Oorspronkelijk geplaatst door E90N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenA5 3.0TDI, rondje Nordschleife:
+ YouTube Video
En geen slechte tijd denk ik (vermits geen vliegende start, hier en daar verkeer,...).
En 't is niet de chauffeur (want die maakt teveel fouten) maar de passagier die de ring kentLast edited by WoKe; 12/01/2009, 11:29.So far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenEn 't is niet de chauffeur (want die maakt teveel fouten) maar de passagier die de ring kent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenOp 2min26 maakt hij de typische fout van de gas te lossen ... kheb er daar al veel achterstevoren het gras zien binnengaan zo.
En 't is niet de chauffeur (want die maakt teveel fouten) maar de passagier die de ring kentOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs da ni waar onze agent zijne Mini in den decor heeft geparkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenIk heb achteraan 2,5cm (geschroefde spacers) en vooraan 2cm (met langere bouten), en die komen perfect uit voor de Y-velgen. Ze passen ook goed voor de originele S-line velgen, die zitten dan een beetje meer naar binnen.
Yvelg = ET32
Vooraan moeten er niet echt spacers, maar is persoonlijke smaak
Vermoed dat die de vooras meer kwaad doen dan goed is, 2cm per zijde zet toch al meer druk op de vooras, zeker bij draaienSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenMaar doordat die zo fel naar buiten komen zorgen ze wel enorm voor steenslag tov de carrosserie
Yvelg = ET32
Vooraan moeten er niet echt spacers, maar is persoonlijke smaak
Vermoed dat die de vooras meer kwaad doen dan goed is, 2cm per zijde zet toch al meer druk op de vooras, zeker bij draaien
De wielen komen ongeveer gelijk met de wielkassen, maar hij kan nog diep genoeg inveren zonder dat de wielen de kassen raken (getest door eens met 2 man in de kofferbak op en neer te gaan wippen )
Steenslag op de voorbumper en motorkap ... da's weer wat anders ... 't is gelijk ik elke kiezel op den R4 en E17 aantrekSo far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Ik ga woensdag de mijne bestellen, een A5 2.0 TDI 163 PK, levering spreekt men van eind Augustus, begin September.
Het wordt na lang beraad een witte met daaronder 19" zwart gepolijste Audi Exclusive velgen. Voor de rest niet zo veel speciale opties. Wel de voornaamste zoals Pack Intenso, LED + Xenon, verlaging 10mm, donker getinte ruiten,...
Vandaag een witte S5 voorbij zien vlammen op het grote rond punt in Aalter.
Wat een bloedmooie wagen! Heeft mij nog meer overtuigd om een witte te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenIk ga woensdag de mijne bestellen, een A5 2.0 TDI 163 PK, levering spreekt men van eind Augustus, begin September.
Het wordt na lang beraad een witte met daaronder 19" zwart gepolijste Audi Exclusive velgen. Voor de rest niet zo veel speciale opties. Wel de voornaamste zoals Pack Intenso, LED + Xenon, verlaging 10mm, donker getinte ruiten,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenIk ga woensdag de mijne bestellen, een A5 2.0 TDI 163 PK, levering spreekt men van eind Augustus, begin September.
Of ga resoluut voor de quattro!
Heb vorige week een testrit gedaan en de voortrein kan het gewels ABSOLUUT niet aan!
Voor de rest super jouw config maar overweeg zeker een quattro !
Comment
-
Dat vraag ik mij nu ook af eigenlijk Heb eens met Jimmy69 (1.8TFSI) meegereden aan een vinnig tempo Die kar gaf totaal niet de indruk van niet met de pk's over weg te kunnen,in tegendeel eigenlijk ... Het is en blijft een auto voor op de weg he, niet een of andere DTM racekar waarmee je zolang mogelijk plankgas blijft gaan om dan alles dicht te gooien en hem in de bocht te smijten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenOverweeg AUB vooraleer te bestellen een testrit !!!!!
Heb vorige week een testrit gedaan en de voortrein kan het gewels ABSOLUUT niet aan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenDTM racekar waarmee je zolang mogelijk plankgas blijft gaan om dan alles dicht te gooien en hem in de bocht te smijten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenAls die voortrein die 163Pk of 190Pk van een 2.7 tdi niet aankan, dan maak je waarschijnlijk ter plekke meer rook met je banden dan rijden met een 3.0tdi 240Pk (non-quatro), niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten3.0tdi bestaat niet zonder quattro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenOverweeg AUB vooraleer te bestellen een testrit !!!!!
Trouwens, 163pk & geweld in 1 zin? M'n A4 heeft er meer en die kan dat perfect aan!
Comment
-
Testrit aangevraagd, maar zal waarschijnlijk gebeuren na de bestelling, niet dat het iets zal veranderen hoor. Ik blijf bij mijn keuze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenBedankt voor de tip, maar ik zou de 163PK ook nauwelijks 'geweld' durven noemen. Ga hem wel laten chippen tot 185-190PK, maar dan nog mag dat toch geen probleem geven??
Testrit aangevraagd, maar zal waarschijnlijk gebeuren na de bestelling, niet dat het iets zal veranderen hoor. Ik blijf bij mijn keuze.
Ik heb ermee gereden vorige week en echt die voortrein volgde niet als je er alles uit haalt maar het blijft idd een auto voor op de openbare weg en dan is het meer dan goed genoeg.
Was eigenlijk meer bedoeld om toch eens te gaan testen.
Eventueel eens een A4 met 163 en één met quattro (170pk) gaan testen om verschil te zien?
Ga ik misschien eens aanvragen om zeker te zijn van de juiste keuze te maken.
Succes!
Comment
Comment