Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBegrijp ik het dan verkeerd, is het dan niet -10mm S-Line en daar nog 35mm veren onder is toch -45mm ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBegrijp ik het dan verkeerd, is het dan niet -10mm S-Line en daar nog 35mm veren onder is toch -45mm ??
From now on, the Audi A5 and S5, the new powerful and elegant coupes, can even be made more dynamic by H&R’s attractive suspension packages. The H&R spring kit not only further enhances the sporty look, but the lowering by 35 millimeters also results in improved driving dynamics. A spring kit is available for the S-line packages as well. Here, the ground clearance is reduced by about 25 millimeters as compared to the standard model.
Hence, the 18 and 19 inch rims perfectly fill out the wheel arches and complete the elegant side view. The chassis nevertheless does not become uncomfortable, but rather ensures excellent road contact.
For still more agile handling, the suspension specialists from Lennestadt have developed a monotube coil over which can be equipped with H&R’s upgraded sports stabilizers. Therewith, the A5 becomes even more dynamic and feels like a smallersized sports car
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk denk dat het in totaal -35mm is.
de verlaging van -10mm fabrieks af komt volgens mij gewoon doordat ze andere veren steken dan de originele. wil je ook harder dan zullen de schokdempers ook anders zijn.
dus de veren van -10mm worden gewoon verwijderd en - 35mm gemonteerd.
de auto is dus tov zijn originele hoogte 25mm EXTRA verlaagt
vriend van mij met een ford focus francorchamp die standaard 3cm verlaagd is, heeft veren van -5cm laten zetten. de auto is dus NIET 8cm verlaagd dat zou ik wel eens willen zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtende verlaging van -10mm fabrieks af komt volgens mij gewoon doordat ze andere veren steken dan de originele. wil je ook harder dan zullen de schokdempers ook anders zijn.
dus de veren van -10mm worden gewoon verwijderd en - 35mm gemonteerd.
de auto is dus tov zijn originele hoogte 25mm EXTRA verlaagt
vriend van mij met een ford focus francorchamp die standaard 3cm verlaagt is, heeft veren van -5cm laten zetten. de auto is dus NIET 8cm verlaagt dat zou ik wel eens willen zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenZo denk ik er dus ook over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenIk zal citeren met tekst van H&R zelf:
.
Grtz.
NickSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtendie duiken binnenkort wel weer ergens op
Comment
-
Ik heb wat tijd gespendeerd op internet om commentaar te lezen over verlagingen.
Nu wat ik al dacht komt overeen met wat ik las.
35mm is zeer oncomfortabel, stug en hüpt (hoebelt) fel maar is optisch "perfect"
25mm geeft iets verlies maar is erg binnen de limiet en optisch iets minder (subtiel)
Dus ben ik tevreden met mijn keuze van de gulden middenweg.
Als je echt meer dan 25mm wilt moet je dus best ook de schokdempers mee vervangen !Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk heb wat tijd gespendeerd op internet om commentaar te lezen over verlagingen.
Nu wat ik al dacht komt overeen met wat ik las.
35mm is zeer oncomfortabel, stug en hüpt (hoebelt) fel maar is optisch "perfect"
25mm geeft iets verlies maar is erg binnen de limiet en optisch iets minder (subtiel)
Dus ben ik tevreden met mijn keuze van de gulden middenweg.
Als je echt meer dan 25mm wilt moet je dus best ook de schokdempers mee vervangen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenIk volg deze discussie met stijgende verbazing: iedereen z'n ding natuurlijk maar waarom zou je een stijlvolle coupé als een A5 verlagen tot de eerste de beste Johnny-bak? Je gaat hiermee toch niet staan pronken op de plaatselijke kermis zoals ze dat met een Honda CRX van welleer doen? Mijn haar komt altijd recht als ik een klassevolle wagen zie waar ze niet met hun handen zijn kunnen afblijven. Bovendien, de A5 is een comfortabele coupé, waar je op alle wegen perfect kan rijden zonder door elkaar geschud of zeeziek te worden, wat hem in dit segment eerder uitzondering dan regel maakt. Hadden jullie dan niet beter gewoon voor een ander soort auto gekozen? Dit zal niet in goede aarde vallen bij een aantal van jullie, maar ik moest het echt even kwijt.
een mooie velg en lichte verlaging doet eender welke auto op de markt gewoon goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtendat zijn toch géén johnny bakken voor mij hoor :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMensen die verlagen direct associëren met "Johhny-bak" zijn gewoon kortzichtig. Het verlagen levert niet alleen optisch een beter zicht, het draagt ook bij tot een betere wegligging. Maar dat is niet belangrijk natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichtenhttp://www.garagetv.be/video-galerij...the_max_.aspxt is pas dees is pas nen johnny-bak man man man de laatst zot is nog nie dood zelle
Nog is probere
Comment
-
wie kan me helpen??
ik als nederlander woon en werk in belgie. over 4 weken verwacht ik mijn A5, ik heb nog nooit een belgische auto gehad.
hoe gaat het in zijn werk?
ik ga naar de dealer met geld natuurlijk....krijg ik direct een kenteken???? en mag ik de auto meenemen??
en de belasting in verkeerstelling, moet ik die ter plekke betalen??
en waar kan ik het beste de auto verzekeren?????
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtendat zijn toch géén johnny bakken voor mij hoor :
Zoals hier al geschreven : de A5 is op zich al heel knap dat hij dit zeker niet nodig heeft, integendeel.
Comment
Comment