebben zonder het pakket, ook al is het standaard een klassewagen. Het S line pakket maakt het af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk zou mijn A5 niet moeten hebben zonder het pakket.
voor de A5 is dit pakket zeker niet nodig en zeker niet voor €1800 opleg wat echt overkilled is
op een zwarte auto moet je al echt goed kijken naar het verschilLast edited by E90N; 05/01/2009, 00:04.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk BerichtenWeet er iemand of er ook saloncondities zijn op de a5? Zoals bvb gps dvd voor 500 euro zoals bij de a4? Tot hiertoe heb ik 5.5% korting gekregen voor de a5 en 7% voor de a4...
Ik heb indertijd 6,5 % gekregen op de A5 evenals fikse korting op de naplaatsing van de zijschorten en een volle naftbakSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenzeer hoge eisen moet ik zeggen maarja als dé S-Line fetisjist van het forum begrijp ik dit wel :-D
voor de A5 is dit pakket zeker niet nodig en zeker niet voor €1800 opleg wat echt overkilled is
op een zwarte auto moet je al echt goed kijken naar het verschil
Comment
-
Net met 100% zekerheid vernomen dat de 2.0TDI wordt voorgesteld op salon en vanaf dan bestelbaar is. Damned weer moeilijker ... 2.7 of 2.0 etc.
Zouden er op stock zijn en onmiddellijk leverbaar dan?
Op A3 en A6 daarentegen zijn de condities echter wel heel mooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenS line exterieur heeft niets met velgen te maken En het verschil is duidelijk genoeg vind ik, vooraan natuurlijk minder dan achteraan.
deze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenbij sline exterieur (dus sport pack design) zijn er wel velgen voorzien hoor!
deze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk BerichtenDeze velgen zijn voorzien bij het S-line (interieur) pack.
En zoals eerder gezegd, je bent goedkoper af met de S-Line dan alles afzonderlijk te nemen als optie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtendamn, foutje in mijn bereking..maar kga toch s-line binnen en buiten nemen.
Wat heb je dan van standaard velgen?
Standaard 18", upgrade naar 19" kost je dan maar 550euro.
Oja, best op de duitse kijken. Want die in belgie is nogal text only :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenKijk ff op de car config, dan weet je meteen naar wat je kan upgraden.
Standaard 18", upgrade naar 19" kost je dan maar 550euro.
Oja, best op de duitse kijken. Want die in belgie is nogal text only :p
thx voor de tip... vooral die 7spaaks 20inch vind ik SUPER!
Comment
Comment