Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zeer knappe A5 , en zeker met die velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Ik ben tevreden dat je positief bent rond de motor...
      Heb je veel last van het doorspinnen van de voorwielen met die 180pk bij "plankgas"? (cfr voodoo zijn reactie)
      Ik vermoed van niet aangezien hij zich houdt aan 3.500rpm
      Ideaal voor jou is te zien éénmaal hij meer km heeft hoe het dan is en dan kan je misschien wel tunen tot 210pk of ... 240pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        t'zou nogal wat geven als er hier een paar eens op circuit gaan rijden. Jullie rijbewijs bij de cornflakes gekregen zeker?

Trouwens, 163pk & geweld in 1 zin? M'n A4 heeft er meer en die kan dat perfect aan!
        Wat is dat met de jeugd van tegenwoordig???
        Pakweg 10 jaar geleden had je met 163 PK een performante GTI,tegenwoordig noemen ze dat dus peanuts!!
        @H.Nick knappe configuratie,proficiat.
        Zoals ik al eerder heb gezegd de 2.0 TFSI is een pracht van een motor,het koppel van een goeie diesel en de
        eindrush van een benzine!!!!
        Hier ga je nog veel plezier aan beleven!
        Last edited by ; 14/01/2009, 15:16. Reden: Het is H.Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
          Ik vermoed van niet aangezien hij zich houdt aan 3.500rpm
          Ideaal voor jou is te zien éénmaal hij meer km heeft hoe het dan is en dan kan je misschien wel tunen tot 210pk of ... 240pk
          Zelfs onder 3500 t/min is het mogelijk om de wielen te laten doorspinnen,vergeet niet 350Nm is niet niks.
          Hij zal natuurlijk nog niet zoveel hebben aangezien de lage kilometerstand!
          Het verschil in koppel na 3à4000 km voel je heel goed.

Comment

• wat een SCHI-TTE-REN-DE A5 Nick !! Proficiat!
            Die showroom ziet er inderdaad gelikt uit amaai.
            Eindelijk eens een A5 met een wat specialer kleurtje, werkelijk prachtig.

Nog veel plezier met je nieuwe ride!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
              Wat is dat met de jeugd van tegenwoordig???
              Pakweg 10 jaar geleden had je met 163 PK een performante GTI,tegenwoordig noemen ze dat dus peanuts!!
              Hehe, eens je dat gewoon bent wil je altijd maar meer hé

Inderdaad een hele mooie A5 van Nick!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                Wat een zalige manier om je auto af te halen. Wat een showroom. Dat doet toch enorm veel aan dat "moment". Is sowieso al speciaal, je nieuwe wagen halen, maar als je uit zoiets mag buiten rijden. Zalig!

Edit: het belangrijkste vergat ik. Zaaaaaaaaaaaaaaaalig A5! Echt abnormaal!
                Klopt helemaal. De showroom bij D'Ieteren Mail is echt prachtig. Het telt 2 verdiepingen en men heeft zelfs een aparte afdeling voor Rs-modellen en Audi-Exclusive. Wat je daar allemaal ziet, echt niet normaal

Bij aankomst bij de dienst leveringen (=boven) staat je wagen mooi opgepoetst onder een witte hoes speciaal voor het model van toepassing. Het is echt de moeite om je wagen daar op te halen. Ook de nodige uitleg had.

Het verschil is dat het personeel daar gewone werknemers zijn, daar bedoel ik mee dat in vele kleinere garages de eigenaar zelf, tergelijkertijd de job van verkoper, dienst levering & dienst naverkoop voor zijn rekening neemt. En dat merk je, vind ik. De verkoper die ik had, was echt een liefhebber van Audi, net als ik. Die wist waarover hij sprak, deed niet uit de hoogte. Die mensen verkopen even graag een A3 als een A8, geloof me.

Ik kreeg gisteren nog een sms van D'Ieteren Mail. Ik citeer: "Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen. Wij wensen U veel plezier en rijgenot aanboord van uw nieuwe wagen! De ploeg van D'Ieteren Mail" Weliswaar standaard, maar toch leuk om krijgen.

Grtz.
                Nick
                Last edited by ; 14/01/2009, 16:03.

Comment

• Ik kan de foto's nu niet zien, maar dat viel in D'Ieteren Drogenbos ook nog goed mee. Auto staat te blinken in de showroom, en dan zo recht uit de showroom uitrijden. Zalig

Comment

• Thnx aan iedereen voor de goede commentaar, dank u

En nu, ga ik een toertje doen

Grtz.
                    Nick
                    Last edited by ; 14/01/2009, 16:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                      Thnx aan iedereen voor de goede commentaar, dank u

Grtz.
                      Nick

Have fun !!

Comment

• foto'tjes van binnen?

Comment

• [quote=Lupogti;3183781]De wagen van mijn broer ( Nick) is vandaag geleverd si

Is idd een zeer knappe showroom (en auto natuurlijk )
                          Toen ik mijn huidige wagen ging ophalen stond die gewoon tussen de auto's in de garage en tussen het lawaai van mecaniekers.
                          Ik hoop dat het deze keer beter verloopt maar zoals hierboven zal het zeker niet zijn

Have fun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                            Thnx aan iedereen voor de goede commentaar, dank u

Grtz.
                            Nick
                            Op de foto's buiten is hij blauwer dan in de showroom
                            Welke foto's zijn het dicht bij de werkelijke kleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                              Op de foto's buiten is hij blauwer dan in de showroom
                              Welke foto's zijn het dicht bij de werkelijke kleur?
                              Avuszilver (nu monzagrijs) is een prachtige kleur, onze vorige A3 hadden we in die kleur.
                              Om nu weer dezelfde kleur te nemen was een beetje van het goede teveel.
                              Voordeel aan die kleur is dat je er geen echte tint in kunt vatten, andere
                              factoren zoals licht, regen enz.. doet de kleur iedere keer van look goochelen
                              De velgen zijn niet echt mijn ding, ze zijn te klassiek maar dat is smaak
                              Last edited by E90N; 14/01/2009, 18:22.
                              Sintruin till I die

Comment

• Buiten een maatje te klein vind ik de velgen super Wel veel kuiswerk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Buiten een maatje te klein vind ik de velgen super Wel veel kuiswerk
                                  Maar goed dat je ze super vindt ;-)
                                  Sintruin till I die

Comment

Buiten een maatje te klein vind ik de velgen super Wel veel kuiswerk
                                    maatje te klein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                      maatje te klein
                                      19" is het minimum voor op een A5. 20" is beter. Als een A3 al minstens 18" nodig heeft ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        Maar goed dat je ze super vindt ;-)
                                        Wat anders hé

Comment

Wat anders hé
                                          Dan kan hij er nieuwe opleggen :-D
                                          In 21" dan ...
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X