Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenEwel ben bezig in Duitsland en ik heb een super A5 gevonden.
Ook 0km, echt die ik wou... natuurlijk als de leveringstermijn op 4-5 maand liggen, dan mag Audi Veys mij ééntje leveren deze zomer.
Zoals de rest, eerst zien hoor want we hebben al zoveel gehoord of beloofd gekregen.
In Oktober zeiden ze nog 10 maanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichtenvandaag nog by veys geweest, staat 2.7 in toonzaal de koop éh..en r8 onderandere ook
Probleem is dat het bij ons een zwarte van buiten EN van binnen MOET zijn met ALU en géén hout of zoiets.
Wat was de prijs voor die 2.7? Enig idee nog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenge kent slagerij Maddens van in Heule op de hoek he ?
awel hij had ook een A5 besteld die normaal gezien voorzien was voor Maart dacht ik , en hij heeft zijn auto sedert vandaag of gisteren , dus misschien is het wel zo he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichtenik denk dat als ge een A5 besteld hebt of wilt bestellen dat ge best naar de dealer gaat waar ge hem gekocht hebt of wilt kopen en daar vraagt hoe het zit. Iedereen vertelt hier maar verhalen en die spreken mekaar allemaal tegen. ge ga mij toch ni vertellen dat persoon A een A5 besteld bij de ene dealer en zijn auto wordt 5 maanden verlaat, terwijl persoon B exact dezelfde wagen besteld bij zijn dealer en hij zijn auto dan weer 4 maanden vlugger heeft... ik snap al die zever rond die leveringstermijnen niet goed. bij mij en 3 andere mensen in mijn nabije omgeving was audi heel correct. ze geven een leveringsdatum en wijken daar zo goed als niks van af... maar ja, nu vertel ik juist ook zelf een verhaal.
Natuurlijk is dit A6 en géén A5...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichtenik denk dat als ge een A5 besteld hebt of wilt bestellen dat ge best naar de dealer gaat waar ge hem gekocht hebt of wilt kopen en daar vraagt hoe het zit. Iedereen vertelt hier maar verhalen en die spreken mekaar allemaal tegen. ge ga mij toch ni vertellen dat persoon A een A5 besteld bij de ene dealer en zijn auto wordt 5 maanden verlaat, terwijl persoon B exact dezelfde wagen besteld bij zijn dealer en hij zijn auto dan weer 4 maanden vlugger heeft... ik snap al die zever rond die leveringstermijnen niet goed. bij mij en 3 andere mensen in mijn nabije omgeving was audi heel correct. ze geven een leveringsdatum en wijken daar zo goed als niks van af... maar ja, nu vertel ik juist ook zelf een verhaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenDe mijne was van het beginne voorzien voor maart ergens. Is nu nog steeds hopelijk voor maart 2009. Niks verandert, niks sneller of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenen wanneer heb je hem besteld?
Comment
-
Mijn ervaringen na een rit met een A5 2.7TDI Mutlitronic in het testcentrum van Erps-Kwerps :
Zeer mooie auto en zeker tijdens de dag met de LED's. 's avonds valt het al veel minder op ook al omdat meer en meer johnny's hun auto ermee uitrusten.
Maar los daarvan een auto koopt men om mee te rijden.
Sportzetels vallen beetje tegen. Wel lendensteun maar totaal geen zijsteun.
MMI en middenconsole etc. is top en een aanrader!
De multitronic werkt zeer goed maar laat me achter met een apart gevoel. In "D" voel je de wagen totaal niet en is het aanpassen wat betreft het rijden. Je merkt dan ook totaal niet de snelheid wat gevaarlijk is voor boetes! Het zelf schakelen is niet echt handig. Op die manier heb je een perfecte auto om te cruisen zowel op de autostrade als op slingerende wegen in de bergen maar alles voelt een beetje loom en sloom aan. Dat vind ik de DSG bij VW toch iets vinniger en leuker om mee te rijden.
Dan de S-mode deze werkt wel zoals het moet dan pas wordt het leuk om met de A5 te rijden zoals ik graag rij maar dan voel je ook de zware tekortkoming van deze wagen ... de voortrein!
Die is absoluut niet voorzien op al dat geweld. Je moet echt je stuur danig vasthouden en de ESP kickt constant in en dan is het plezier ook weer weg. Nee dan denk ik dat een quattro een betere keuze is en waarom in de toekomst geen achtertrein bij Audi??
Conclusie:
Knappe coupé die voor mij eerder een GT is. De multitronic is ideaal als je relax wil rijden zonder zelf te moeten "werken", sportief kan ook maar dan volgt de voortrein helaas niet meer. Ben geen BMW fanboy maar moet grif toegeven dat de E92 uiteindelijk toch meer "Freude am fahren" geeft en daarvoor doe ik het uiteindelijk toch nog!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenMijn ervaringen na een rit met een A5 2.7TDI Mutlitronic in het testcentrum van Erps-Kwerps :
Zeer mooie auto en zeker tijdens de dag met de LED's. 's avonds valt het al veel minder op ook al omdat meer en meer johnny's hun auto ermee uitrusten.
Maar los daarvan een auto koopt men om mee te rijden.
Sportzetels vallen beetje tegen. Wel lendensteun maar totaal geen zijsteun.
MMI en middenconsole etc. is top en een aanrader!
De multitronic werkt zeer goed maar laat me achter met een apart gevoel. In "D" voel je de wagen totaal niet en is het aanpassen wat betreft het rijden. Je merkt dan ook totaal niet de snelheid wat gevaarlijk is voor boetes! Het zelf schakelen is niet echt handig. Op die manier heb je een perfecte auto om te cruisen zowel op de autostrade als op slingerende wegen in de bergen maar alles voelt een beetje loom en sloom aan. Dat vind ik de DSG bij VW toch iets vinniger en leuker om mee te rijden.
Dan de S-mode deze werkt wel zoals het moet dan pas wordt het leuk om met de A5 te rijden zoals ik graag rij maar dan voel je ook de zware tekortkoming van deze wagen ... de voortrein!
Die is absoluut niet voorzien op al dat geweld. Je moet echt je stuur danig vasthouden en de ESP kickt constant in en dan is het plezier ook weer weg. Nee dan denk ik dat een quattro een betere keuze is en waarom in de toekomst geen achtertrein bij Audi??
Conclusie:
Knappe coupé die voor mij eerder een GT is. De multitronic is ideaal als je relax wil rijden zonder zelf te moeten "werken", sportief kan ook maar dan volgt de voortrein helaas niet meer. Ben geen BMW fanboy maar moet grif toegeven dat de E92 uiteindelijk toch meer "Freude am fahren" geeft en daarvoor doe ik het uiteindelijk toch nog!
Toch zou ik sowieso voor de A5 kiezen ... en dit puur vanwege zijn praaaachtige look. En daar schiet de (weliswaar mooie) E92 in te kort.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenMijn ervaringen na een rit met een A5 2.7TDI Mutlitronic in het testcentrum van Erps-Kwerps :
Zeer mooie auto en zeker tijdens de dag met de LED's. 's avonds valt het al veel minder op ook al omdat meer en meer johnny's hun auto ermee uitrusten.
Maar los daarvan een auto koopt men om mee te rijden.
Sportzetels vallen beetje tegen. Wel lendensteun maar totaal geen zijsteun.
MMI en middenconsole etc. is top en een aanrader!
De multitronic werkt zeer goed maar laat me achter met een apart gevoel. In "D" voel je de wagen totaal niet en is het aanpassen wat betreft het rijden. Je merkt dan ook totaal niet de snelheid wat gevaarlijk is voor boetes! Het zelf schakelen is niet echt handig. Op die manier heb je een perfecte auto om te cruisen zowel op de autostrade als op slingerende wegen in de bergen maar alles voelt een beetje loom en sloom aan. Dat vind ik de DSG bij VW toch iets vinniger en leuker om mee te rijden.
Dan de S-mode deze werkt wel zoals het moet dan pas wordt het leuk om met de A5 te rijden zoals ik graag rij maar dan voel je ook de zware tekortkoming van deze wagen ... de voortrein!
Die is absoluut niet voorzien op al dat geweld. Je moet echt je stuur danig vasthouden en de ESP kickt constant in en dan is het plezier ook weer weg. Nee dan denk ik dat een quattro een betere keuze is en waarom in de toekomst geen achtertrein bij Audi??
Conclusie:
Knappe coupé die voor mij eerder een GT is. De multitronic is ideaal als je relax wil rijden zonder zelf te moeten "werken", sportief kan ook maar dan volgt de voortrein helaas niet meer. Ben geen BMW fanboy maar moet grif toegeven dat de E92 uiteindelijk toch meer "Freude am fahren" geeft en daarvoor doe ik het uiteindelijk toch nog!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenVolledig mee eens, het is diezelfde ervaring die me er toe aangezet heeft om toch voor de 3-liter quattro te gaan. Toen ik de testrit deed was het bovendien een beetje regenachtig, ik had constant het gevoel dat ik met een ei onder m'n gaspedaal moest rijden, en dat kan de bedoeling toch niet zijn. Het verschil met de quattro is dag en nacht, alleen jammer dat vadertje staat me daar nu zo zwaar op afrekent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenDaarom hebben ze de 2.0 tdi hiervoor uitgebracht hé
Comment
Comment