Oorspronkelijk geplaatst door ach666
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenserieuze plannen met de A5
(naar wat ik gelezen heb op cleaned)
Kijk er naar uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenMan,man,man het wordt echt obsessioneel gedrag hé!!!
Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken er is meer dan genoeg beschikbaar en ik heb dan nog maar een
1.8 TFSI.
Met welke wagen rij je nu?
Vrouwtje rijdt nu met een megane coupécabriolet 1.9tdi, die wordt vervangen door een A5 2.0 tfsi ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMeer details hierover?
chip
BMC airbox
milltek
S5 led lichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenNeen, de mijne is geleverd met Bridgestone Potenza.
Ik hoop dat het een goeie band is ... Mooi zijn ze wel.
Als ik zou kunnen kiezen dan verkies ik grip boven duurzaamheid.
Grtz.
Nick
Ongeloofelijk stille band en zeer goede grip, zowal droog als nat weer
of
Goodyear Eagle F1 Asymmetric
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIk heb 3jaar gereden (net binnengegeven bij de leasing) met de laatste passat variant 1.9TDI , nu vervangwagen mercedes B-klasse 1.8d, en binnen 2 weken wordt mijn nieuwe Audi a6 avant facelift 2.0 tdie geleverd...
Vrouwtje rijdt nu met een megane coupécabriolet 1.9tdi, die wordt vervangen door een A5 2.0 tfsi ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk BerichtenKw verlaging
chip
BMC airbox
milltek
S5 led lichten
Chip: goed zo ! Wel zien dat het niet teveel wordt voor de voortrein.
BMC airbox: euhm ook goed zeker
Miltek: Miltek wat? Uitlaatlijn? Vetjes ! Duur?!
S5 led lichten: Achterlichten dan wss? Die komen ook gewoon in de A5, dus dat gaat hem minder snel verouderd doen lijken. Mooi zo!
Wel een aardige cent Maar het is wel besteed !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKW: goed zo ! Al gaat dat mooier staan met 20" denk ik.
Chip: goed zo ! Wel zien dat het niet teveel wordt voor de voortrein.
BMC airbox: euhm ook goed zeker
Miltek: Miltek wat? Uitlaatlijn? Vetjes ! Duur?!
S5 led lichten: Achterlichten dan wss? Die komen ook gewoon in de A5, dus dat gaat hem minder snel verouderd doen lijken. Mooi zo!
Wel een aardige cent Maar het is wel besteed !
s5 achterlichten
en uitlaat van miltek
prijs van die uitlaats is +- 950 geplaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMet alle respect maar dat trekt op niets ! Er is een brede uitsparing voorzien, die moet je opvullen. Nu ja .. trekt het op niets. Je moet daarvoor geen pakken met zo'n blauwe B hé, laat gewoon één maken met enkel de 3 cijfers en 3 letters op een brede achtergrond. Veel beter.
En zoals je hieronder ziet, bestaat er in andere delen van Europa de perfecte oplossing voor mij
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDan moet je je geen zorgen maken, we dachten dat je van 3.0tdi kwam ofzo :p
- veel te hoge taxen (ik geef niet graag zomaar 5K aan vadertje staat, ze nemen al genoeg)
- en uiteindelijk mag (en kun) je toch maar 120km/h rijden op de snelweg maar ik rij toch vaak mijn 160km als het kan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenToch niet, ik blijf bij mijn standpunt Ik vind een kleine nummerplaat veel beter!
En zoals je hieronder ziet, bestaat er in andere delen van Europa de perfecte oplossing voor mij
Grtz.
Nick
Comment
-
Vandaag finaal bij mijn favoriete dealer geweest en een prachtige wagen aan prachtige condities samengesteld.
Een optie dat ik nergens bij anderen zie en dat is toegevoegd op aanraden van mijn contact is SERVOTRONIC...
Een optie dat ik zelf niet kende maar met banden van 245 erop, is dit ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEKER aan te raden!!
dit ter info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenVandaag finaal bij mijn favoriete dealer geweest en een prachtige wagen aan prachtige condities samengesteld.
Een optie dat ik nergens bij anderen zie en dat is toegevoegd op aanraden van mijn contact is SERVOTRONIC...
Een optie dat ik zelf niet kende maar met banden van 245 erop, is dit ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEKER aan te raden!!
dit ter info
Kan je trouwens al zeggen dat hij het echt een plezier vindt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenVandaag finaal bij mijn favoriete dealer geweest en een prachtige wagen aan prachtige condities samengesteld.
dit ter info
Mijn broer heeft begin oktober 2008 een A5 2.7 Multitronic besteld. Voorziene levering was dan eind juni/begin juli 2009.
Is onlangs op zijn aankoop (mede/dankzij mijn argumentaties) terug gekomen en twee weken terug een 3.0 Quattro besteld(geen S-line). Voorziene leverdatum : ergens half augustus!!
GIsteren overigens een testrit met een 2.7 multitronic (55.000km op de teller) gemaakt (mijn broer had hem voor 24 H) en er van genoten. Pracht van een wagen. Prima wegligging en prima motor.
Comment
-
dit ter info
banden staan wat meer getrokken met die 245, is idd op zijn duits en oogt strakker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenwat is die servotronic juist?
banden staan wat meer getrokken met die 245, is idd op zijn duits en oogt strakker
Servotronic is STANDAARD op de 2.7 en 3 liter --> vandaar dat je die nergens apart ziet rebul
Op de 2.0 is dit een optie net zoals vele andere zaken
Servotronic is een soort stuurbekrachtiging waardoor je het gevoel hebt dat je het stuur met je pink kan draaien
Zeer makkelijk bij het manoevreren bvbSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenda's dan zowat de tegenpool van active steering van BMW?
ff gegoogled
edit: een elektromechanische stuurbekrachtiging die afhankelijk van de rijsnelheid wordt bekrachtigdSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenwat is die servotronic juist?
Bij het parkeren kun je met twee omwentelingen volledig overdraaien, terwijl bij hogere snelheden je stuur heel zwaar aanvoelt, alsof je op rails rijdt.
Ik zou het alleszins niet meer kunnen missen.
Grtz.
Nick
Comment
-
dit ter info
nemen vanwege het constant moeten bijsturen bij lage snelheden.
Het stuurgevoel is een beetje te vaag naar mijn zin.
Waar ik wel 100% tevreden over ben is de hydraulische demping met 4 standen en is een optie die ik
wel zou overwegen!!!
Enige nadeel bij de mijne is dat hij niet zo laag staat als ik zou willen,maar KW is er mee bezig!!
Ah,ja gisteren eens een stukje doorgereden in Duitsland en zat aan 250km/h(op kilometerteller)in 5é versnelling(geloofde het zelf niet) toen ik moest inhouden en denk dat hij nog niet op het einde zat!!!
Comment
Comment