Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    waarom denk je dat die vensterkes in mijnen atelier zitten ...
    om mijn klanten te kunnen "kontroleren " he
    SNOEPERKE

ps: ik heb bij haar ook de S-LINE bumpers genomen als optie (HAHAHA)
    Last edited by ; 13/01/2009, 22:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      SNOEPERKE

ps: ik heb bij haar ook de S-LINE bumpers genomen als optie (HAHAHA)

knappe bumpers ...
      van groot belang

Comment

• straks vragen ze mij hier nog om foto's van die bumpers te posten

Comment

• man man knappe foto's.. ik kan haast niet wachten tot ze mij bellen met het goede nieuws

Comment

straks vragen ze mij hier nog om foto's van die bumpers te posten

we zijn hier wel bezig over de S-LINE bumpers he redbull

Comment

• Jij hebt toch slechte gedachten hoor , ik bedoel wel dit hé:

Comment

Jij hebt toch slechte gedachten hoor , ik bedoel wel dit hé:

Om moeilijk te doen Dit is een standaardbumper!

Comment

• Mss wel knapste foto van een A5 in dit topic:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                    Om moeilijk te doen Dit is een standaardbumper!
                    was juist de ironie van de post , voor de wakkere forum lezers!

Comment

• Wat een zalige manier om je auto af te halen. Wat een showroom. Dat doet toch enorm veel aan dat "moment". Is sowieso al speciaal, je nieuwe wagen halen, maar als je uit zoiets mag buiten rijden. Zalig!

Edit: het belangrijkste vergat ik. Zaaaaaaaaaaaaaaaalig A5! Echt abnormaal!
                      Last edited by Roox; 14/01/2009, 00:39.
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                        Ik heb achteraan 2,5cm (geschroefde spacers) en vooraan 2cm (met langere bouten), en die komen perfect uit voor de Y-velgen. Ze passen ook goed voor de originele S-line velgen, die zitten dan een beetje meer naar binnen.
                        Kan je eens foto's posten van je auto met die spacers.
                        Waar heb je die spacers gekocht (dealer? online?)

Alvast bedankt

Comment

was juist de ironie van de post , voor de wakkere forum lezers!
                          'k was eigenlijk ook maar aan het zeveren, nuja genoeg gezeverd!

'k wam deze morgen buiten, 'k zeg; hmmm toch nog eventjes men camera gaan halen, dus bij deze hier nog enkele foto's. Ik heb gevraagd aan me broer dat hij dringend wat info moet komen plaatsen maar die is echt volop aan het genieten van zijn a5

Comment

• Photobucket Ik kan dat niet zien op het werk

Comment

• Haha al direct blanco houder der op

Wat 'n lekkere A5

Comment

• Ik heb er geen woorden voor, echt een droomwagen voor mij!! Wauuuuw
                                De eerste 400km's zitten erop. Gisterennacht een toerke gedaan Leuk om de auto gewoon te worden vind ik.

Ik kwam aan een gemiddelde van 9.0l, op autostrade 7.4l. Maar eigenlijk heeft dit niet veel betekenis, mits mn A5 vollop in rodage is. Een uitgebreide review volgt zeker later.

De afwerking is subliem, prachtig interieur Foto's volgen vandaag nog wel.

En dan nog maar gezwegen van de 2.0 Tfsi. De kracht die ik nu al voel onderin , (ik ga nog niet boven 3500 toeren) is geweldig. Ik hb natuurlijk ook geen referentiepunt, daar ik van een 1.9 Tdi kom, maar toch!

Enkele minpuntjes voorlopig dan, maar dat wisten jullie al is de kilometerteller, die eerst per 5km/u verhoogt en dan per 10km/u. In het begin verwarrend, maar dat went wel.
                                Nog een Minpunt, ik weet niet of dit bij iedereen is, maar het menu van mn MMI (Ik heb wel niet gekozen voor GPS, maar enkel voor Radio Concert 2) kan niet in het Nederlands. Dan maar in het Engels. Nu, dat is niet echt een probleem voor mij, want ik spreek beroepshalve 50% constant in het Engels.

PS, de vele foto's komen van mijn broer, Diederick, bekent als LupoGTI hier op het forum

Grtz.
                                Nick
                                Last edited by ; 14/01/2009, 13:11.

Comment

• Iemand die meer weet? LEDs staan alleszins nog niet in CC

Bij het doorlezen van de Duitse brochure van de Audi A5 Cabrio is ons iets opgevallen dat mogelijk ook gevolgen heeft voor de uitvoering van de Audi A5/S5 in Nederland.
                                  - Bij lichtpakket: led-techniek voor de binnenverlichting voor,en de make up spiegelverlichting
                                  - S tronic-7 versnellingsbak voor modellen met quattro aandrijving
                                  - quattro sportdifferentieel
                                  - achterlichten in verbinding met Xenonverlichting voor, in led-techniek.
                                  Bron: http://www.audiblog.nl/?p=9953

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                    Ik heb er geen woorden voor, echt een droomwagen voor mij!! Wauuuuw
                                    De eerste 400km's zitten erop. Gisterennacht een toerke gedaan Leuk om de auto gewoon te worden vind ik.

Ik kwam aan een gemiddelde van 9.0l, op autostrade 7.4l. Maar eigenlijk heeft dit niet veel betekenis, mits mn A5 vollop in rodage is. Een uitgebreide review volgt zeker later.

De afwerking is subliem, prachtig interieur Foto's volgen vandaag nog wel.

En dan nog maar gezwegen van de 2.0 Tfsi. De kracht die ik nu al voel onderin , (ik ga nog niet boven 3500 toeren) is geweldig. Ik hb natuurlijk ook geen referentiepunt, daar ik van een 1.9 Tdi kom, maar toch!

Enkele minpuntjes voorlopig dan, maar dat wisten jullie al is de kilometerteller, die eerst per 5km/u verhoogt en dan per 10km/u. In het begin verwarrend, maar dat went wel.
                                    Nog een Minpunt, ik weet niet of dit bij iedereen is, maar het menu van mn MMI (Ik heb wel niet gekozen voor GPS, maar enkel voor Radio Concert 2) kan niet in het Nederlands. Dan maar in het Engels. Nu, dat is niet echt een probleem voor mij, want ik spreek beroepshalve 50% constant in het Engels.

PS, de vele foto's komen van mijn broer, Diederick, bekent als LupoGTI hier op het forum

Grtz.
                                    Nick
                                    Ik ben jaloers

Heb wel nog geen enkele foto kunnen zien, op het werk werken die niet.

Comment

Nick,

Heb je parkeersensoren genomen vooraan?
                                      Ik kan ze helaas niet herkennen op je foto...
                                      Neen, die heb ik niet Maar ik denk dat je het beter wel zou nemen, want de auto is moelijk in te schatten voor mij, althans nu nog. Ik kom van een A3, drie-deurs en dat was kinderspel om te parkeren

Grtz.
                                      Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                        Neen, die heb ik niet Maar ik denk dat je het beter wel zou nemen, want de auto is moelijk in te schatten voor mij, althans nu nog. Ik kom van een A3, drie-deurs en dat was kinderspel om te parkeren

Grtz.
                                        Nick

Ik ben tevreden dat je positief bent rond de motor...
                                        Heb je veel last van het doorspinnen van de voorwielen met die 180pk bij "plankgas"? (cfr voodoo zijn reactie)

Comment

Ik ben tevreden dat je positief bent rond de motor...
                                          Heb je veel last van het doorspinnen van de voorwielen met die 180pk bij "plankgas"? (cfr voodoo zijn reactie)
                                          Ik heb het wel al gevoeld, dat wel, maar ik herhaal, mn auto is vollop in rodage en dat respecteer ik
                                          Dus, uitgebreide review volgt later, beloofd

Grtz.
                                          Nick

Comment

Working...
                                          X