Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    2.0 tdi en 2.0 tdi quattro (S-line ook mogelijk) kun je configureren via audi.be!

Idd, maar op die configurator spreken ze van 170 PK.
    Ik hoop dat dit 163 wordt??

Comment

dat is pas nieuwjaar voor jou!
      YEP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
        Moet m'n handtekening nog aanpassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
          Moet m'n handtekening nog aanpassen
          Goed ! Kan je er nog wat extra spaties insteken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Yes boss

Comment

Zo beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                Zo beter
                Nu wel ja (ook de gequote tekst hier trouwens ).

Comment

• Ik ben dan wel de baas, ik rijd wel geen A5

Comment

• Ik ga voor bovenstaande velg kiezen.
                    In de Belgische configurator niet beschikbaar, maar in de duitse wel.
                    Heb ooit eens een A5 zien rijden met deze velg en was er meteen weg van.
                    Op foto misschien niet zo speciaal maar in het echt des te meer.
                    Zijn wel gigantische dure velgen. 3600 €, maar ik heb het in mijn hoofd en geraakt er niet meer uit.
                    Moet wel andere opties laten vallen door deze keuze, maar dat zal bij iedereen wel zo zijn. Je kan niet alles willen

Comment

• Ik vind die velgen nergens in de Duitse CC

Comment

Ik vind die velgen nergens in de Duitse CC
                        Staat niet gewoon bij de velgenkeuze.
                        Helemaal op het einde van de configurator heb je nog de Audi Exclusive.
                        Daaronder vanalles, ook enkele velgen.

Edit: onder stap 6 'Audi Original Zubehor'
                        En dan Sport & Design
                        Last edited by ; 06/01/2009, 21:03.

Comment

Kun je misschien (als je eventjes tijd kunt vrijmaken natuurlijk ) eens een korte review schrijven rond je A5 en in het bijzonder rond de motor? (welke auto/motor had je hiervoor?)

Ik wil ook deze motor nemen en het is vrij moeilijk om reviews te vinden rond dit.

Thx anyway!
                          Ja, dit zal ik zeker doen. Momenteel vind je bitter weinig tot niets over de A5 2.0 Tfsi.
                          Maar ik denk, nu de 2.0 Tdi verkrijgbaar is , dat er wel vergelijkende tests zullen verschijnen tussen beide in bv. Autowereld & Autogids.

Mn vorige wagen, was een Audi A3 Sline Avuszilver, 1.9 Tdi:

DSC077151.jpg

Grtz.
                          Nick

Comment

nope, blijft 170 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                              Ja, dit zal ik zeker doen. Momenteel vind je bitter weinig tot niets over de A5 2.0 Tfsi.
                              Maar ik denk, nu de 2.0 Tdi verkrijgbaar is , dat er wel vergelijkende tests zullen verschijnen tussen beide in bv. Autowereld & Autogids.

Mn vorige wagen, was een Audi A3 Sline Avuszilver, 1.9 Tdi:

[ATTACH]58390[/ATTACH]

Grtz.
                              Nick
                              Ik heb ook al eens gekeken naar een A4 met een 2.0 tfsi en die komt er toch zeer goed uit.
                              Of je kunt ook eens kijken naar reviews van een A4/A5 1.8 tfsi... tkan alléén maar beter zijn
                              Waiting for pictures and feedback!

Comment

nope, blijft 170 pk
                                WTF ?
                                Duurder in taxen dan de rest (2.7 of 320) en trager dan een beamer ook nog ???
                                En net zitten rekenen en met offerte van BMW zit ik 6000 zorro's lager voor zelfde dan A5 (wel met 2.7Tdi)

Comment

nope, blijft 170 pk
                                  kan ik bijna niet geloven....
                                  want dan zou het geen enkele zin hebben om de 2.0TDI op de markt te brengen. Met taxen erbij betaal je dan gewoon evenveel als een 2.7TDI 163 pk

Comment

nope, blijft 170 pk
                                    Net zoals bij de Audi TT, die bestaat nu ook al enkele maanden als Tdi en die is enkel als 170pk versie verkrijgbaar.
                                    Dus ik vrees er ook voor

Grtz.
                                    Nick

Comment

kan ik bijna niet geloven....
                                      want dan zou het geen enkele zin hebben om de 2.0TDI op de markt te brengen. Met taxen erbij betaal je dan gewoon evenveel als een 2.7TDI 163 pk
                                      Op de Belgische markt niet nee, maar er zijn nog andere landen

Comment

• zo schoon

Comment

• De 2.0 TDI 163 PK staat wel degelijk in de CC zie ik nu.
                                          Hij staat wel nog fout in de benzine categorie (als laatste optie)

Comment

Working...
                                          X