Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• we zouden het eigenlijk eens IRL moeten zien he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
      we zouden het eigenlijk eens IRL moeten zien he
      Inderdaad, het wordt een dilemma, 25 of 35 mm voor mij !
      Vrijdag ga ik advies inwinnen en dan beslis ik definitief
      Sintruin till I die

Comment

waarom maken achteraan juist niet wat lager, vooraan zakt de auto toch altijd wat dieper.
        Ok de motor ligt misschien wat meer 'centraal' maar maakt dat zoveel uit?
        Al dat zakken en zakken maar, maar goed dat jullie niet af een toe een deel zware boma's moeten vervoeren, want dan zou ie tegen de chassis schuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
          Al dat zakken en zakken maar, maar goed dat jullie niet af een toe een deel zware boma's moeten vervoeren, want dan zou ie tegen de chassis schuren.
          Geraken die zware bomma's dan vanachter ? Indien ja, chapeau voor de bomma's !
          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
            En hoe zit het met het comfort ten opzichte van de standaard vering?
            KW heeft nu ook een street comfort line uit voor een beter comfort met de mogelijkheid tot het verlagen met 5-45mm.
            Misschien is dat een verbetering voor het comfort van de 19" en 20" velgen?
            De A6 is ongeveer 6cm verlaagd(KW 3 is regelbaar in hoogte,ingaande en uitgaande demping zoals ne goeie moto) en heeft 19"velgen met Michelin Pilot 255/35.
            Een A6 staat nu standaard wel een stukje hoger maar voor de hoogte die hij ligt is hij nog redelijk comfortabel
            dit mede dankzij de Michelin's.
            Ik zou zelfs durven zeggen dat hij bijna het comfort heeft van de originele vering met 205/60/16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
              Geraken die zware bomma's dan vanachter ? Indien ja, chapeau voor de bomma's !
              Ne keer dat de k**t er in zit gewoon laten vallen!!!!!

Comment

waarom maken achteraan juist niet wat lager, vooraan zakt de auto toch altijd wat dieper.
                Ok de motor ligt misschien wat meer 'centraal' maar maakt dat zoveel uit?
                Als je optrekt komt hij vooraan toch uit zijn veren en wordt de druk naar achter verplaatst!!

Comment

• Kmoet camionman toch wel gelijk geven dat deze velg ook wel machtig is bij bepaalde kleuren zoals deze

Bijgevoegde Bestanden
                  Sintruin till I die

Comment

• Al had het leuk geweest moesten ze ook in een maatje groter beschikbaar zijn.

Comment

• @ E90N

Ben je zeker dat de wagen maar 35mm verlaagt is? Waar haal je die info? Is dit een foto van H&R zelf??
                      Want dan bestel ik dit direct!! Dit vind ik echt prachtig

Grtz.
                      Nick
                      Last edited by ; 20/01/2009, 11:14.

Comment

• Music

Hallo iedereen,

Wat is eigenlijk beste formaat om muziek te beluisteren in auto om beste geluidskwaliteit te bekomen op B&O : MP3 kwaliteit( volgens sommigen minder goed)? WAV bestanden ? MPA ? Via externe harde schijf op Music interface?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                          Hallo iedereen,

Wat is eigenlijk beste formaat om muziek te beluisteren in auto om beste geluidskwaliteit te bekomen op B&O : MP3 kwaliteit( volgens sommigen minder goed)? WAV bestanden ? MPA ? Via externe harde schijf op Music interface?
                          MP3 is voldoende, zij die beweren dat het minder goed is, mag je altijd uitnodigen in jouw auto om achtereenvolgens een WAV en een MP3 af te spelen, wedden dat ze het niet zullen horen.

In theorie is MP3 minder goed, maar in de praktijk niet. Dat komt omdat er frequenties verloren gaan die het menselijke oor sowieso niet kan horen. Met een MP3 vanaf een bitrate 160Kbps of hoger, is het erg moeilijk -tot quasi onmogelijk- om het verschil te horen. En dat zal zeker zo zijn met het B&O systeem.

Comment

• Hangt echt lekker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                              MP3 is voldoende, zij die beweren dat het minder goed is, mag je altijd uitnodigen in jouw auto om achtereenvolgens een WAV en een MP3 af te spelen, wedden dat ze het niet zullen horen.

In theorie is MP3 minder goed, maar in de praktijk niet. Dat komt omdat er frequenties verloren gaan die het menselijke oor sowieso niet kan horen. Met een MP3 vanaf een bitrate 160Kbps of hoger, is het erg moeilijk -tot quasi onmogelijk- om het verschil te horen. En dat zal zeker zo zijn met het B&O systeem.
                              Ik hoor toch wel het verschil tussen een mp3 en een originele cd hoor...Ook op mijn B&O installatie in mijn A4. Je zal me echter niet horen zeggen dat MP3's slechte kwaliteit zijn... En als je veel radio luisterd kan ik zeker en vast de DAB radio aanraden in combinatie met het B&O systeem. Ik gebruik zelf voornamelijk de multimedia interface naar mijn iPod toe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                                Ik hoor toch wel het verschil tussen een mp3 en een originele cd hoor...
                                Dat vind ik toch wel straf. Bij welk genre van muziek hoor je dat verschil?
                                En wat is dan de bitrate van die MP3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                                  Ik hoor toch wel het verschil tussen een mp3 en een originele cd hoor...Ook op mijn B&O installatie in mijn A4. Je zal me echter niet horen zeggen dat MP3's slechte kwaliteit zijn... En als je veel radio luisterd kan ik zeker en vast de DAB radio aanraden in combinatie met het B&O systeem. Ik gebruik zelf voornamelijk de multimedia interface naar mijn iPod toe.
                                  Encodeer dan je mp3s in 320kbit.

Aan een 128kbit mp3 hoor ik het ook wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Encodeer dan je mp3s in 320kbit.

Aan een 128kbit mp3 hoor ik het ook wel.
                                    VBR gebruiken. Dat wordt ook ondersteund.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                      Dat vind ik toch wel straf. Bij welk genre van muziek hoor je dat verschil?
                                      En wat is dan de bitrate van die MP3?
                                      Als je ziet dat originele CD's een bitrate hebben van 800 kbps en meer dan kan het toch bijna niet anders dat
                                      je een verschil hoort!!
                                      Allé ja ik hoor ook het verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        Als je ziet dat originele CD's een bitrate hebben van 800 kbps en meer dan kan het toch bijna niet anders dat
                                        je een verschil hoort!!
                                        Voilà, ik weet niet welke bitrate mij mp3's hebben, waarschijnlijk verschillende, maar ik ben nog geen mp3's tegengekomen die een cd kunnen evenaren. Ik hoor het bij verschillende genres van muziek... Een ander vb.: tegenwoordig draaien dj's ook met MP3's en dat verschil hoor ik ook direkt...moet wel zeggen dat ik nogal ne muziekfreak ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                          je een verschil hoort!!
                                          Als je zo'n audiofiel bent, moet je wel erg opletten dat je motor niet teveel lawaai maakt zeker?

Ik heb het al gezegd, dat is zuiver theoretisch. De frequenties die je niet kan horen, kunnen er gerust tussenuit gehaald worden. Zolang die bitrate maar voldoende hoog blijft, dan kan je het vergelijken met een ZIP bestand. Misschien is de vergelijking dan wat bij de haren gegrepen, maar een ZIP bestand is eveneens een intelligente compressie wat geen kwaliteitsverlies met zich meebrengt, en toch is het ZIP bestand kleiner dan het origineel.

Comment

Working...
                                          X