Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
...en ik ging mijn a5 2.0 tfsi 180pk nog laten tunen naar 240pk...
kzou dat best dan niet doen zeker?
Dat zou ik nu ook niet doen, zal iets te lastig worden als je het gas induwt
Maar als je daarmee kan leven moet je het doen hé. Maar was die auto niet voor je vrouw? Zorg dat ze niet verongelukt hé
Maar als je daarmee kan leven moet je het doen hé. Maar was die auto niet voor je vrouw? Zorg dat ze niet verongelukt hé
Thx voor de zorgen
't vrouwke ga hier mee in de week wel rustig rijden, natuurlijk als ik in het wk er mee op stap ga, zal ik die paardjes toch eens loslaten!
toch ook opletten van de boetes want dat is nu toch al lang geleden (ook al rij ik nog vrij rap )
Dat is allemaal geen probleem. Je moet er gewoon rekening mee houden dat dat pas echt leuk wordt vanaf pakweg 80-100 km/h
(Nick, als je kunt en als je tijd hebt (ik weet dat het moeilijk is met zoiets in je garage te staan, nog voor de pc of tv te kruipen) maar graag een klein reviewke rond uwen 2.0 tfsi... want het is ook zo'n dat ik mij ga aanschaffen )
Comment