dus ik had beter de auto bij D'Ieteren Brussel moeten bestellen, of maakt het niets uit???
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtendus ik had beter de auto bij D'Ieteren Brussel moeten bestellen, of maakt het niets uit???
En die heeft zijn dealers verspreid over het land.
Dus geen zorgen, je bent in goeie handen bij Audi Zaventem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenvoor niet belgen onder ons
is D'Ieteren Brussel hetzelfde bedrijf als Audi Zaventem???
m.a.w. een D'ieteren owned dealership
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtencommunicatie kan beter vanuit Zaventem, is niet 100%............
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Wat mij trouwens stoort aan een S-line, zijn die sideskirts. Totaal overbodig, en 't verpest imho de sierlijke lijnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenverschillende tuners zoals MTM, JMS, ABT gebruiken de H&R veren.
Of het comfort gaat veranderen: ja maar of het ongemakkelijk wordt, ik denk het niet!
volgens mij is een h&r verlaging van 35mm op een niet s-line a5 minder hard dan een a5 met s-line onderstel op 20" velgen die standaard 1cm is verlaagd
ik zelf heb op mijn focus een verlaging van -5 en rij op 19" velgen, natuurlijk is het comfort gedaald maar ik doe dan ook veel autostrade en heb ik weinig last van harde schokken, in het stad is het een ander verhaal.
ook zullen de schokdempers van audi heel wat beter zijn dan mijn fordje
Daarom dat ik de regelbare demping genomen had omdat die 2 cm verlaagd was maar dat is blijkbaar niet waar
En nu kan ik geen verlagingskit steken want dat zal niet gaan met die regelbare demping
Comment
-
A5 3.0TDI, rondje Nordschleife:
+ YouTube Video
En geen slechte tijd denk ik (vermits geen vliegende start, hier en daar verkeer,...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenverschillende tuners zoals MTM, JMS, ABT gebruiken de H&R veren.
Of het comfort gaat veranderen: ja maar of het ongemakkelijk wordt, ik denk het niet!
volgens mij is een h&r verlaging van 35mm op een niet s-line a5 minder hard dan een a5 met s-line onderstel op 20" velgen die standaard 1cm is verlaagd
ik zelf heb op mijn focus een verlaging van -5 en rij op 19" velgen, natuurlijk is het comfort gedaald maar ik doe dan ook veel autostrade en heb ik weinig last van harde schokken, in het stad is het een ander verhaal.
ook zullen de schokdempers van audi heel wat beter zijn dan mijn fordje
Mijne gaat binnen voor 35mm H&R veren en achteraan 2 spacers van H&RSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDenk dat je gelijk hebt, ik zal het binnenkort weten te zeggen
Mijne gaat binnen voor 35mm H&R veren en achteraan 2 spacers van H&R
Ik hb nog spacers liggen van 20mm , die ik di. es ga testen op mn A5 met bandenmaat 255/35 '19 Hopelijk passen ze, en zijn ze niet te breed.
Ken wel iemand die 285 liggen hft op zn A5 zonder problemen.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenA5 3.0TDI, rondje Nordschleife:
En geen slechte tijd denk ik (vermits geen vliegende start, hier en daar verkeer,...).
Ik zou dat wel niet wekelijks doen als ik hem was, die auto is daar toch niet voor gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenSpacers van hoeveel mm? Welke bandenmaat heb je nu liggen?
Ik hb nog spacers liggen van 20mm , die ik di. es ga testen op mn A5 met bandenmaat 255/35 '19 Hopelijk passen ze, en zijn ze niet te breed.
Ken wel iemand die 285 liggen hft op zn A5 zonder problemen.
Grtz.
Nick
Bandenmaat is inferieur hoor aan al dan niet passen van spacers, "de ET waarde van de velg is dé waardemeter"Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDenk dat je gelijk hebt, ik zal het binnenkort weten te zeggen
Mijne gaat binnen voor 35mm H&R veren en achteraan 2 spacers van H&R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtendan gaan we eens een ritje maken, om mijn vader te overtuigenSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk BerichtenE90N
waar heb je die veren gekochte of laat je het door je dealer doen??????
wat gaat dit jou kosten?????
vergeet niet veel fotos te nemen............
zij doen eerst een meting zodat alles perfect klopt, dus kan het nog zijn dat er iets veranderd
prijs is nog niet echt besproken maar zal wellicht overal hetzelfde zijn (heb referentie)
foto's zullen dan volgenLast edited by E90N; 11/01/2009, 21:43.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk BerichtenE90N
waar heb je die veren gekochte of laat je het door je dealer doen??????
wat gaat dit jou kosten?????
vergeet niet veel fotos te nemen............
maar ook op ebay.de vind je er maar of er dan alle attesten bij zijn kan ik niet beloven
prijzen schommelen voor de veren tussen de 250 en 300 euro. plaatsing +- 125 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichtenwat moet de bandenspanning ongeveer zyn de van 19" y-velg?Sintruin till I die
Comment
Comment