Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net terug van de dealer. HIJ IS BESTELD!!!!

Mijn toekomstige wagen zal alsvolgt samengesteld zijn:

A5 2.0 TDI 163 PK
    Ibis Wit
    Milano Leder Zwart
    Sportvering
    Xenon koplampen + LED
    Inlegplaatjes in zwart hout
    Hill Hold Assist & Headlight Assistant
    Pack Lounge
    Antidiefstalmoeren

Niet de meest spectaculaire config, maar opties waar ik over getwijfeld heb zoals o.a. Pack Sport Design vond ik uiteindelijk te duur voor het geen het maar is. Ik geef dan liever wat meer uit aan speciale velgen.....

Heb langst van allemaal getwijfeld over de velgen
    Uiteindelijk zijn het de zwarte RS6 velgen geworden.
    Zal normaal magnifiek staan op een witte A5.

Wachten tot September! Het aftellen kan beginnen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      Avuszilver (nu monzagrijs) is een prachtige kleur, onze vorige A3 hadden we in die kleur.
      Om nu weer dezelfde kleur te nemen was een beetje van het goede teveel.
      Voordeel aan die kleur is dat je er geen echte tint in kunt vatten, andere
      factoren zoals licht, regen enz.. doet de kleur iedere keer van look goochelen
      De velgen zijn niet echt mijn ding, ze zijn te klassiek maar dat is smaak
      Amethistgrijs is ook zo'n wispelturig kleurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        19" is het minimum voor op een A5. 20" is beter. Als een A3 al minstens 18" nodig heeft ..
        ... en 19" beter is (op een A3)

Ik wou deze type van alu-velgen. Was die 20", dan had ik die ook genomen.
        Op de Q5 zijn deze velgen beschikbaar in 20", op de Q7 zelfs nog groter. Maar ik weet niet of ze beide over steek 5x112 beschikken (denk het niet) en dan nog het verschil in ET-waarde.

Ik weet, het is een klassieke velg, die honinggraatstructuur, die vaak terug komt bij Audi en Volkswagen, maar ook bij Bmw.

Grtz.
        Nick

Comment

• Ze zijn ontzettend knap Nick, dat weet je Maar ik vind het doodjammer dat ze ze niet aanbieden in 20" op de A5. Daarom dat ik er wss de 7 dubbel spaken opgepakt zou hebben. Of 17" wintervelgen en dan 20" MTM Bimoto's

Comment

• Heb nu eens de foto's kunnen bekijken, en Nick je hebt een schitterende keuze gemaakt qua kleur. Ik ben overtuigd nu, als ik ooit een A5 koop moet ie in dit kleur zijn. Echt, helemaal Schitterende kar kerel, ik ben gezond jaloers (al mag ik zelf ook niet klagen )!

Iemand een mooi uitgeruste A3 Sportback kopen?

Comment

• Dan is deze in mijn ogen tien keer vetter

Bijgevoegde Bestanden
              Sintruin till I die

Comment

Dan is deze in mijn ogen tien keer vetter

Ben niet 100% overtuigd van de velgen. Al ogen ze wel nog dik. Maar mist een cruciaal pakket

Comment

Ben niet 100% overtuigd van de velgen. Al ogen ze wel nog dik. Maar mist een cruciaal pakket
                  Deze foto toont juist aan dat dit pakket "niet" nodig is .... tja
                  Sintruin till I die

Comment

• Omdat je de achterkant niet toont.

Comment

• Ohja Nick, brede nummerplaat vooraan a.u.b. Dank je !

Comment

Omdat je de achterkant niet toont.
                        Om alleen voor de achterkant een pakket te kopen van €1800 is echt "overkilled"
                        Maar laat ons maar stoppen ieder heeft zijn standpunt en ik vind dit pakket
                        ook zeer AF maar geef er zoveel geld niet aan uit voor wat plastiek...
                        Sintruin till I die

Comment

• En je hebt gelijk, een A5 heeft dat pakket niet nodig om knap te zijn. Maar MIJN A5 zou dat pakket wel nodig hebben om af te zijn En het is vrij prijzig ja, dat klopt. Maar ieder moet voor zich uitmaken of hij het zijn geld waard vindt. Ik vind van wel Er zijn ook mensen die geld uitgeven aan elektrische zetels, wat ik ook een totaal belachelijke kost vind

Comment

Er zijn ook mensen die geld uitgeven aan elektrische zetels, wat ik ook een totaal belachelijke kost vind
                            Is praktisch... vooral in de volgende situatie: als je iets op de achterbank wil leggen, dan klap je de stoel naar voren. Als uw hoofdsteun -zoals de mijne- ietsje hoger staat, is de kans groot dat nu uw hand tussen de zetel en hoofdsteun gekneld zit, want de hoofdsteun trekt zichzelf automatisch in dra je de zetel kantelt.

Comment

• Maar om daarvoor dan zoveel geld uit te geven?

Comment

Maar om daarvoor dan zoveel geld uit te geven?
                                Haha, dat is waar.

Ik vind elektrische zetels alleen praktisch als er nog iemand anders met de auto rijdt.
                                Dan staat alles meteen goed als je je sleutel insteekt

Comment

• Dat klopt. Maar niemand anders moet met mijn auto rijden Is een beetje zoals een minnares.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                    Haha, dat is waar.

Ik vind elektrische zetels alleen praktisch als er nog iemand anders met de auto rijdt.
                                    Dan staat alles meteen goed als je je sleutel insteekt
                                    Klopt, mijn vrouw en ik rijden dagelijks allebei met de A5.
                                    Als zij gereden heeft kan ik niet instappen voor de zetel achteruitgeschoven is.Mijn "p..p" kan dan immers niet tussen stuur en rugleuning...En nee ik ben absoluut gene dikken...1.78m en 70kg...
                                    Die el zetels zijn voor ons een must. Alleen waren we ervan overtuigd dat die zich automatisch zouden aanpassen aan de sleutel , maar dat is blijkbaar nog een extra optie waar men in de garage niet over sprak...

Comment

Om alleen voor de achterkant een pakket te kopen van €1800 is echt "overkilled"
                                      Maar laat ons maar stoppen ieder heeft zijn standpunt en ik vind dit pakket
                                      ook zeer AF maar geef er zoveel geld niet aan uit voor wat plastiek...
                                      ik had het eerst niet besteld.. maar hoe meer foto's ik zag, hoe liever ik het wel wilde.. dus heb ik alle stukken los laten bestellen en worden die vlak voor de levering erop geplaatst...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        Klopt, mijn vrouw en ik rijden dagelijks allebei met de A5.
                                        Als zij gereden heeft kan ik niet instappen voor de zetel achteruitgeschoven is.Mijn "p..p" kan dan immers niet tussen stuur en rugleuning...En nee ik ben absoluut gene dikken...1.78m en 70kg...
                                        Die el zetels zijn voor ons een must. Alleen waren we ervan overtuigd dat die zich automatisch zouden aanpassen aan de sleutel , maar dat is blijkbaar nog een extra optie waar men in de garage niet over sprak...
                                        De geheugenfunctie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                          Alleen waren we ervan overtuigd dat die zich automatisch zouden aanpassen aan de sleutel , maar dat is blijkbaar nog een extra optie waar men in de garage niet over sprak...
                                          Als je Advanced Key hebt past hij zich automatisch aan per sleutel
                                          Moet je wel ergens activeren in een of ander menu in de MMI
                                          So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Working...
                                          X