Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Misschien nu een zeer stomme en debiele vraag...

wat zijn spacers???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      wat zijn spacers???
      verbredingen op de achterwielen, illegaal

Comment

• Enige waarheid in deze statements?

Wijzigingen ook voor Audi A5/S5?

Bij het doorlezen van de Duitse brochure van de Audi A5 Cabrio is ons iets opgevallen dat mogelijk ook gevolgen heeft voor de uitvoering van de Audi A5/S5 in Nederland.
        - Bij lichtpakket: led-techniek voor de binnenverlichting voor,en de make up spiegelverlichting
        - S tronic-7 versnellingsbak voor modellen met quattro aandrijving
        - quattro sportdifferentieel
        - achterlichten in verbinding met Xenonverlichting voor, in led-techniek.

bron: http://www.audiblog.nl/?p=9953

Comment

Enige waarheid in deze statements?
          Een ander lampje in het interieur, who cares?
          Wat wel leuk is, quattro + S-tronic + drive select + servotronic + sportdifferentieel.
          't Is geen verrassing, dat hebben ze een jaar geleden al aangekondigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
            Oh neen, toch gene sjonnie bak ervan maken
            Zijt gerust, hij gaat er geen "sjonnie bak" van maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
              Zijt gerust, hij gaat er geen "sjonnie bak" van maken.
              Da zeggen ze allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                verbredingen op de achterwielen, illegaal
                Kan evengoed op de 4 wielen en inderdaad niet wettelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                  Ge moet er ook niet van die smallekes opsteken he
                  2cm vooraan met langere bouten en 2,5 cm achteraan met geschroefde spacers
                  Bij mij geen enkel probleem iig met mijn 19" Y-velgen en de 18" S-line (wintervelgen)
                  Ik heb ze bij Deboosere in de westvlaanders laten steken
                  Ok dan, alst zover is bel ik wel eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Ohja Nick, brede nummerplaat vooraan a.u.b. Dank je !
                    Absoluut niet! Ik verkies een kleine nummerplaat boven een Europese

Grtz.
                    Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten

Grtz.
                      Nick
                      Nick, kan het niet laten...

Tevreden van de motor? Trekkracht genoeg?

grtn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk Berichten
                        WoKe,

Hoeveel heeft u dat gekost?
                        Welk merk van spacers staan er onder?
                        Kan je ook enkele foto's posten?

Thanks
                        spacers vooraan + achteraan + langere bouten voor + plaatsen was 272€
                        Merk ... euh? Als ik de naam hoor weet ik het weer wschl
                        Foto's heb ik er nog niet van gemaakt, maar Bertje Wax-It kan bevestigen dat het in orde is, en niet overdone
                        So far 233 rondjes op dé ring

Comment

grtn
                          Ik vind van wel. Maar, ik hb nog niet meer dan 140km/u gereden en nog niet boven de 3500 tr/m gegaan. Ik heb momenteel 850km op de teller met een gemiddeld verbruik van om en bij de 10ltr. Op autostrade, aan 120km/u met cruisecontrole, zakt het verbruik zelfs naar 7.6ltr. , Maar dat is dan ook weer niet goed, want men moet constante toerentallen vermijden!

Sorry, maar ik respecteer de rodage, want dat bepaald de levensduur van een motor

Van zodra ik kan, post ik meer info.

Grtz.
                          Nick

Comment

grtn
                            Man,man,man het wordt echt obsessioneel gedrag hé!!!
                            Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken er is meer dan genoeg beschikbaar en ik heb dan nog maar een
                            1.8 TFSI.
                            Met welke wagen rij je nu?

Comment

• Maar, geloof me, je kunt hem al laten spinnen onder de 3500 tr/m

Grtz.
                              Nick

Comment

• Ik volg dit topic al een tijdje en had wel een beetje angst bij het lezen van de horrorverhalen over de levertijd (al woon ik zelf in Nederland) maar nu lees ik ook dat in Duitsland de levertijden oplopen naar 5 maanden.

Ligt het bij jullie nou aan de importeur of aan de snelheid/voorraad van productie ?

Ik heb mijn A5 2.7 multitronic besteld op 30/10/2008 en wordt afgeleverd op 22/1/2009, wat neerkomt op ca. 12 weken. De originele levertijd stond overigens op 28/2/2009 maar kreeg deze week een telefoontje of ik er moeite mee had dat ik mijn auto een maand eerder zou krijgen. Hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken.

Ik neem aan dat bestellen in Nederland voor jullie geen optie is ? Als het al uberhaupt tot kortere levertijden lijdt..

Comment

Maar, geloof me, je kunt hem al laten spinnen onder de 3500 tr/m

Grtz.
                                  Nick
                                  Er steken soms geen Dunlop's onder?
                                  Die kun je laten doorspinnen met 50 Pk geloof ik!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                    Er steken soms geen Dunlop's onder?
                                    Die kun je laten doorspinnen met 50 Pk geloof ik!!!
                                    Neen, de mijne is geleverd met Bridgestone Potenza.
                                    Ik hoop dat het een goeie band is ... Mooi zijn ze wel.

Als ik zou kunnen kiezen dan verkies ik grip boven duurzaamheid.

Grtz.
                                    Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                      Man,man,man het wordt echt obsessioneel gedrag hé!!!
                                      Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken er is meer dan genoeg beschikbaar en ik heb dan nog maar een
                                      1.8 TFSI.
                                      Met welke wagen rij je nu?
                                      @jimmy

Neen niet echt. Ik heb het volste vertrouwen in die motor maar het probleem is dat je praktisch NERGENS reviews kunt vinden rond die motor. Noch in a4 of a5.

Misschien heb ik er over gekeken maar dat zou mij toch sterk verwonderen.

@nick

Thx voor de feedback en rij maar rustig verder zoals het hoort!!

Comment

Grtz.
                                        Nick
                                        Met alle respect maar dat trekt op niets ! Er is een brede uitsparing voorzien, die moet je opvullen. Nu ja .. trekt het op niets. Je moet daarvoor geen pakken met zo'n blauwe B hé, laat gewoon één maken met enkel de 3 cijfers en 3 letters op een brede achtergrond. Veel beter.

Comment

Misschien nu een zeer stomme en debiele vraag...

wat zijn spacers???
                                          lapmiddelen

Comment

Working...
                                          X