Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ROFL... thanks for the tip!

...en ik ging mijn a5 2.0 tfsi 180pk nog laten tunen naar 240pk...

kzou dat best dan niet doen zeker?

Comment

• 240pk op de voorwielen begint wel al aardig te worden !

Comment

• Exactly my thoughts, kheb er zo wat m'n bedenkingen bij.

Comment

• Ik ga mss tot 210pk op de voorwielen, en dit voor een A3. En dat zal al euhm genoeg zijn denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
            ROFL... thanks for the tip!

...en ik ging mijn a5 2.0 tfsi 180pk nog laten tunen naar 240pk...

kzou dat best dan niet doen zeker?
            Dat zou ik nu ook niet doen, zal iets te lastig worden als je het gas induwt
            Maar als je daarmee kan leven moet je het doen hé. Maar was die auto niet voor je vrouw? Zorg dat ze niet verongelukt hé

Comment

• Bij Heinz duwen ze hem tot 240pk... of dit natuurlijk nog leuk rijden is, is natuurlijk een andere vraag.

211 zal voldoende zijn zeker? Want de "andere 2.0 tfsi" (met hetzelfde blok) heeft er ook 211...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Maar als je daarmee kan leven moet je het doen hé. Maar was die auto niet voor je vrouw? Zorg dat ze niet verongelukt hé

Thx voor de zorgen
                't vrouwke ga hier mee in de week wel rustig rijden, natuurlijk als ik in het wk er mee op stap ga, zal ik die paardjes toch eens loslaten!

toch ook opletten van de boetes want dat is nu toch al lang geleden (ook al rij ik nog vrij rap )

Comment

Dat is allemaal geen probleem. Je moet er gewoon rekening mee houden dat dat pas echt leuk wordt vanaf pakweg 80-100 km/h

Comment

Maar was die auto niet voor je vrouw? Zorg dat ze niet verongelukt hé
                    T'is misschien de bedoeling .........grmpfff......

Comment

• De wagen van mijn broer ( Nick) is vandaag geleverd si

Info post men broer wel!
                      Last edited by ; 13/01/2009, 18:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                        T'is misschien de bedoeling .........grmpfff......
                        het is helaas niet de bedoeling want tis een kr****te van een vrouwke dat ik heb

Comment

• DAMN wat een CAR!!!

Is dat een S-LINE? Mooie front bumpers zeg!!!

hup hup hup: meer fotos! Interieur ook aub...

(Nick, als je kunt en als je tijd hebt (ik weet dat het moeilijk is met zoiets in je garage te staan, nog voor de pc of tv te kruipen) maar graag een klein reviewke rond uwen 2.0 tfsi... want het is ook zo'n dat ik mij ga aanschaffen )

Comment

• Hele mooie wagen en één van de mooiste kleuren.
                            Ja, is zeker een S-line.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                              Hele mooie wagen en één van de mooiste kleuren.
                              Ja, is zeker een S-line.

TY, kzie nu ook het s-line logo aan de zijde van de auto...

ps: super

Comment

het is helaas niet de bedoeling want tis een kr****te van een vrouwke dat ik heb
                                volledig off-topic maar Redbull heeft een schoon madamke
                                Last edited by ; 13/01/2009, 20:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                                  De wagen van mijn broer ( Nick) is vandaag geleverd si

Info post men broer wel!
                                  Mooi lichtinval op de foto's. Accentueert goed de schitterende lijnen van de wagen.
                                  Wat een schatje

Nog foto's......nog.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    volledig off-topic maar Redbull heeft een schoon madamke
                                    Hoe weet jij dat??
                                    Moet je niet werken als ze komt winkelen dan??

Comment

• Nick,

Heb je parkeersensoren genomen vooraan?
                                      Ik kan ze helaas niet herkennen op je foto...

Comment

• @lupogti: max. 3 foto's per post.

Comment

Moet je niet werken als ze komt winkelen dan??

waarom denk je dat die vensterkes in mijnen atelier zitten ...
                                          om mijn klanten te kunnen "kontroleren " he

Comment

Working...
                                          X