De eerste 4000 km zitten erop aan een gemiddelde verbruik van 16,3l/100km, maar toch enorm genieten van elke meter dat ik rij,dus meer dan zijn geld waard.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEventjes uitgerekend, en hij zou mij bijna 56.000 kosten. En dan moet er nog een KW V1 onder en that's it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk BerichtenDe eerste 4000 km zitten erop aan een gemiddelde verbruik van 16,3l/100km, maar toch enorm genieten van elke meter dat ik rij,dus meer dan zijn geld waard.
Mijn TDI'ke is anders ook fun @ 8.5l/100km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenNee, dit zijn de nieuwste... let ook op de achteruit rijlichten die een andere plaats gekregen hebben.
De A5 is dus al gefacelift?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe A5 is dus al gefacelift?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenAangezien je een dure smaak hebt, wou ik maar eens weten tot hoever het zou gaan... om dan eventueel te kijken naar een zwaardere motor. Mmm 56K, juist de basisprijs van een S5. 'k Kan er weinig op zeggen eigenlijk, want dan had ik evengoed een S5 moeten kopen. En in feite, 211pk, Quattro + S-tronic waarschijnlijk? Daar is niks verkeerd mee, integendeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk BerichtenDe eerste 4000 km zitten erop aan een gemiddelde verbruik van 16,3l/100km, maar toch enorm genieten van elke meter dat ik rij,dus meer dan zijn geld waard.
Comment
-
Is dat inderdaad niet wat euh.... veel?! Wat geeft Audi op als normverbruik? 12liter ofzo iets wss... 4 erboven das al aardig doorgetrapt lijkt me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenis het aan te raden om de auto alleen met verlagingsveren te verlagen??
of is het verstandig om het met schokdempers erbij te doen?
Als wegligging belangrijk is voor jou, dan zou ik zeker opteren voor schokdempers & veren.
Nog beter is een schroefkit van bv. KW of Bilstein.
Ik ga wss voor een schroefkit van Kw, nl. V1
Het voordeel is dat een schroefkit (logisch ) regelbaar is in hoogte en de duurdere versies zelfs in hardheid. Maar dat wordt bijna enkel gebruikt in autoraces.
Grtz.
Nick
Comment
-
verschillende tuners zoals MTM, JMS, ABT gebruiken de H&R veren.
Of het comfort gaat veranderen: ja maar of het ongemakkelijk wordt, ik denk het niet!
volgens mij is een h&r verlaging van 35mm op een niet s-line a5 minder hard dan een a5 met s-line onderstel op 20" velgen die standaard 1cm is verlaagd
ik zelf heb op mijn focus een verlaging van -5 en rij op 19" velgen, natuurlijk is het comfort gedaald maar ik doe dan ook veel autostrade en heb ik weinig last van harde schokken, in het stad is het een ander verhaal.
ook zullen de schokdempers van audi heel wat beter zijn dan mijn fordje
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenNee het is een nieuwe optie (op de A5), maar zeker geen facelift. Eigenlijk is het de S5 die de LED's gekregen heeft, mini asslift misschien.
Is dit samen met de xenon lampen+ of welke optie is het dan? Ik vind ze alvast niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenS5? of zo niet, welke motor heb je ?
Zowat elke V8 verbruikt + 15l. , dat hoort er nu eenmaal bij.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenIdd, een S5
Zowat elke V8 verbruikt + 15l. , dat hoort er nu eenmaal bij.
Grtz.
Nick
Hoe is je ervaring met je 2.0tfsi ?????
Vertel en geef aub wat feedback ...
Welke opties heb je genomen? Kan ook via pm hoor...
Ik ben van plan om binnenkort deze te bestellen:
(wat denk je? Iets vergeten? iets overbodig?)
Audi a5 2.0 tfsi 6bak 180pk Sline
zwart metaal Pareleffekt
Pack intenso plus
pack sport sline outdoor
Milano lederen sportzetels
xenon lampen+
zonder kentekens
parking system av/vr
audi music interface
advanced key
panoramisch dak
verwarmde zetels
opbergmodule
hill hold
Leveringstermijn zou nog altijd 8/2009 zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenHé Nick,
Hoe is je ervaring met je 2.0tfsi ?????
Vertel en geef aub wat feedback ...
Welke opties heb je genomen? Kan ook via pm hoor...
Ik ben van plan om binnenkort deze te bestellen:
(wat denk je? Iets vergeten? iets overbodig?)
Audi a5 2.0 tfsi 6bak 180pk Sline
zwart metaal Pareleffekt
Pack intenso plus
pack sport sline outdoor
Milano lederen sportzetels
xenon lampen+
zonder kentekens
parking system av/vr
audi music interface
advanced key
panoramisch dak
verwarmde zetels
opbergmodule
hill hold
Leveringstermijn zou nog altijd 8/2009 zijn
Van zodra ik kan, post ik foto's en info.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenMijn levering is voorzien, nu dinsdag, 13 jan. om 10u00 bij D'Ieteren Brussel
Van zodra ik kan, post ik foto's en info.
Grtz.
Nick
rofl... ik dacht dat hij al geleverd was... (gemist van week ook al stond er 13/1 in je handtekening )
welke opties heb je genomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIs het een optie bij de S5 of bij elke A5?
Is dit samen met de xenon lampen+ of welke optie is het dan? Ik vind ze alvast niet
edit: ja dus
559euro voor de kit, serieus gezakt dus
After installation you need to code the system. Please contact an Audi dealer or workshop with diagnostic software
Replacment of control unit for central electric necessaryLast edited by dragonfly; 11/01/2009, 00:16.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenvoor niet belgen onder ons
is D'Ieteren Brussel hetzelfde bedrijf als Audi Zaventem???
Comment
Comment