Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij het parkeren kun je met twee omwentelingen volledig overdraaien, terwijl bij hogere snelheden je stuur heel zwaar aanvoelt, alsof je op rails rijdt.
Ik zou het alleszins niet meer kunnen missen.
Grtz.
Nick
is dat al niet standaard? bij hoge snelheden is het stuur bij ons ook straffer dan in het stad, en naar mijn weten hebben wij die optie niet
banden staan wat meer getrokken met die 245, is idd op zijn duits en oogt strakker
@Thibaut
Af-fabriek zal Audi en eender welk ander merk, nooit een getrokken band leveren. Dit omwille van de veiligheid en duurzaamheid. 245 is bij een A5 de standaardmaat bij 18", nl. 245/40/18.
Ik volg dit topic al een tijdje en had wel een beetje angst bij het lezen van de horrorverhalen over de levertijd (al woon ik zelf in Nederland) maar nu lees ik ook dat in Duitsland de levertijden oplopen naar 5 maanden.
Ligt het bij jullie nou aan de importeur of aan de snelheid/voorraad van productie ?
Ik heb mijn A5 2.7 multitronic besteld op 30/10/2008 en wordt afgeleverd op 22/1/2009, wat neerkomt op ca. 12 weken. De originele levertijd stond overigens op 28/2/2009 maar kreeg deze week een telefoontje of ik er moeite mee had dat ik mijn auto een maand eerder zou krijgen. Hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken.
Ik neem aan dat bestellen in Nederland voor jullie geen optie is ? Als het al uberhaupt tot kortere levertijden lijdt..
Als je nu ééntje besteld, is het augustus 2009 dat hij er is... en dit is stabiel gebleven sinds november. (info van mijn dealer).
Af-fabriek zal Audi en eender welk ander merk, nooit een getrokken band leveren. Dit omwille van de veiligheid en duurzaamheid. 245 is bij een A5 de standaardmaat bij 18", nl. 245/40/18.
Grtz.
Nick
tuurlijk, dom van me
ik denk dat ik het had gekoppeld met dat servotronic gedoe een speciale optie
Voor de liefhebbers van cabrio's. Vandaag bestellen. Eind april ten laatste geleverd. En de coupé is vandaag bestellen. Eind oktober geleverd. Da kun de toch ni begrijpen he.
Voor mij begint het eindelijk ook een beetje af te korten. Volgende week maandag gaat hem in productie.
Voor de liefhebbers van cabrio's. Vandaag bestellen. Eind april ten laatste geleverd. En de coupé is vandaag bestellen. Eind oktober geleverd. Da kun de toch ni begrijpen he.
Voor mij begint het eindelijk ook een beetje af te korten. Volgende week maandag gaat hem in productie.
Is normaal, cabrio is nog niet goed geweten in de markt, nog "niet" veel besteld dus leveringstermijn is nog vrij kort.
Voor de coupé is levering in augustus, niet eind oktober hoor.
De mijne gaat ook nu maandag in produktie, tis wel nen a6 avant
Hey gasten , weet er iemand of je die LED-lichten zo kunt instellen dat ze enkel branden als je ze aanzet ? Vind ze echt knap savonds maar niet overdag , iemand info ?
Hey gasten , weet er iemand of je die LED-lichten zo kunt instellen dat ze enkel branden als je ze aanzet ? Vind ze echt knap savonds maar niet overdag , iemand info ?
Uit / Aan instellen via MMi onder item dagrijverlichting
Comment