Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
    die zwarte BBS velgen staan erg mooi onder een witte A5, zouden die ook mooi staan onder een zwarte?
    En nog met geblindeerde ramen ... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Black beauty

Audi S5 - 20" HRE 790R with 305/25/20 Rears
      Abnormaal knap .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        My bad
        En nieuw is daarom niet noodzakelijk ook mooier eh. Hoewel ik LED's altijd knap gevonden heb (zoals achteraan op de A6 Avant), vind ik ze op de A5 minder geslaagd.

Weer effe ter vergelijking...
        Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        3.0TDI, MTM (chiptuning + uitlaatsysteem):

(Akkoord, de ene foto is van betere kwaliteit, maar dan nog)

Comment

• Ik ben fan van LED achterlichten maar ik moet toegeven dat de vorige achterlichten specialer waren op de A5.

Dikke MTM

Comment

• deze fotos maken het lang wachten op mijn auto 100%%%%% waard

Comment

Ik ben fan van LED achterlichten maar ik moet toegeven dat de vorige achterlichten specialer waren op de A5.
              't Goeie nieuws is, dat de LED's optioneel zijn. (Alleen de S5 komt standaard met de LED's dacht ik)

Comment

• Amerikanen...

Check this out >> http://audiforum.us/a5-s5-rs5/9872-a...tek-video.html

Iemand maakt de vergelijking tussen het standaard uitlaatsysteem, en die van Milltek.
                Hij weet alleen niet dat 'ie een 3.2V6 aan het vergelijken is met een diesel.

Comment

• Toch zot geluid voor een diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                    Vraag me af als die nog vooruit zal gaan met het extra gewicht & de extra weerstand!
                    daar heb je ook een punt, maar tis een 163pk met 6bak = laat hem tunen maar ik denk dan dat het verbruik toch wel wat gaat stijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                      Der is niks aan die foto dat mij stoort
                      Wel raar, BLAUWE leds? Normaal zijn dit toch witte?
                      Of is het de foto die de kleur heeft veranderd door de lichtinval of wat?

Comment

• Wat zijn de salon voorwaarden op de audi a5?

op de website van audi wordt er hier naar verwezen:

Iemand een idee?
                        er staat iets van pack lounge plus maar daar stopt het en in de carconfig is alles idem gebleven qua prijs.

Comment

• Wat vinden jullie van de RS6 velgen op de A5?
                          Evt. in het zwart onder een witte auto?? Toevallig iemand daar fotos van?

Comment

Wat mij trouwens stoort aan een S-line, zijn die sideskirts. Totaal overbodig, en 't verpest imho de sierlijke lijnen.
                            Zijn die skirts bij een S line ook zo? Ik dacht dat ze enkel bij de S zo nadrukkelijk waren.

Comment

Wat een wagen, enkel andere velgen voor mij.

De nieuwe achterlichten zijn echt heel geslaagd imho. Zijn de koplampen ook niet zoals bij de A3 facelift?
                              Neen, bij de A3 facelift zijn de leds "wenkbrauwen", en hier "wallen" Als je begrijpt wat ik bedoel Ik vind de "wallen" mooier, maar liever de "wenkbrauwen" dan dat streepje onderaan bij de A6 of die slinger bij de A4.

Comment

• Enkele dikke A5's staan er hier, wel geen enkele 100% naar mijn zin Eens zoeken of ik er geen naar mijn goesting kan vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Zijn die skirts bij een S line ook zo? Ik dacht dat ze enkel bij de S zo nadrukkelijk waren.
                                  Good question, op die auto zijn er sowieso een paar zaken veranderd, dus wie weet is het op deze nadrukkelijker dan standaard.

Comment

• Vind trouwens nog niet direct mijn droom A5 terug Qua looks dan toch niet. Qua motorisatie ben ik ik al tevreden met 211pk quattro. Maar qua looks .. Ik zou dan voor een briljantzwarte gaan met shadow look en titanoptik 20" velgen. Nog een KW V1 eronder en S line exterieur en gaan met die banaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Vind trouwens nog niet direct mijn droom A5 terug Qua looks dan toch niet.
                                      Oppervlakkige mens!
                                      Ik wil wel eens weten hoeveel opties je gaat aanvinken op een A5, en dan zien of je voor die prijs geen standaard S5 kan kopen ofzo.

Comment

Oppervlakkige mens!
                                        Ik wil wel eens weten hoeveel opties je gaat aanvinken op een A5, en dan zien of je voor die prijs geen standaard S5 kan kopen ofzo.
                                        Ik heb het natuurlijk over mijn droom A5. En mijn minimumvereisten voor een A5 liggen daar trouwens niet ver af. Ook een reden dat ik niet met een A5 rijd. Ik kon er één betalen, maar hij was dan te weinig naar mijn goesting. En dan doe ik die investering liever niet. Een wagen moet voor mij zowel qua motorisatie als looks mijn ding zijn. Dure smaak

Comment

• Eventjes uitgerekend, en hij zou mij bijna 56.000 kosten. En dan moet er nog een KW V1 onder en that's it.

Comment

Working...
                                          X