Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
    Nog een Minpunt, ik weet niet of dit bij iedereen is, maar het menu van mn MMI (Ik heb wel niet gekozen voor GPS, maar enkel voor Radio Concert 2) kan niet in het Nederlands. Dan maar in het Engels.
    Als je geen GPS hebt en je hebt Radio Concert, heb je dan ook MMI met harde schijf of is dat enkel als je ook het GPS pakket hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
      ik had het eerst niet besteld.. maar hoe meer foto's ik zag, hoe liever ik het wel wilde.. dus heb ik alle stukken los laten bestellen en worden die vlak voor de levering erop geplaatst...
      en heb je nog een gedacht wat elk onderdeel zo ongeveer kost?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
        Als je geen GPS hebt en je hebt Radio Concert, heb je dan ook MMI met harde schijf of is dat enkel als je ook het GPS pakket hebt?
        Enkel met GPS hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
          Als je Advanced Key hebt past hij zich automatisch aan per sleutel
          Moet je wel ergens activeren in een of ander menu in de MMI
          Dat is eigenlijk wel schandalig want bij andere merken is dat niet zo. Betaal je al 1200euro voor de zetels en mag je nog eens 600euro betalen voor het geheugen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            Dat is eigenlijk wel schandalig want bij andere merken is dat niet zo. Betaal je al 1200euro voor de zetels en mag je nog eens 600euro betalen voor het geheugen
            ha neen eh... daar ben je nu verkeerd zie...

je betaalt 600 euro voor Advanced Key zodat je je deuren kan openen en je A5 kan starten, zonder sleutel te gebruiken EN je krijgt er extra gratis geheugen-functie voor je zetels bovenop ! da's netjes van Audi toch ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
              ha neen eh... daar ben je nu verkeerd zie...

je betaalt 600 euro voor Advanced Key zodat je je deuren kan openen en je A5 kan starten, zonder sleutel te gebruiken EN je krijgt er extra gratis geheugen-functie voor je zetels bovenop ! da's netjes van Audi toch ?
              Neen, je krijgt dat er gratis bij als je 1200euro uitgeeft voor de elek zetels en nog eens 400euro voor het spiegelpack met memory funktie

Comment

• Eindelijk goed nieuws te horen gekregen.
                Levering auto staat op week 6 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                  Eindelijk goed nieuws te horen gekregen.
                  Nog efkens op de tanden bijten,een keer je er mee kan buiten rijden ben je het wachten vlug vergeten!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                    Nog efkens op de tanden bijten,een keer je er mee kan buiten rijden ben je het wachten vlug vergeten!!
                    Ik hoop het maar........ik hoop het maar, want hier elke dag komen lezen dat anderen de hunne mogen gaan afhalen werkt frustrerend ......

Is het nog geen maart ...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                      Klopt helemaal

Grtz.
                      Nick

Comment

• Als ik dat hier lees ga ik nog spijt krijgen dat ik die 2.7 ni genomen heb die voorradig was ...
                        Nu één bestellen is 8 maanden wachten ... kan ik nooit!

Succes guys!

Comment

• Toen ik gisteren langs ging, bij mn bandencentrale voor spacers, deed hij moeilijk over de 'borgrand' bij de centreer-ring wanneer hij de velg demonteerde. Hij kon niet beloven dat het ging lukken, daardoor. Mn A3 had die borging niet.
                          Dan maar, voorlopig niets besteld

Iemand hier ervaring mee?? Of is dit geen probleem?

(Ps. borgrand of borging of ... , ik ken de juiste benaming niet)

Grtz.
                          Nick

Comment

Toen ik gisteren langs ging, bij mn bandencentrale voor spacers, deed hij moeilijk over de 'borgrand' bij de centreer-ring wanneer hij de velg demonteerde. Hij kon niet beloven dat het ging lukken, daardoor. Mn A3 had die borging niet.

Grtz.
                            Nick
                            Er zijn er hier toch al een paar met spacers dus het moet mogelijk zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                              Eindelijk goed nieuws te horen gekregen.
                              Waar en wanneer had je nu weer besteld?

Comment

Toen ik gisteren langs ging, bij mn bandencentrale voor spacers, deed hij moeilijk over de 'borgrand' bij de centreer-ring wanneer hij de velg demonteerde. Hij kon niet beloven dat het ging lukken, daardoor. Mn A3 had die borging niet.

Grtz.
                                Nick
                                Zoek naar posts van "Woke" die heeft er zitten op zijn A5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                                  Net terug van de dealer. HIJ IS BESTELD!!!!

Mijn toekomstige wagen zal alsvolgt samengesteld zijn:

A5 2.0 TDI 163 PK
                                  Ibis Wit
                                  Milano Leder Zwart
                                  Sportvering
                                  Xenon koplampen + LED
                                  Inlegplaatjes in zwart hout
                                  Hill Hold Assist & Headlight Assistant
                                  Pack Lounge
                                  Antidiefstalmoeren

Niet de meest spectaculaire config, maar opties waar ik over getwijfeld heb zoals o.a. Pack Sport Design vond ik uiteindelijk te duur voor het geen het maar is. Ik geef dan liever wat meer uit aan speciale velgen.....

Heb langst van allemaal getwijfeld over de velgen
                                  Uiteindelijk zijn het de zwarte RS6 velgen geworden.
                                  Zal normaal magnifiek staan op een witte A5.

Wachten tot September! Het aftellen kan beginnen!!
                                  Staat de leveringstermijn al op september?
                                  Kga mij dan ook maar eens haasten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk Berichten
                                    Waar en wanneer had je nu weer besteld?
                                    Ik heb hem in september 2008 besteld maar dan wel rechtstreeks in Duitsland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                                      en heb je nog een gedacht wat elk onderdeel zo ongeveer kost?
                                      Elk onderdeel afzonderlijk weet ik niet. Ik weet alleen dat het mij geen euro meer kost dan als ik heb direkt besteld had. Mijn dealer heeft me een cadeautje gedaan en voor 1850 euro wordt alles geplaatst en gespoten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                        Er zijn er hier toch al een paar met spacers dus het moet mogelijk zijn.
                                        Spacers zijn zeker mogelijk maar ik raad je aan om minimum 1.5 cm te nemen,anders wordt de naafring(denk dat dit zo noemt,waar het middengat van je velg op past) van de spacer te dun en breekt dit af waardoor je wielen los komen te zitten!!!!!
                                        Ik ben niet aan het zeveren,heb het zelf voorgehad met spacers van 1 cm vooraan!

Comment

• Heeft er iemand onlangs in Duitsland een A5 besteld, of weet er iemand iets van de huidige levertermijnen als je daar bestelt? Korter dan in Belgie neem ik aan?

Comment

Working...
                                          X