Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
    Heeft er iemand onlangs in Duitsland een A5 besteld, of weet er iemand iets van de huidige levertermijnen als je daar bestelt? Korter dan in Belgie neem ik aan?
    Levertermijn is 5 maanden in duitsland.

MAAAR, op dit moment kan je in duitsland geen dealer vinden die je order gaan doorvoeren aangezien ze geen slots meer vrij hebben. Eens de dealer je order kan invoeren geldt opnieuw een termijn van 5 maanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
      Spacers zijn zeker mogelijk maar ik raad je aan om minimum 1.5 cm te nemen,anders wordt de naafring(denk dat dit zo noemt,waar het middengat van je velg op past) van de spacer te dun en breekt dit af waardoor je wielen los komen te zitten!!!!!
      Ik ben niet aan het zeveren,heb het zelf voorgehad met spacers van 1 cm vooraan!
      Oei, dat is niet om te lachen. Opeens veel minder zin in spacers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Levertermijn is 5 maanden in duitsland.

MAAAR, op dit moment kan je in duitsland geen dealer vinden die je order gaan doorvoeren aangezien ze geen slots meer vrij hebben. Eens de dealer je order kan invoeren geldt opnieuw een termijn van 5 maanden.
        Yep, we zijn aant wachten

Comment

• Paar vraagjes voor de A5 rijders onder ons.
          Wat vinden jullie van de sportzetels? Geven die niet iets te weinig zijsteun of is dat een indruk?
          Als je relax wil cruisen kan het zijn dat er een verschil in hoogte is tussen linkse en rechtse hoogte van je ellebogen of kan je dat aanpassen?
          Bij mijn testrit vond ik dat nogal lastig maar heb er niet aan gedacht het meer in detail te bekijken. Zijn details uiteraard en ik vermoed dat het te verhogen is.

Thx dudes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
            Elk onderdeel afzonderlijk weet ik niet. Ik weet alleen dat het mij geen euro meer kost dan als ik heb direkt besteld had. Mijn dealer heeft me een cadeautje gedaan en voor 1850 euro wordt alles geplaatst en gespoten.
            Vind wel jammer dat je op een splinternieuwe (klasse) wagen al onderdelen moet laten lakken
            Hoop voor jou, dat je garage over een goede carrosserie beschikt, want achteraf gespoten, zie je altijd! Je kunt dit niet vergelijken met af-fabriek, want je zal veel meer & vlugger steenslag hebben, geloof me.

Grtz.
            Nick

Comment

• My god!
              WAT.EEN.WAGEN!!!!!
              Het lijnenspel is gewoon prachtig. En in realiteit is 'ie nog een stuk mooier dan op foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Veel wagens zou je idd dichtgeknepen kunnen noemen al was het maar om de o zo belangrijke fiscale redenen in België. Als je verstandig omgaat met een gechipte wagen dan is zijn levensduur minstens hetzelfde als een niet gechipte.

Mijn doel voor 2009 is trouwens een A5 3.0TDI Quattro. En wees er maar zeker van dat hij asap gechipt zal worden naar +300pk.

Wanneer heb je hem? Dan kunne we eens racen rond Brugge ( ikzelf S5)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                  Wanneer heb je hem? Dan kunne we eens racen rond Brugge ( ikzelf S5)
                  Welk kleur? Wit?
                  Ik zag een witte aan boetiek "Machteld" in zedelgem.
                  Onze witte stond er naast, komisch gezicht..

Comment

• Comment

• De beloofde interieur foto's

Grtz.
                      Nick

Comment

• Vriend van mij heeft een S5 besteld in Duitsland. En hij heeft toch ook een maand of 4 moeten wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                          Vind wel jammer dat je op een splinternieuwe (klasse) wagen al onderdelen moet laten lakken
                          Hoop voor jou, dat je garage over een goede carrosserie beschikt, want achteraf gespoten, zie je altijd! Je kunt dit niet vergelijken met af-fabriek, want je zal veel meer & vlugger steenslag hebben, geloof me.

Grtz.
                          Nick
                          Ik hoop het ook. Maar ik wil dat pakket echt. Die diffusor, de voorbumper en die sideskirts maken het echt af voor mij. Ik zit bij ACM in mechelen. Grote garage dus ik heb er wel een beetje vertrouwen in. Bedankt voor de waarschuwing in ieder geval.

Comment

De beloofde interieur foto's

Grtz.
                            Nick
                            De velgen kunnen me niet echt bekoren maar voor de rest een prachtige wagen/config

Comment

Grtz.
                              Nick

Ik vraag mij af of er een verschil is in de kleur van de zetels als je grijze stiksels neemt, op de foto's van nick zijn de zetels duidelijk zwart (geen grijze stiksels) maar de foto's van beltar zijn de zetels blijkbaar grijs (grijze stiksels maar wel alcantara zetels). Kan zijn dat de lichtinval/flash hiervan de oorzaak is maar heeft er iemand hier de gewone s-line zetels met grijze stiksels ?

Comment

Grtz.
                                Nick
                                serieuze plannen met de A5
                                (naar wat ik gelezen heb op cleaned)

Kijk er naar uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  serieuze plannen met de A5
                                  (naar wat ik gelezen heb op cleaned)

Kijk er naar uit
                                  Oh neen, toch gene sjonnie bak ervan maken
                                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten

ik wist niet dat de tellers in't wit licht waren haha:-) is kei mooi ipv altijd da oranje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                      Oei, dat is niet om te lachen. Opeens veel minder zin in spacers
                                      Ge moet er ook niet van die smallekes opsteken he
                                      2cm vooraan met langere bouten en 2,5 cm achteraan met geschroefde spacers
                                      Bij mij geen enkel probleem iig met mijn 19" Y-velgen en de 18" S-line (wintervelgen)
                                      Ik heb ze bij Deboosere in de westvlaanders laten steken
                                      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                          Ge moet er ook niet van die smallekes opsteken he
                                          2cm vooraan met langere bouten en 2,5 cm achteraan met geschroefde spacers
                                          Bij mij geen enkel probleem iig met mijn 19" Y-velgen en de 18" S-line (wintervelgen)
                                          Ik heb ze bij Deboosere in de westvlaanders laten steken
                                          WoKe,

Hoeveel heeft u dat gekost?
                                          Welk merk van spacers staan er onder?
                                          Kan je ook enkele foto's posten?

Thanks

Comment

Working...
                                          X