Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Perfecte combi = Spacers van 15mm en banden 255/35/19
    Bandenmaat is inferieur hoor aan al dan niet passen van spacers, "de ET waarde van de velg is dé waardemeter"
    Ik heb achteraan 2,5cm (geschroefde spacers) en vooraan 2cm (met langere bouten), en die komen perfect uit voor de Y-velgen. Ze passen ook goed voor de originele S-line velgen, die zitten dan een beetje meer naar binnen.
    So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      A5 3.0TDI, rondje Nordschleife:

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En geen slechte tijd denk ik (vermits geen vliegende start, hier en daar verkeer,...).
      Op 2min26 maakt hij de typische fout van de gas te lossen ... kheb er daar al veel achterstevoren het gras zien binnengaan zo.
      En 't is niet de chauffeur (want die maakt teveel fouten) maar de passagier die de ring kent
      Last edited by WoKe; 12/01/2009, 11:29.

Comment

• Is da ni waar onze agent zijne Mini in den decor heeft geparkeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
          En 't is niet de chauffeur (want die maakt teveel fouten) maar de passagier die de ring kent
          Zo zijn er nog al geweest he?

Comment

Op 2min26 maakt hij de typische fout van de gas te lossen ... kheb er daar al veel achterstevoren het gras zien binnengaan zo.
            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Is da ni waar onze agent zijne Mini in den decor heeft geparkeerd?
            Jawel, dat is een off camber bocht en als je niet op het gas blijft ga je er zo af ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Zo zijn er nog al geweest he?
              lol, echt waar, mijn stem doet er nu nog altijd zeer van
              Over een maandje of 6 nog es he

Comment

Ik heb achteraan 2,5cm (geschroefde spacers) en vooraan 2cm (met langere bouten), en die komen perfect uit voor de Y-velgen. Ze passen ook goed voor de originele S-line velgen, die zitten dan een beetje meer naar binnen.
                Maar doordat die zo fel naar buiten komen zorgen ze wel enorm voor steenslag tov de carrosserie
                Yvelg = ET32
                Vooraan moeten er niet echt spacers, maar is persoonlijke smaak
                Vermoed dat die de vooras meer kwaad doen dan goed is, 2cm per zijde zet toch al meer druk op de vooras, zeker bij draaien
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Maar doordat die zo fel naar buiten komen zorgen ze wel enorm voor steenslag tov de carrosserie
                  Yvelg = ET32
                  Vooraan moeten er niet echt spacers, maar is persoonlijke smaak
                  Vermoed dat die de vooras meer kwaad doen dan goed is, 2cm per zijde zet toch al meer druk op de vooras, zeker bij draaien
                  Ik heb iig geen last van steenslag door de spacers (zitten er 15000 km op), qua druk op de vooras zou ik me geen zorgen maken hoor, daar moet die wel tegen kunnen

De wielen komen ongeveer gelijk met de wielkassen, maar hij kan nog diep genoeg inveren zonder dat de wielen de kassen raken (getest door eens met 2 man in de kofferbak op en neer te gaan wippen )

Steenslag op de voorbumper en motorkap ... da's weer wat anders ... 't is gelijk ik elke kiezel op den R4 en E17 aantrek

Comment

• Ik ga woensdag de mijne bestellen, een A5 2.0 TDI 163 PK, levering spreekt men van eind Augustus, begin September.
                    Het wordt na lang beraad een witte met daaronder 19" zwart gepolijste Audi Exclusive velgen. Voor de rest niet zo veel speciale opties. Wel de voornaamste zoals Pack Intenso, LED + Xenon, verlaging 10mm, donker getinte ruiten,...

Vandaag een witte S5 voorbij zien vlammen op het grote rond punt in Aalter.
                    Wat een bloedmooie wagen! Heeft mij nog meer overtuigd om een witte te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                      Ik ga woensdag de mijne bestellen, een A5 2.0 TDI 163 PK, levering spreekt men van eind Augustus, begin September.
                      Het wordt na lang beraad een witte met daaronder 19" zwart gepolijste Audi Exclusive velgen. Voor de rest niet zo veel speciale opties. Wel de voornaamste zoals Pack Intenso, LED + Xenon, verlaging 10mm, donker getinte ruiten,...

Ik vind wit ook veruit de mooiste kleur voor A5 ook al heb ik lang getwijfeld om kwartsgrijs te nemen. Ben uiteindelijk blij met mn beslissing. Nog 4 weken en hij is er

Comment

Ik ga woensdag de mijne bestellen, een A5 2.0 TDI 163 PK, levering spreekt men van eind Augustus, begin September.

Overweeg AUB vooraleer te bestellen een testrit !!!!!
                        Of ga resoluut voor de quattro!
                        Heb vorige week een testrit gedaan en de voortrein kan het gewels ABSOLUUT niet aan!

Voor de rest super jouw config maar overweeg zeker een quattro !

Comment

• Allé allé, alsof die voortrein die 163pk niet aankan .. Ik vraag mij af hoe gij daar mee gereden hebt.

Comment

• Dat vraag ik mij nu ook af eigenlijk Heb eens met Jimmy69 (1.8TFSI) meegereden aan een vinnig tempo Die kar gaf totaal niet de indruk van niet met de pk's over weg te kunnen,in tegendeel eigenlijk ... Het is en blijft een auto voor op de weg he, niet een of andere DTM racekar waarmee je zolang mogelijk plankgas blijft gaan om dan alles dicht te gooien en hem in de bocht te smijten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                              Heb vorige week een testrit gedaan en de voortrein kan het gewels ABSOLUUT niet aan!

Als die voortrein die 163Pk of 190Pk van een 2.7 tdi niet aankan, dan maak je waarschijnlijk ter plekke meer rook met je banden dan rijden met een 3.0tdi 240Pk (non-quatro), niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                DTM racekar waarmee je zolang mogelijk plankgas blijft gaan om dan alles dicht te gooien en hem in de bocht te smijten...
                                Hoezo niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                                  Als die voortrein die 163Pk of 190Pk van een 2.7 tdi niet aankan, dan maak je waarschijnlijk ter plekke meer rook met je banden dan rijden met een 3.0tdi 240Pk (non-quatro), niet?
                                  3.0tdi bestaat niet zonder quattro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    3.0tdi bestaat niet zonder quattro
                                    Indeed

Comment

t'zou nogal wat geven als er hier een paar eens op circuit gaan rijden. Jullie rijbewijs bij de cornflakes gekregen zeker?

Trouwens, 163pk & geweld in 1 zin? M'n A4 heeft er meer en die kan dat perfect aan!

Comment

Bedankt voor de tip, maar ik zou de 163PK ook nauwelijks 'geweld' durven noemen. Ga hem wel laten chippen tot 185-190PK, maar dan nog mag dat toch geen probleem geven??
                                        Testrit aangevraagd, maar zal waarschijnlijk gebeuren na de bestelling, niet dat het iets zal veranderen hoor. Ik blijf bij mijn keuze.

Comment

Bedankt voor de tip, maar ik zou de 163PK ook nauwelijks 'geweld' durven noemen. Ga hem wel laten chippen tot 185-190PK, maar dan nog mag dat toch geen probleem geven??
                                          Testrit aangevraagd, maar zal waarschijnlijk gebeuren na de bestelling, niet dat het iets zal veranderen hoor. Ik blijf bij mijn keuze.
                                          Geweld is idd overdreven en op basis van de looks is er geen twijfel om te opteren voor een A5 hoor!
                                          Ik heb ermee gereden vorige week en echt die voortrein volgde niet als je er alles uit haalt maar het blijft idd een auto voor op de openbare weg en dan is het meer dan goed genoeg.
                                          Was eigenlijk meer bedoeld om toch eens te gaan testen.
                                          Eventueel eens een A4 met 163 en één met quattro (170pk) gaan testen om verschil te zien?
                                          Ga ik misschien eens aanvragen om zeker te zijn van de juiste keuze te maken.

Succes!

Comment

Working...
                                          X