Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
    Mijn dealer zei ook dat de levertijden gevoelig zullen verminderen vanaf bestelling in 2009. Eerst zien, dan geloven
    nu is het juni, bij mij was het in dec nog augustus... anders was het 11 maand, nu nog 5 maand... komt nog allemaal goed denk ik!

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Ewel ben bezig in Duitsland en ik heb een super A5 gevonden.
      Ook 0km, echt die ik wou... natuurlijk als de leveringstermijn op 4-5 maand liggen, dan mag Audi Veys mij ééntje leveren deze zomer.
      Dan zou je best niet te lang twijfelen of de Duits zal weg zijn
      Zoals de rest, eerst zien hoor want we hebben al zoveel gehoord of beloofd gekregen.

      In Oktober zeiden ze nog 10 maanden.

      Comment


      • vandaag nog by veys geweest, staat 2.7 in toonzaal de koop éh..en r8 onderandere ook

        Comment


        • Oja, bij Thoen stond er een A5 S-Line ingepakt op de parking.
          Als iemand zijn A5 verwachtende is en nog van niets weet

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichten
            vandaag nog by veys geweest, staat 2.7 in toonzaal de koop éh..en r8 onderandere ook
            Ah wie heb je daar gehad van verkoper? Is het Guy Germyns? (= is mijn contact)

            Probleem is dat het bij ons een zwarte van buiten EN van binnen MOET zijn met ALU en géén hout of zoiets.

            Wat was de prijs voor die 2.7? Enig idee nog?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              ge kent slagerij Maddens van in Heule op de hoek he ?
              awel hij had ook een A5 besteld die normaal gezien voorzien was voor Maart dacht ik , en hij heeft zijn auto sedert vandaag of gisteren , dus misschien is het wel zo he
              ik denk dat als ge een A5 besteld hebt of wilt bestellen dat ge best naar de dealer gaat waar ge hem gekocht hebt of wilt kopen en daar vraagt hoe het zit. Iedereen vertelt hier maar verhalen en die spreken mekaar allemaal tegen. ge ga mij toch ni vertellen dat persoon A een A5 besteld bij de ene dealer en zijn auto wordt 5 maanden verlaat, terwijl persoon B exact dezelfde wagen besteld bij zijn dealer en hij zijn auto dan weer 4 maanden vlugger heeft... ik snap al die zever rond die leveringstermijnen niet goed. bij mij en 3 andere mensen in mijn nabije omgeving was audi heel correct. ze geven een leveringsdatum en wijken daar zo goed als niks van af... maar ja, nu vertel ik juist ook zelf een verhaal.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                ik denk dat als ge een A5 besteld hebt of wilt bestellen dat ge best naar de dealer gaat waar ge hem gekocht hebt of wilt kopen en daar vraagt hoe het zit. Iedereen vertelt hier maar verhalen en die spreken mekaar allemaal tegen. ge ga mij toch ni vertellen dat persoon A een A5 besteld bij de ene dealer en zijn auto wordt 5 maanden verlaat, terwijl persoon B exact dezelfde wagen besteld bij zijn dealer en hij zijn auto dan weer 4 maanden vlugger heeft... ik snap al die zever rond die leveringstermijnen niet goed. bij mij en 3 andere mensen in mijn nabije omgeving was audi heel correct. ze geven een leveringsdatum en wijken daar zo goed als niks van af... maar ja, nu vertel ik juist ook zelf een verhaal.
                Bij mijn nieuwe Audi A6 avant facelift wist ik dat het begin februari ging zijn dat hij ging geleverd worden. Na confirmatie van produktieweek 4 ,levering week 6 waren ze er klop op.

                Natuurlijk is dit A6 en géén A5...

                Comment


                • neej Ruben, ma ik ging op onderhoud mee A5.. kdenk x van een 51000 ma ben ni zeker (was meteoorgrys mee y velg en binne zwarte sportzetels mee alu)

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                    ik denk dat als ge een A5 besteld hebt of wilt bestellen dat ge best naar de dealer gaat waar ge hem gekocht hebt of wilt kopen en daar vraagt hoe het zit. Iedereen vertelt hier maar verhalen en die spreken mekaar allemaal tegen. ge ga mij toch ni vertellen dat persoon A een A5 besteld bij de ene dealer en zijn auto wordt 5 maanden verlaat, terwijl persoon B exact dezelfde wagen besteld bij zijn dealer en hij zijn auto dan weer 4 maanden vlugger heeft... ik snap al die zever rond die leveringstermijnen niet goed. bij mij en 3 andere mensen in mijn nabije omgeving was audi heel correct. ze geven een leveringsdatum en wijken daar zo goed als niks van af... maar ja, nu vertel ik juist ook zelf een verhaal.
                    De mijne was van het beginne voorzien voor maart ergens. Is nu nog steeds hopelijk voor maart 2009. Niks verandert, niks sneller of zo.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                      De mijne was van het beginne voorzien voor maart ergens. Is nu nog steeds hopelijk voor maart 2009. Niks verandert, niks sneller of zo.
                      en wanneer heb je hem besteld?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                        en wanneer heb je hem besteld?
                        Begin juni.

                        Comment


                        • Mijn ervaringen na een rit met een A5 2.7TDI Mutlitronic in het testcentrum van Erps-Kwerps :

                          Zeer mooie auto en zeker tijdens de dag met de LED's. 's avonds valt het al veel minder op ook al omdat meer en meer johnny's hun auto ermee uitrusten.
                          Maar los daarvan een auto koopt men om mee te rijden.
                          Sportzetels vallen beetje tegen. Wel lendensteun maar totaal geen zijsteun.
                          MMI en middenconsole etc. is top en een aanrader!
                          De multitronic werkt zeer goed maar laat me achter met een apart gevoel. In "D" voel je de wagen totaal niet en is het aanpassen wat betreft het rijden. Je merkt dan ook totaal niet de snelheid wat gevaarlijk is voor boetes! Het zelf schakelen is niet echt handig. Op die manier heb je een perfecte auto om te cruisen zowel op de autostrade als op slingerende wegen in de bergen maar alles voelt een beetje loom en sloom aan. Dat vind ik de DSG bij VW toch iets vinniger en leuker om mee te rijden.
                          Dan de S-mode deze werkt wel zoals het moet dan pas wordt het leuk om met de A5 te rijden zoals ik graag rij maar dan voel je ook de zware tekortkoming van deze wagen ... de voortrein!
                          Die is absoluut niet voorzien op al dat geweld. Je moet echt je stuur danig vasthouden en de ESP kickt constant in en dan is het plezier ook weer weg. Nee dan denk ik dat een quattro een betere keuze is en waarom in de toekomst geen achtertrein bij Audi??

                          Conclusie:
                          Knappe coupé die voor mij eerder een GT is. De multitronic is ideaal als je relax wil rijden zonder zelf te moeten "werken", sportief kan ook maar dan volgt de voortrein helaas niet meer. Ben geen BMW fanboy maar moet grif toegeven dat de E92 uiteindelijk toch meer "Freude am fahren" geeft en daarvoor doe ik het uiteindelijk toch nog!

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                            Mijn ervaringen na een rit met een A5 2.7TDI Mutlitronic in het testcentrum van Erps-Kwerps :

                            Zeer mooie auto en zeker tijdens de dag met de LED's. 's avonds valt het al veel minder op ook al omdat meer en meer johnny's hun auto ermee uitrusten.
                            Maar los daarvan een auto koopt men om mee te rijden.
                            Sportzetels vallen beetje tegen. Wel lendensteun maar totaal geen zijsteun.
                            MMI en middenconsole etc. is top en een aanrader!
                            De multitronic werkt zeer goed maar laat me achter met een apart gevoel. In "D" voel je de wagen totaal niet en is het aanpassen wat betreft het rijden. Je merkt dan ook totaal niet de snelheid wat gevaarlijk is voor boetes! Het zelf schakelen is niet echt handig. Op die manier heb je een perfecte auto om te cruisen zowel op de autostrade als op slingerende wegen in de bergen maar alles voelt een beetje loom en sloom aan. Dat vind ik de DSG bij VW toch iets vinniger en leuker om mee te rijden.
                            Dan de S-mode deze werkt wel zoals het moet dan pas wordt het leuk om met de A5 te rijden zoals ik graag rij maar dan voel je ook de zware tekortkoming van deze wagen ... de voortrein!
                            Die is absoluut niet voorzien op al dat geweld. Je moet echt je stuur danig vasthouden en de ESP kickt constant in en dan is het plezier ook weer weg. Nee dan denk ik dat een quattro een betere keuze is en waarom in de toekomst geen achtertrein bij Audi??

                            Conclusie:
                            Knappe coupé die voor mij eerder een GT is. De multitronic is ideaal als je relax wil rijden zonder zelf te moeten "werken", sportief kan ook maar dan volgt de voortrein helaas niet meer. Ben geen BMW fanboy maar moet grif toegeven dat de E92 uiteindelijk toch meer "Freude am fahren" geeft en daarvoor doe ik het uiteindelijk toch nog!
                            Mooie kort en bondige voorstelling van uw ervaring. Toch frappant hoe BMW altijd meer punten scoort als het gaat over rijgedrag of maw "rijplezier".
                            Toch zou ik sowieso voor de A5 kiezen ... en dit puur vanwege zijn praaaachtige look. En daar schiet de (weliswaar mooie) E92 in te kort.
                            AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.


                            Comment


                            • Neem een quattro, en je vergeet dat er ooit een 3 coupé geweest is

                              Comment


                              • zoals de nieuwe 2.0 tdi quattro ziet er mij wel tof uit!

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                  Mijn ervaringen na een rit met een A5 2.7TDI Mutlitronic in het testcentrum van Erps-Kwerps :

                                  Zeer mooie auto en zeker tijdens de dag met de LED's. 's avonds valt het al veel minder op ook al omdat meer en meer johnny's hun auto ermee uitrusten.
                                  Maar los daarvan een auto koopt men om mee te rijden.
                                  Sportzetels vallen beetje tegen. Wel lendensteun maar totaal geen zijsteun.
                                  MMI en middenconsole etc. is top en een aanrader!
                                  De multitronic werkt zeer goed maar laat me achter met een apart gevoel. In "D" voel je de wagen totaal niet en is het aanpassen wat betreft het rijden. Je merkt dan ook totaal niet de snelheid wat gevaarlijk is voor boetes! Het zelf schakelen is niet echt handig. Op die manier heb je een perfecte auto om te cruisen zowel op de autostrade als op slingerende wegen in de bergen maar alles voelt een beetje loom en sloom aan. Dat vind ik de DSG bij VW toch iets vinniger en leuker om mee te rijden.
                                  Dan de S-mode deze werkt wel zoals het moet dan pas wordt het leuk om met de A5 te rijden zoals ik graag rij maar dan voel je ook de zware tekortkoming van deze wagen ... de voortrein!
                                  Die is absoluut niet voorzien op al dat geweld. Je moet echt je stuur danig vasthouden en de ESP kickt constant in en dan is het plezier ook weer weg. Nee dan denk ik dat een quattro een betere keuze is en waarom in de toekomst geen achtertrein bij Audi??

                                  Conclusie:
                                  Knappe coupé die voor mij eerder een GT is. De multitronic is ideaal als je relax wil rijden zonder zelf te moeten "werken", sportief kan ook maar dan volgt de voortrein helaas niet meer. Ben geen BMW fanboy maar moet grif toegeven dat de E92 uiteindelijk toch meer "Freude am fahren" geeft en daarvoor doe ik het uiteindelijk toch nog!
                                  Volledig mee eens, het is diezelfde ervaring die me er toe aangezet heeft om toch voor de 3-liter quattro te gaan. Toen ik de testrit deed was het bovendien een beetje regenachtig, ik had constant het gevoel dat ik met een ei onder m'n gaspedaal moest rijden, en dat kan de bedoeling toch niet zijn. Het verschil met de quattro is dag en nacht, alleen jammer dat vadertje staat me daar nu zo zwaar op afrekent.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                    Volledig mee eens, het is diezelfde ervaring die me er toe aangezet heeft om toch voor de 3-liter quattro te gaan. Toen ik de testrit deed was het bovendien een beetje regenachtig, ik had constant het gevoel dat ik met een ei onder m'n gaspedaal moest rijden, en dat kan de bedoeling toch niet zijn. Het verschil met de quattro is dag en nacht, alleen jammer dat vadertje staat me daar nu zo zwaar op afrekent.
                                    Daarom hebben ze de 2.0 tdi hiervoor uitgebracht hé

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                      Daarom hebben ze de 2.0 tdi hiervoor uitgebracht hé
                                      Vraag me af als die nog vooruit zal gaan met het extra gewicht & de extra weerstand!

                                      Comment


                                      • Tijd voor nog eens een paar foto's.

                                        Comment




                                        • Wat mij trouwens stoort aan een S-line, zijn die sideskirts. Totaal overbodig, en 't verpest imho de sierlijke lijnen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X