zeer knappe A5 , en zeker met die velgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIk ben tevreden dat je positief bent rond de motor...
Heb je veel last van het doorspinnen van de voorwielen met die 180pk bij "plankgas"? (cfr voodoo zijn reactie)
Ideaal voor jou is te zien éénmaal hij meer km heeft hoe het dan is en dan kan je misschien wel tunen tot 210pk of ... 240pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtent'zou nogal wat geven als er hier een paar eens op circuit gaan rijden. Jullie rijbewijs bij de cornflakes gekregen zeker?
Trouwens, 163pk & geweld in 1 zin? M'n A4 heeft er meer en die kan dat perfect aan!
Pakweg 10 jaar geleden had je met 163 PK een performante GTI,tegenwoordig noemen ze dat dus peanuts!!
@H.Nick knappe configuratie,proficiat.
Zoals ik al eerder heb gezegd de 2.0 TFSI is een pracht van een motor,het koppel van een goeie diesel en de
eindrush van een benzine!!!!
Hier ga je nog veel plezier aan beleven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenIk vermoed van niet aangezien hij zich houdt aan 3.500rpm
Ideaal voor jou is te zien éénmaal hij meer km heeft hoe het dan is en dan kan je misschien wel tunen tot 210pk of ... 240pk
Hij zal natuurlijk nog niet zoveel hebben aangezien de lage kilometerstand!
Het verschil in koppel na 3à4000 km voel je heel goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenWat is dat met de jeugd van tegenwoordig???
Pakweg 10 jaar geleden had je met 163 PK een performante GTI,tegenwoordig noemen ze dat dus peanuts!!
Inderdaad een hele mooie A5 van Nick!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenWat een zalige manier om je auto af te halen. Wat een showroom. Dat doet toch enorm veel aan dat "moment". Is sowieso al speciaal, je nieuwe wagen halen, maar als je uit zoiets mag buiten rijden. Zalig!
Edit: het belangrijkste vergat ik. Zaaaaaaaaaaaaaaaalig A5! Echt abnormaal!
Bij aankomst bij de dienst leveringen (=boven) staat je wagen mooi opgepoetst onder een witte hoes speciaal voor het model van toepassing. Het is echt de moeite om je wagen daar op te halen. Ook de nodige uitleg had.
Het verschil is dat het personeel daar gewone werknemers zijn, daar bedoel ik mee dat in vele kleinere garages de eigenaar zelf, tergelijkertijd de job van verkoper, dienst levering & dienst naverkoop voor zijn rekening neemt. En dat merk je, vind ik. De verkoper die ik had, was echt een liefhebber van Audi, net als ik. Die wist waarover hij sprak, deed niet uit de hoogte. Die mensen verkopen even graag een A3 als een A8, geloof me.
Ik kreeg gisteren nog een sms van D'Ieteren Mail. Ik citeer: "Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen. Wij wensen U veel plezier en rijgenot aanboord van uw nieuwe wagen! De ploeg van D'Ieteren Mail" Weliswaar standaard, maar toch leuk om krijgen.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenThnx aan iedereen voor de goede commentaar, dank u
En nu, ga ik een toertje doen
Grtz.
Nick
Have fun !!
Comment
-
[quote=Lupogti;3183781]De wagen van mijn broer ( Nick) is vandaag geleverd si
Is idd een zeer knappe showroom (en auto natuurlijk )
Toen ik mijn huidige wagen ging ophalen stond die gewoon tussen de auto's in de garage en tussen het lawaai van mecaniekers.
Ik hoop dat het deze keer beter verloopt maar zoals hierboven zal het zeker niet zijn
Have fun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenThnx aan iedereen voor de goede commentaar, dank u
En nu, ga ik een toertje doen
Grtz.
Nick
Welke foto's zijn het dicht bij de werkelijke kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenOp de foto's buiten is hij blauwer dan in de showroom
Welke foto's zijn het dicht bij de werkelijke kleur?
Om nu weer dezelfde kleur te nemen was een beetje van het goede teveel.
Voordeel aan die kleur is dat je er geen echte tint in kunt vatten, andere
factoren zoals licht, regen enz.. doet de kleur iedere keer van look goochelen
De velgen zijn niet echt mijn ding, ze zijn te klassiek maar dat is smaakLast edited by E90N; 14/01/2009, 18:22.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBuiten een maatje te klein vind ik de velgen super Wel veel kuiswerkSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBuiten een maatje te klein vind ik de velgen super Wel veel kuiswerk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenmaatje te klein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenMaar goed dat je ze super vindt ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat anders hé
In 21" dan ...Sintruin till I die
Comment
Comment